AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Er i første trimester og herregud så emosjonell jeg er. Drømmer mye livlige og "virkelige" drømmer, ifotrigårr drømte jeg mannen var utro og var sur på han hele dagen. I går drømte jeg om min mormor som gikk bort for noen år siden, og våknet opp og hylgrein. Gråter nå bare jeg tenker på drømmen... Helt utrolig.... Gråter lett på jobb om ser noe fint eller om noe av pasientene sier noe fint. Roer det seg? Anonymkode: 7dec9...acb
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Nei har ikke grått noe særlig 😅 Anonymkode: 9e58a...e87
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Ja, gråt av helt irrasjonelle ting. Det roet seg litt utover andre trimester, men var lettrørt hele graviditeten. Men det ble heldigvis mer rasjonelt og hyggelig etter hvert. 😛 Anonymkode: c6587...8c1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Gråt ikke noe særlig gjennom hele graviditeten. Var ganske følsom, men gråt ikke noe lett. Etter fødselen derimot, kan gråte bare jeg tenker på noe eller ser noen som gråter på tv. Hormontroll deluxe Anonymkode: e6c20...631
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Gråt konstant hele svangerskapet 😩😅 Anonymkode: b2724...ee5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 Jeg gråt ikke så mye, men ble veldig lettrørt og sensitiv. Mannen og jeg var midt i en tv-serie som inneholdt en del vold, og som jeg syntes var veldig spennende, da jeg ble gravid med første barn. Plutselig klarte jeg bare ikke å se mer av den, jeg fikk totalt avsmak, tok inn alt, syntes det var ekkelt, vondt og trist. Jeg har fortsatt ikke sett resten. Anonymkode: ec151...8b3
Million Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Ja, jeg var som deg. Drømte voldsomt livaktige, ofte skremmende, drømmer. Gråt for bagateller eller ting jeg "fant opp" i mitt hode. Det var slitsomt å gråte for så mye rart. Men jeg gråt ikke på jobben da. Gudskjelov.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 Jepp! Gråt og hadde tidvis store humørsvingingar... Vart litt bedre utover, men er jaggu rimelig mykje meir lettrørt no enn før barn. Anonymkode: 67ff8...cd6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 Nei, var ikke noe spesielt hormonell/emosjonell. Men jeg hadde generelt lite symptomer, annet enn trøtthet. Anonymkode: 2d3b0...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå