AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg trenger bare å få satt ord på noe og høste litt sympati. Jeg følte meg så selvsikker og avslappet med ham på lørdagen. Og vi endte opp med å ligge sammen sånn helt casual. Har ikke hatt veldig tilbakelent forhold til ham frem til det, og ikke tenkt på ham som en jeg kunne likt romantisk. Fast forward til dagen etter. Jeg føler meg ikke trygg og selvsikker noe mer. Jeg føler meg plutselig kjempeusikker og needy og grubler på ting, og har tenkt masse på at jeg kunne tenkt meg å ligge med ham igjen, Og jeg føler meg rett og slett litt lei meg over at han ikke har sendt melding, for vi har vanligvis vennskaplig kontakt på snap/insta hver dag. Og nå grubler jeg masse på om jeg ikke er bra nok eller om jeg har gjort noe feil, og irriterer meg over at disse følelsene plutselig dukket opp og fikk meg ut av balanse. Jeg hadde jo ikke tenkt meg noe mer med han her, og nå er jeg plutselig lei meg over at det er usannsynlig at det ville blitt? Det er vissnok bare hormoner som utløses av sex, og det skal vissnok gå over av seg selv etter en stund. Men akkurat nå så har jeg det faktisk dritkjipt. Føler meg elemdig nesten som en mini-kjærlighetssorg. Og dette for en fyr jeg aldri har sett for meg å bli sammen med en gang. Skulle ønske jeg kunne skru av det her og få tilbake de følelsene (eller mangel på sådan) som jeg hadde før vi lå sammen. Noen ganger så hater jeg hvordan hjernen min er skrudd sammen. Anonymkode: e0862...5ee
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Ja jeg er helt lik. Derfor så avstår jeg fra ons eller sex med en person jeg ikke har bygget opp en god relasjon til først. Det er nok nå. Jeg er sånn som du, lei meg i laang tid etterpå. Og da er det rett og slett ikke verdt det. Ps. Jeg må like personen godt da og ikke sånn halvveis. Og han må være god i sengen, hvis ikke så får jeg ikke følelser eller knytter meg. Anonymkode: 80937...162 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg er helt lik. Derfor så avstår jeg fra ons eller sex med en person jeg ikke har bygget opp en god relasjon til først. Det er nok nå. Jeg er sånn som du, lei meg i laang tid etterpå. Og da er det rett og slett ikke verdt det. Ps. Jeg må like personen godt da og ikke sånn halvveis. Og han må være god i sengen, hvis ikke så får jeg ikke følelser eller knytter meg. Anonymkode: 80937...162 Takk. Det er veldig godt å høre at jeg ikke er den eneste. Han var god i sengen, og jeg liker ham som venn/bekjent. Men har aldri tenkt på ham på den måten før. Men jeg føler på tilknytning nå som jeg ikke har hatt for ham før. Jeg visste jo egentlig dette. Denne situasjonen er så dum. Var litt full og kåt, han prøvde seg litt og etter hvert så tenkte jeg «han er jo ikke så verst og er en jeg kjenner uten at jeg omgås ham ofte, så why not?». I går og i dag så kjenner jeg veldig sterkt på hvorfor not. Anonymkode: e0862...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Føler meg så teit. Føler meg som Bridget Jones. Anonymkode: e0862...5ee
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Det er hormoner som gjør det. Det er meningen at kvinner skal knytte seg etter sex - husker ikke hvilket hormon som frigis, men et er det. Dette gjelder ikke menn. Så, vi kvinner(kevin vågenes) kan ikke ha så mye random sex eller fuck Buddy for den saks skyld. De som klarer det uten å få følelser er gjerne folk som har minimalt med følelser, If you Get me… Anonymkode: 80937...162 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er hormoner som gjør det. Det er meningen at kvinner skal knytte seg etter sex - husker ikke hvilket hormon som frigis, men et er det. Dette gjelder ikke menn. Så, vi kvinner(kevin vågenes) kan ikke ha så mye random sex eller fuck Buddy for den saks skyld. De som klarer det uten å få følelser er gjerne folk som har minimalt med følelser, If you Get me… Anonymkode: 80937...162 jeg er også sånn jeg kan ikke ha sex med en kar uten å knytte meg til han på ett vis derfor avstår også jeg fra tilfeldig sex og ONS osv osv. Jeg falt for en fwb i sin tid og det har vært tøft. En blir så svak for den man syns er kjekkest og hærligste person i verden og så får en bare smuler tilbake. Det å ikke ta kontakt etter sex er også veldig typisk og det er det som gjør vondest syns jeg. Hadde de bare kunnet sendt en melding takket for i går og at ting var bra så hadde jeg ikke følt meg så usikker etter hver gang man har møttes. Men disse mennene liker deg bare for sex'en og de har ikke samme behovet for å holde kontakten etter ett knull. Da er du ute av sinn inntil neste gang de blir kåte da dukker du opp i tankene dems. Så mitt forslag ikke ta mer kontakt med han. Finn deg heller en ny som liker deg tilbake. Det er det jeg prøver på da men etter 2-3 år har jeg fortsatt ikke funnet han så håper du er heldigere enn meg. Det er så lett å gå tilbake til den man er svak for når man trenger litt oppmerksomhet boozt. Men langt fra sunt. Vil bare ønske deg lykke til med åkomme videre. Beste er kanskje å si til han at du liker han og kunne tenkt deg noe mer ikke sikkert han har tenkt den tanken en gang. Så ser du fort hvor landet ligger. Anonymkode: 6f659...1de 1
Ellah Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Har du sendt han noe da? Kan hende han føler på litt av det samme. Dere hadde et vennskap, sex har en tendens til å gjøre det hakket med komplisert. Så uansett om det er hormoner, det er følelser, vennskap eller om det kun er at det hadde vært koselig å fortsette å ha sex innimellom så er det greit å få snakket med han.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 Enda en «forelska etter første ligg» dame, du må bare innse at første ligg ofte også blir det siste. Ta det som bonus hvis det skulle skje noe mer, men han er nok fornøyd med ett ligg. Anonymkode: df498...cb5
exictence Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er hormoner som gjør det. Det er meningen at kvinner skal knytte seg etter sex - husker ikke hvilket hormon som frigis, men et er det. Dette gjelder ikke menn. Anonymkode: 80937...162 Kjenner meg igjen, og tror at dette stemmer godt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 Sex gjør ting komplisert. Høres ut som det gjelder dere begge her. Hva om du bare prøver å sende en vanlig melding som du har pleid før? For å bryte den rare greia dere er i nå og vise han at du ikke ønsker å endre situasjonen mellom dere. Eller er det alltid han som har tatt kontakt? I så tilfelle så har han vel fått det han ønsket nå, og har ikke behov for noe mer. Og ellers: lær av det. Det er rett og slett bare et lite fåtall av oss kvinner som klarer å ha sex uten å få en eller annen form for følelser, selv om de følelsene kan være helt urasjonelle. Dermed er det alltid lurt å tenke seg om før man har sex med noen. Anonymkode: a8d6f...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå