AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Er det noen som har tatt lårplastikk som kan anbefale en klinikk i Oslo-området? Har fått ekstremt slapp hud med åra og kunne tenkt meg et lårløft. Trening funker dessverre ikke på dette. Anonymkode: 87bc0...d81
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Hva skal du "bruke" lårløftet til? Hvordan plager den slappe huden deg? Det er jo ekstremt sjeldent, men absolutt alle operasjoner har risiko for et dødelig utfall. I tillegg til andre komplikasjoner. Jeg fatter ikke at folk velger å utsette seg for slike risikoer uten at det er nødvendig. Jeg hadde dog sikkert tatt en mummy-makeover, hadde jeg blitt singel og ønsket meg ny mann... 🫠🙈 #hypocrite Anonymkode: a56cb...86d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva skal du "bruke" lårløftet til? Hvordan plager den slappe huden deg? Det er jo ekstremt sjeldent, men absolutt alle operasjoner har risiko for et dødelig utfall. I tillegg til andre komplikasjoner. Jeg fatter ikke at folk velger å utsette seg for slike risikoer uten at det er nødvendig. Jeg hadde dog sikkert tatt en mummy-makeover, hadde jeg blitt singel og ønsket meg ny mann... 🫠🙈 #hypocrite Anonymkode: a56cb...86d Lårene ser ikke ut i måneskinn. Har masse cellulitter nedover nå, også foran som jeg ikke hadde før. Et lårløft vil stramme opp lårene slik at huden ikke er slapp og cellulittene mindre synlige. Tok fettsuging på lårene for noen år siden og var strålende fornøyd med det, men har fått veldig slapp hud og mye cellulitter i det siste, så jeg tør ikke lenger gå i shorts en gang. Ser virkelig ille ut. Anonymkode: 87bc0...d81
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Vær klar over at lårplastikk er kjent for å være vanskelig og gir ofte bivirkninger som gir permanent hevelse i legger og fot. Er det bedre enn det du har nå? Anonymkode: ff43d...93b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vær klar over at lårplastikk er kjent for å være vanskelig og gir ofte bivirkninger som gir permanent hevelse i legger og fot. Er det bedre enn det du har nå? Anonymkode: ff43d...93b Det har jeg ikke lest noe om og jeg har lest masse ang mulige komplikasjoner. Stort sett står det at det er lite/få komplikasjoner. Har du kilde på dette? Anonymkode: 87bc0...d81
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har jeg ikke lest noe om og jeg har lest masse ang mulige komplikasjoner. Stort sett står det at det er lite/få komplikasjoner. Har du kilde på dette? Anonymkode: 87bc0...d81 Følger flere på Instagram som har tatt operasjon pga vektreduksjon. De har alle fått komplikasjoner og deler info fra prosessen sin og oppfølging fra helsevesenet. gjorde raskt søk og fant flere artikler, bl.a. denne som viser til at av de operasjonene de har kartlagt fikk 42% komplikasjoner. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4728900/ en lege kan gi deg mer info, det er ikke gitt at du får komplikasjoner, men faren er alltid der ved operasjoner. Anonymkode: ff43d...93b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå