Gå til innhold

Jeg har jobbet hardt for å gå opp i vekt, 6 mnd med fokus på kun det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt undervektig av sykdom, jeg går ofte til lege for å finne ut hva slags sykdom. De finner ingen svar til meg. Jeg har jobbet med å spise mer i 6 mnd for å kunne vise til legen at jeg gjør mitt. 

Jeg gikk på vekten hos legen og den hadde ikke økt noe, jeg har ikke gått ned i vekt, men den har ikke økt som den burde ha gjort. Legen sender meg på en mengde undersøkelser fremover, noe er galt. 

Spiste jeg ikke nok likevel? 

Jeg har slappet av og vært oftere lat nå enn før, men likevel trent mer styrke - baseøvelser(tips fra fysio.) Jeg har spist 6 måltider om dagen, hver eneste ledig tid på dagen har jeg spist noe. Om jeg følte meg litt sulten etter kl 21 så har jeg spist. Jeg har lagt mer på tallerken, spist ekstra til alle måltider, kost meg med sjokolade i helgene. Jeg har virkelig kost meg i julen!

Kjøtt, fisk daglig, fiberrik kost hver lunsj, mellommåltider, poteter, mer saus, ris, og alt riktig. 

Ingen vektendring og det syns jeg er så trist for det er ikke lett å spise mer enn hva en egentlig orker. 

Noen andre som har opplevd det samme? 

Anonymkode: f8c2b...167

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme, dog vet jeg hva årsaken er her. Drikker næringsdrikk, det er 400 kalorier bare i èn flaske på 200 ml. Ekstra tykt lag med smør, mat lages med kremfløte og hel melk. Tilsetter rapsolje i yoghurt.

Anonymkode: 9e674...758

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sliter med det samme, dog vet jeg hva årsaken er her. Drikker næringsdrikk, det er 400 kalorier bare i èn flaske på 200 ml. Ekstra tykt lag med smør, mat lages med kremfløte og hel melk. Tilsetter rapsolje i yoghurt.

Anonymkode: 9e674...758

Gjort alt det der. Pluss ekstra hvile. 

Anonymkode: f8c2b...167

AnonymBruker
Skrevet

Har du høyt stoffskifte? Mamma raste ned når hun hadde det.

Anonymkode: 352cf...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...