Gå til innhold

Flere som er redde for at andre skal få bilder av at du har sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså når man ser par, kan man noen ganger få bilder av at de har sex. Jeg klarer liksom ikke se det for meg med enkelte. Jeg synes det er ekkelt å tenke på mamma og pappa. Jeg er redd for at folk «avbilder» meg og typen min sammen når vi går sammen , og vi som par blir litt dømt pga aldersforskjellen også. Han er mye eldre. 

Anonymkode: 83e74...27b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sånn på generelt grunnlag: folk bryr seg mye mindre om hva andre driver med enn hva man selv tror.

Mange har en overdreven tro på at andre tenker og mener så mye om dem. Men sannheten er at folk flest har nok med seg selv. Går du ofte rundt selv og ser for deg at andre par har sex? Jeg gjør i hvert fall ikke det…

Så min mening er at frykten din er irrasjonell.

Endret av Sessan_
AnonymBruker
Skrevet
Sessan_ skrev (1 time siden):

Sånn på generelt grunnlag: folk bryr seg mye mindre om hva andre driver med enn hva man selv tror.

Mange har en overdreven tro på at andre tenker og mener så mye om dem. Men sannheten er at folk flest har nok med seg selv. Går du ofte rundt selv og ser for deg at andre par har sex? Jeg gjør i hvert fall ikke det…

Så min mening er at frykten din er irrasjonell.

Min erfaring er faktisk ikke at folk har nok med seg selv

Anonymkode: 83e74...27b

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 95c53...715

Skrevet

Det tenker jeg overhodet ikke på. Pleier heller ikke å se for meg andre ha sex.

Skrevet

Jeg ser for meg veldig mange damer jeg møter, i en seksuell situasjon. Som oftest med meg, men hvis de er sammen med typen, så kan jeg se for meg begge.  Men hva gjør det egentlig?  Er du av typen som føler det som overgrep, eller er det bare vanlig overdreven selvbevissthet?  

Anonymkode: b8d71...c8d

Skrevet

Øh..nei? 

Tror ikke det er så vanlig at folk fantaserer om andres sexliv.

Anonymkode: a36dd...cdb

Skrevet

Jeg tenker at tankene våre er frie. Og at folk må forestille seg hva som helst ang meg og mitt sexliv. Jeg får uansett ikke vite det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...