AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hei! Jeg og typen har vært sammen i nesten 1 år. Vi har hatt det kjempebra med særs få krangler på denne tiden. Nå nylig har fortid dukket opp som et tema, og på nyttårsaften spurte han meg om hvor mange jeg har ligget med. Jeg fortalte. Og han klikket fullstendig, og sa ting som at jeg ikke er den han trodde han var sammen med allikevel. Han er fortatt helt fra seg, og vi snakker mye om det. For noen dager siden spurte han meg om navnene. Jeg ville først ikke fortelle, fordi jeg ikke skjønner hva det har med nå å gjøre. Problemet mitt er at jeg løy ned tallet første gang, så denne gangen sa jeg riktignok det antallet som jeg sa på nyttårsaften. Jeg er kjemperedd for at han selv skal finne ut at jeg løy ved en senere anledning, men er vel så redd for å si at jeg løy. Bør jeg fortelle det, eller la det passere? Hjelp! Hilsen jente 20 Anonymkode: b9e6a...7c7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Generelt tips: hvis du er usikker på om du vil vite ting, eller på din reaksjon uansett antall eller svar.. Dropp å spørre. Han spurte, han fikk et svar, han har ingen grunn til å være sur eller vite navn. Tåler man ikke svaret man kanskje får lar man være å spørre. Anonymkode: 8a7dd...3fc 31 4
Numii Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Si "sorry kjæresten, jeg ble stressa. Jeg var redd for at du skulle dømme meg for ting som skjedde før du og jeg ble sammen. Jeg burde såklart stolt nok på din kjærlighet til meg. Men, fortid er fortid ikke sant?" 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Det er jo en grunn til at man aldri skal si hvor mange partnere man har hatt, fordi nåværende partner ikke tåler å høre det. Han må bare gi slipp. Det blir ikke bedre av at han vet navnene. Anonymkode: 7aade...74c 14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Nå er jeg en mann og min erfaring er at hvis du først sier a så forventer de at du sier b. Og når du har sagt b, så blir det enda flere problemer, da kommer all usikkerhet opp på overflaten, og du får ikke lenger lov til å omgås de du tidligere har hatt en seksuell relasjon med. Hadde jeg vært deg så ville jeg ha stått på mitt, ikke si et eneste ord til. Anonymkode: dde7a...9f4 19 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Vil du egentlig ha en så kontrollerende og usikker kjæreste da? Anonymkode: 2d615...640 26 15
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Det er ubehagelig å høre om tidligere partnere, spesielt hvis det er flere enn en. Anonymkode: 74356...2e0 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Fortell han at han ikke skal spør om noe han ikke vil vite svaret på. Anonymkode: 93f69...3a2 12 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Så han er kontrollerende med aggresjonproblemer? Ikke bra... Anonymkode: 313d0...f2a 7 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Han er en IDIOT som spør. Jeg har aldri spurt noen av mine partnere og ingen har spurt meg. Ikke det at jeg hadde brydd meg med mindre det var snakk om hundrevis… Anonymkode: 0a47a...d05 13 4
Enmanelskeråhate Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei! Jeg og typen har vært sammen i nesten 1 år. Vi har hatt det kjempebra med særs få krangler på denne tiden. Nå nylig har fortid dukket opp som et tema, og på nyttårsaften spurte han meg om hvor mange jeg har ligget med. Jeg fortalte. Og han klikket fullstendig, og sa ting som at jeg ikke er den han trodde han var sammen med allikevel. Han er fortatt helt fra seg, og vi snakker mye om det. For noen dager siden spurte han meg om navnene. Jeg ville først ikke fortelle, fordi jeg ikke skjønner hva det har med nå å gjøre. Problemet mitt er at jeg løy ned tallet første gang, så denne gangen sa jeg riktignok det antallet som jeg sa på nyttårsaften. Jeg er kjemperedd for at han selv skal finne ut at jeg løy ved en senere anledning, men er vel så redd for å si at jeg løy. Bør jeg fortelle det, eller la det passere? Hjelp! Hilsen jente 20 Anonymkode: b9e6a...7c7 Si minst mulig, dette har han ikke noe med, fortid er fortid. Si klart i fra at han må skjerpe seg 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Eksen min spurte om dette. Og han skulle ha detaljer. Hvor pene de var og hvor god de var i sengen i forhold til han. Han brukte det i mot meg, og dyttet meg ned i gjørma når han hadde en dårlig dag. Jeg var hore og verdiløs. Neste dag var jeg verdens beste. Da var alt glemt. Jeg ble så lettet at jeg "glemte" det visst jeg også. Kom meg til slutt ut. Ikke gi han flere detaljer. Nå har han vist sitt sanne ansikt. Er dette fremtiden du ønsker? Det blir ikke bedre. Eksen fortsatte med samme dritten med neste dame! Anonymkode: cd68e...42e 11 5 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Hvorfor var han sint på deg? Sa du at du var jomfruer da dere møttes? Det er dessverre ikke et godt tegn at han er opptatt av fortida di, er sint og beskylder deg for ting. Basert på det jeg vet om menn, hadde jeg gått ut av forholdet. Det han viser deg, er mangel på respekt. Om du justerte tallet en smule, er faktisk underordna her. Han tåler ikke å høre om livet ditt slik det har vært, javel, så hvorfor skal han få framtida di? Anonymkode: d1a7e...fc3 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 Er det ekstremt mange siden han reagerer sånn? Uansett har det jo ikke noe å si. Du må ikke finne på å gå inn i flere samtaler om dette. Avfei det blankt og si at det er helt irrelevant nå. Anonymkode: 2c90e...64c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ubehagelig å høre om tidligere partnere, spesielt hvis det er flere enn en. Anonymkode: 74356...2e0 Ubehagelig? Hva er problemet egentlig? Annet enn at du er fryktelig usikker. Ts, rødt flagg at han reagerte slik. Hadde droppet fyren. Anonymkode: cb88e...0ef 4
Loglady97 Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 (endret) 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor var han sint på deg? Sa du at du var jomfruer da dere møttes? Det er dessverre ikke et godt tegn at han er opptatt av fortida di, er sint og beskylder deg for ting. Basert på det jeg vet om menn, hadde jeg gått ut av forholdet. Det han viser deg, er mangel på respekt. Om du justerte tallet en smule, er faktisk underordna her. Han tåler ikke å høre om livet ditt slik det har vært, javel, så hvorfor skal han få framtida di? Anonymkode: d1a7e...fc3 Vi har aldri snakket om tidligere partnere før, men han visste at jeg ikke var jomfru. Jeg har forandret meg mye siden den gang, og fremstår og er litt mer uskyldig nå iforhold til da. Grunnen til at han spurte første gang var fordi kompisene hadde fortalt han noen rykter om meg før jeg ankom festen. Det er et godt råd. Måten han har snakket med meg etter den festen har ikke vært bra, og tviler på om det blir bedre. Endret 9. januar 2023 av Loglady97 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 Hjelpes, han har ingenting med hvor mange partnere/hvilket liv du har levd før han. En sånn usikker type hadde vært fullstendig turn off for meg 😏 Anonymkode: ade25...8a8 3 1 2
Loglady97 Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 Helt enig i alt dere skriver, og nei det var ikke mange heller egentlig. Det er 16, men jeg sa 10, noe som vil si at han klikket over 10. Vet jeg burde sagt 16 når han først spurte, men jeg skammet meg og var redd for hvordan han skulle reagere. Skal jeg fortelle tallet som er sant nå eller ikke? Redd det kan bli helvete hvis han finner ut at jeg løy OG at det er enda flere…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 Bare si det er 200 , så blir du nok kvitt han 😂😅 neida, huff.. Jeg hadde ikke sagt noe mer, han kan umulig finne det ut, i så fall blir det ord mot ord.. La det gå.. men pass deg litt ift denne overdrevne sjalusien , det er et rødt flagg 🙈 Anonymkode: ade25...8a8 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 Han har jo ikke noe med det. Drit i at du løy. Du skylder ikke ham detaljer fra fortida. Rødt flagg han typen der! Anonymkode: 2875a...f65 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå