AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hei! nå har jeg ikke et stort sminkebord da men vi er glade i å ha vosj og fest tingen er at jeg ikke ønsker å ha mine private ting i badet da det er stor mulighet for at fleste kvinner snoker i tinga.. jeg har selv vert der der jeg har blitt med en venninne inn på do og hun så det var sminke inn i det ene skapet og forsynte seg av det, fordi bryna hadde blitt litt dritt utover kvelden osv.. jeg sa til henne at det ikke er greit og at bakterier osv.. men hun gjør dette hos andre vis hun ser at de ligger ute eller i synlig skap.. og ser flere jenter som gjør dette.. typen mener sminken kan være inn på do osv men liker ikke tanken på om vi har fest osv.. Anonymkode: eba13...7a7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Ha det i en sminkepung på badet, men ta den ut derifra hvis du skal ha fest? Anonymkode: a9769...9ab 10
Macro Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Det er faktisk bedre om du flytter tingene dine inn på rommet når dere skal ha fest. Han har et ønske som er 24/7. Ditt grunnlag er jo bare midlertidig og kan enkelt løses med å flytte tingene for noen timer pr mnd. 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Hvis det plass til et skrivebord på soverommet så er det vel ikke noe problem, så lenge samboeren din også kan bruke det. Anonymkode: c8f88...aea 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Rydd bort all sminken du ikke vil andre skal bruke når det er fest da. Så lar du alt det du ikke liker stå fremme så de kan fråtse i den sminka så mye de bare vil. Ellers ser jeg virkelig ikke problemet med å ha sminkebordet på soverommet om du har plass. Anonymkode: f5c67...922 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Hvilket rom og hvorfor trenger man sminkebord? Anonymkode: 2d219...38a 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Si til typen din at du vil ha din sminke på rommet deres. Finn en plass der det ikke samler opp støv eller tar for mye plass i rommet. Dere skal dele rommet, så dere kan vel lage plass til begge to? Jeg har all min sminke, kremer, såper, parfymer og hårstæsj i to av skuffene i kommoden min. Anonymkode: aa210...849
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Legg sminkesakene i nattbordskuffen. Anonymkode: dc581...84e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Kanskje du kan selge det inn til typen din med at du da bruker mye mindre tid på badet? Det er jo også greit på fest, det blir fort toalettkø når damer skal stå der og sminke seg. I stedet kan de venninnene som trenger å pudre nesen få komme inn på soverommet (og bruke egne greier). Og du brukr da mindre skapplass på badet, dere får lagret alle dine greier i et fint sminkebord på soverommet og får mer plass til hans ting og dassruller og vaskemidler og sånt på baderommet. Anonymkode: 3527c...c23 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Du bestemmer vel like mye som han? Dessuten så har sminke ikke så godt av den varme temperaturen på badet. Mye bedre å oppbevare den på et kjølig soverom. Anonymkode: 12419...e1a 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 Sett sminkesakene dine på soverommet når dere har fest. Anonymkode: 2e680...b30
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Når man flytter sammen så må man dele på plassen som er tilgjengelig. Så får dere da snakke sammen om hva som er viktigst, komme med argumenter. Jeg vil ha mulighet for vann når jeg sminker meg, men det er meg. Og den frekke venninnen din bør skjerpe seg, sånn gjør man rett og slett ikke! Anonymkode: ae9e2...bc2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Sminke skal helst ikke ligge på badet fordi kvalitet kan forringes av varme og luftfuktighet. Hvorfor vil han ikke ha det på rommet? Anonymkode: 7bd29...970
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hei! nå har jeg ikke et stort sminkebord da men vi er glade i å ha vosj og fest tingen er at jeg ikke ønsker å ha mine private ting i badet da det er stor mulighet for at fleste kvinner snoker i tinga.. jeg har selv vert der der jeg har blitt med en venninne inn på do og hun så det var sminke inn i det ene skapet og forsynte seg av det, fordi bryna hadde blitt litt dritt utover kvelden osv.. jeg sa til henne at det ikke er greit og at bakterier osv.. men hun gjør dette hos andre vis hun ser at de ligger ute eller i synlig skap.. og ser flere jenter som gjør dette.. typen mener sminken kan være inn på do osv men liker ikke tanken på om vi har fest osv.. Anonymkode: eba13...7a7 Du kan fortelle din kommende samboer at sminke helst ikke bør oppbevares på badet. Mye sminke mister holdbarhet og blir myke pga varmen på bad. Leppestifter har det best i kjøleskapet Anonymkode: 1cc75...81b 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 Hva menes med «rommet» lurer jeg på… er det soverommet? I så fall så er vel ikke det så dumt, med mindre dere har veldig forskjellige døgnrytmer (at du sminker deg mens han sover). Ellers enig med de som skriver at vann er bra å ha, så det er mer praktisk på badet.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #16 Skrevet 10. januar 2023 Hva er spørsmålet? Ja ha det på soverommet, jeg har all min sminke i Malm sminkekommode på soverommet Anonymkode: 9b4e3...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #17 Skrevet 10. januar 2023 Hvor mye sminke har du, og hvor ofte har dere fest? 🙂 Anonymkode: d8d7f...284 2
Leselusa Skrevet 10. januar 2023 #18 Skrevet 10. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring. avsporinger samt svar til dette. Mvh. Leselusa, mod.
Carrot Skrevet 10. januar 2023 #19 Skrevet 10. januar 2023 benytt denne muligheten til å snakke om hvor leker skal være, hvor lekser skal gjøres, hvor evt kontorarbeid skal gjøres osv.. Det kan være det er mange områder dere er ulike på som dette gir rom for å nøste opp i... Personlig ville jeg blitt ekstremt overrasket og skuffet, tildels sinna om noen av mine venner nasket i skapene mine når de var på besøk og forsynte seg slik TS beskriver, det er uhøflig og jeg trenger ikke slike venner, ikke at jeg tror noen av dem er slik. Jeg har orden i greiene mine og ville sett om noen hadde tatt seg tilrette i dem og det har ikke skjedd til nå skjønner ikke folk som tror slikt er OK?
Pondus72 Skrevet 10. januar 2023 #20 Skrevet 10. januar 2023 Sminke og masse parfyme stinker. Hadde aldri fått komme inn på mitt soverom. Da skulle jeg heller fått laget til et "sminkerom"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå