Gjest *litt redd* Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Var litt i tvil om jeg kanskje hadde blitt gravid. Har gått med vondt, stikninger, murring i magen, litt mye luft også - nå i en drøy ukes tid. Trodde jeg fikk mensen på tirsdag, blødde litt, men den stoppa igjen. Var til gynokolog igår - hun sjekka alt mulig og tok ultralyd også og kunne ikke se noe unormalt. Fikk bekreftet mistanken min om bakteriell vaginose. Men noen grunn for hvorfor jeg hadde "mensen" en dag fikk jeg ikke. Magevondten føles som om jeg skal ha mensen da. Er ikke forsent ute enda etter syklusen min, har normalt snitt på 25 dager, er 26 idag om jeg ikke regner med den lille blødninga på tirsdag. Kan sånn blødning forekomme ved bakt.vaginose da? Noen som har andre ideer eller noen erfaringer?
Cuba Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 (endret) Jeg har null kunnskap om dette med bakteriell vaginose, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en graviditetstest og fått utelukket eller bekreftet graviditet! Lykke til i såfall! Endret 16. desember 2005 av Cuba
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Tror du at den vil vise riktig resultat nå da? Gynokologen mente det var for tidlig hun. Mente jeg burde vente 1-2 uker til! Tror jeg får kjøpe meg en jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå