Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i ca 1,5 år, og har det veldig fint. Vi møttes på tinder, og har «avstandsforhold» i den grad det kan kalles det ettersom vi bor 2 timer unna hverandre (20 mil) med bil/tog, så vi får møttes mye. Han har også mulighet til å jobbe fra kontoret som ligger i byen jeg bor, så han gjør det en del i hverdagen. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil flytte på grunn av noen, i tilfelle jeg blir ensom et nytt sted. Likevel er det noe spennende med å prøve å bo et annet sted, prøve noe nytt. Selv om det er «lettere» for han å flytte til meg da han hadde sluppet å bytte jobb, er det noe i meg som ønsker å flytte på meg, selv om det betyr at jeg må bytte jobb, og at jeg da ikke har familie/venner i umiddelbar nærhet. Noen tanker og råd? Noen i liknende situasjon? Hilsen jente snart 30, som er litt redd for store valg i livet😄😅

Anonymkode: 14e0b...550

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du likevel ikke har venner og familie der du bor og ikke kunne tenkt deg å flytte "hjem", så hvorfor ikke flytte til hans by. Blir det slutt (og dere ikke har barn) kan du jo flytte hvor du vil.

Anonymkode: 57bf4...848

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo søke jobber der han bor og se.

Anonymkode: 69f0b...2b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvis du likevel ikke har venner og familie der du bor og ikke kunne tenkt deg å flytte "hjem", så hvorfor ikke flytte til hans by. Blir det slutt (og dere ikke har barn) kan du jo flytte hvor du vil.

Anonymkode: 57bf4...848

Jeg har både venner og familie der jeg bor nå, som også er der jeg er fra ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...