AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har vært singel i 6 år , er 30 å er aleine å trives egentlig sånn. Har ikke tenkt å ha kjæreste noen gang å lurer på hva dere som er 50+ gjør det de periodene dere kjenner på ensomheten? Vill ikke ha sex heller. Er ute vær dag så er jo med folk men mye aleine å periodevis kjenner jeg at jeg savner kjærlighet men skal ikke ta sjansen på kjærlighet igjen 😊 Anonymkode: 03eae...875
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Når jeg kjenner på ensomheten? Avtaler å treffe venninner for å skravle/gå tur/gå ut/ drikke vin/kaffe/finne på noe, finner på noe med barna eller søsken, går og trener, ser tv, hører lydbok mens jeg går tur i skogen. K 57 Anonymkode: 29d43...142 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Du er 30, ikke 50. Alle over 50 er ikke single eller har problemer med å treffe nye 🤣 Er jo ditt valg å være alene, men folk over 70 og 80 til og med kan treffe nye partnere. Du får fylle hverdagen din med ting du liker å gjøre om du absolutt ønsker å være singel Anonymkode: 0aa65...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du er 30, ikke 50. Alle over 50 er ikke single eller har problemer med å treffe nye 🤣 Er jo ditt valg å være alene, men folk over 70 og 80 til og med kan treffe nye partnere. Du får fylle hverdagen din med ting du liker å gjøre om du absolutt ønsker å være singel Anonymkode: 0aa65...3d3 Herregud å hårsår 😂 så vell aldri at alle over 50 er single eller har problemer med å treffe noen? 😂 helt unødvendig å kommentere bare får dritt å værtfall når du ikke kan lese engang 😅 Anonymkode: 03eae...875 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Hvis du absolutt vil være aleine, kan du ikke sutre over ensomheten. Anonymkode: f38dd...726
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Herregud å hårsår 😂 så vell aldri at alle over 50 er single eller har problemer med å treffe noen? 😂 helt unødvendig å kommentere bare får dritt å værtfall når du ikke kan lese engang 😅 Anonymkode: 03eae...875 Hårsår 😂 Er det dritt å påpeke at eldre mennesker også finner partner og foreslå å finne på noe du liker å gjøre til å fylle dagene med om du ønsker å være singel? Snakk om hårsår ja. Det er du som er den ensomme her, prøvde faktisk oppmuntre .. men men.. Anonymkode: 0aa65...3d3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Ensomheten din er jo selvvalgt, så da har du jo ingenting å sutre etter. Den som intet våger, intet vinner. Anonymkode: cc076...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du er 30, ikke 50. Alle over 50 er ikke single eller har problemer med å treffe nye 🤣 Er jo ditt valg å være alene, men folk over 70 og 80 til og med kan treffe nye partnere. Du får fylle hverdagen din med ting du liker å gjøre om du absolutt ønsker å være singel Anonymkode: 0aa65...3d3 Non valid innlegg, der "alle er ikke"-frasen brukes nok en gang meningsløst Anonymkode: e873f...09e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 Jeg er også en kvinne på 30 år, som ikke ønsker noe forhold i fremtiden. Min grunn er at jeg ikke vil ha sex, og jeg orker ikke å ta hensyn til et annet menneske hele tiden på fritiden min. Tiden alene i leiligheten min er hellig for meg, og jeg vil slappe av og nyte den, uten at noen andre stiller krav til meg. Hvis du trives godt alene nå, så tipper jeg at det ikke blir noe problem i fremtiden heller. Du kan alltids studere mer, jobbe i en frivillig organisasjon, reise, være med venner. Aktiviteter som kor og amatørteater f.eks, er supersosialt. Jeg vet også det finnes kollektiv for eldre barnløse damer, som er i samme situasjon. Det ser også skikkelig hyggelig ut, når man har bikket 60-70. Anonymkode: 796fc...4e0 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ensomheten din er jo selvvalgt, så da har du jo ingenting å sutre etter. Den som intet våger, intet vinner. Anonymkode: cc076...d8b Herregud det blir faktisk får dumt.. Er vell absolutt ikke noe sutring! Er faktisk veldig fornøyd selv så er jo bare dere som synes det er så fælt at jeg spør som sutrer 😂 må jo kunne spør om en spørsmål når jeg velger å være aleine akuratt som de som velger å være sammen med noen får lov å spør. Anonymkode: 03eae...875
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er også en kvinne på 30 år, som ikke ønsker noe forhold i fremtiden. Min grunn er at jeg ikke vil ha sex, og jeg orker ikke å ta hensyn til et annet menneske hele tiden på fritiden min. Tiden alene i leiligheten min er hellig for meg, og jeg vil slappe av og nyte den, uten at noen andre stiller krav til meg. Hvis du trives godt alene nå, så tipper jeg at det ikke blir noe problem i fremtiden heller. Du kan alltids studere mer, jobbe i en frivillig organisasjon, reise, være med venner. Aktiviteter som kor og amatørteater f.eks, er supersosialt. Jeg vet også det finnes kollektiv for eldre barnløse damer, som er i samme situasjon. Det ser også skikkelig hyggelig ut, når man har bikket 60-70. Anonymkode: 796fc...4e0 Takk 🥰 ja trives veldig godt aleine 😁 har fritids aktiviteter og venner 😊 Anonymkode: 03eae...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå