AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Datteren min spiller håndball og de er 12 år gamle. Trener nå fire ganger per uke, så det er litt rigg for oss foreldre. Den ene forelderen har ikke bil og pleier heller ikke svare i Spond om datteren skal på trening. Vi kjører henne når hun sier hun skal på trening, men nå mener mor vi aktivt skal spørre om hun skal på trening når de ikke svarer. Og så tilby kjøre henne. Det sa vi nei til (altså spørre om hun skal på trening). Vi (to andre) sa at de selv må si om de skal på trening og så kan datteren sitte på. Da ble hun sur! Sa at vi ikke inkluderte datteren og nå har hun sagt ifra til klubbens ledelse. 😳 Blir jo ikke veldig lysten på å kjøre videre akkurat. Anonymkode: 16935...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Høres veldig spesielt ut, de må jo selv si ifra, og dere er snille som kjører! Anonymkode: 11810...254 9
Firefine Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Å hjelpe meg. Folk som skal ha spesialbehandling er bare utrolig slitsomt over tid… 8 1
visp Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Firefine skrev (5 minutter siden): Å hjelpe meg. Folk som skal ha spesialbehandling er bare utrolig slitsomt over tid… Ikke over tid; med en gang faktisk:) 6 2
Macro Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Når andre skysser ungen til og fra så har hun mer en nok tid til å svare i Spond og informere. Skjønner ikke slike foreldre at de ødelegger for egne barn?! 4 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Hvorfor svarer hun ikke i Spond? Kan dere ikke foreslå å ha en løpende avtale om at datteren kan sitte på, men at hun heller kan sende deg en sms direkte de gangene hun ikke skal på trening? Pleier hu å droppe trening ofte? Tenker dere bør strekke dere langt for å stille opp for jenten, og la henne sitte på. Det er jo ikke hennes feil at moren er (virker, ut ifra innlegget ditt) helt fjern og lite medgjørlig. Eventuelt at det kan være noe misforståelse mellom dere foreldre...? Anonymkode: 97bb5...9d9 1 1
GammelKaktus Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Høres merkelig, dere kjører dere lager reglene. Er jo hennes ansvar å få barnet på trening da må hun holde seg oppdatert i Spond da hun har behov for at andre kjører. Kjører man taxi for andre sine barn så forventer jeg at foreldrene til barnet som blir kjørt i hytt og pine takker og bukker og ikke setter krav som er helt urimelige. 6
Macro Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor svarer hun ikke i Spond? Kan dere ikke foreslå å ha en løpende avtale om at datteren kan sitte på, men at hun heller kan sende deg en sms direkte de gangene hun ikke skal på trening? Pleier hu å droppe trening ofte? Tenker dere bør strekke dere langt for å stille opp for jenten, og la henne sitte på. Det er jo ikke hennes feil at moren er (virker, ut ifra innlegget ditt) helt fjern og lite medgjørlig. Eventuelt at det kan være noe misforståelse mellom dere foreldre...? Anonymkode: 97bb5...9d9 Alvorlig talt. De andre foreldrene strekker seg allerede lagt. De etterlyser bare info så de slipper å bruke tid unødvendig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Hvem er moren her egentlig???? Dette er utrolig frekt!! Jeg hadde aldri gadda å fulgte opp noe slikt, med mindre jeg visste at foreldrene lå nede for telling en kortere periode. Her må mor følge opp sitt barn, men barnet er såpass gammel at hun bør jo ta ansvar for dette selv. Anonymkode: 93a0e...d9b 2
Curiousine Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Datteren min spiller håndball og de er 12 år gamle. Trener nå fire ganger per uke, så det er litt rigg for oss foreldre. Den ene forelderen har ikke bil og pleier heller ikke svare i Spond om datteren skal på trening. Vi kjører henne når hun sier hun skal på trening, men nå mener mor vi aktivt skal spørre om hun skal på trening når de ikke svarer. Og så tilby kjøre henne. Det sa vi nei til (altså spørre om hun skal på trening). Vi (to andre) sa at de selv må si om de skal på trening og så kan datteren sitte på. Da ble hun sur! Sa at vi ikke inkluderte datteren og nå har hun sagt ifra til klubbens ledelse. 😳 Blir jo ikke veldig lysten på å kjøre videre akkurat. Anonymkode: 16935...1a8 Veldig spesielt, det er ikke sånn at hun har krav på at dere kjører datteren heller. Hva har klubbens ledelse sagt da? Tenker at hun bør da virkelig spør selv, eller faktisk svare på spond. Det er ikke deres ansvar å få datteren hennes på trening, så da får hun virkelig spør selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 Tviler vel på at klubbens ledelse vil si noe annet enn hun er heldig som får transport. Anonymkode: 16935...1a8 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Macro skrev (5 minutter siden): Alvorlig talt. De andre foreldrene strekker seg allerede lagt. De etterlyser bare info så de slipper å bruke tid unødvendig. Vel, jeg er jo enig i at denne moren har syke krav, men jeg synes bare det er trist om det går utover jenten. Hun er vel uskyldig i det hele. Det er litt kjipt å ha åpenbart løke foreldre. Anonymkode: 97bb5...9d9 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Stakkars unge. Er det mulig å lage direkte avtale med 12åringen? Hun har kanskje telefon og kan sende dere melding om hun skal være med på trening selv. Evt er hun kanskje stor nok til at hun kan møte opp hos dere før dere skal dra? Anonymkode: 7bffe...240 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Datteren min spiller håndball og de er 12 år gamle. Trener nå fire ganger per uke, så det er litt rigg for oss foreldre. Den ene forelderen har ikke bil og pleier heller ikke svare i Spond om datteren skal på trening. Vi kjører henne når hun sier hun skal på trening, men nå mener mor vi aktivt skal spørre om hun skal på trening når de ikke svarer. Og så tilby kjøre henne. Det sa vi nei til (altså spørre om hun skal på trening). Vi (to andre) sa at de selv må si om de skal på trening og så kan datteren sitte på. Da ble hun sur! Sa at vi ikke inkluderte datteren og nå har hun sagt ifra til klubbens ledelse. 😳 Blir jo ikke veldig lysten på å kjøre videre akkurat. Anonymkode: 16935...1a8 Her er det røde flag.. Og mulig dettr barnet ikke har det så bra hjemme? Anonymkode: 25bc1...491 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Her er det røde flag.. Og mulig dettr barnet ikke har det så bra hjemme? Anonymkode: 25bc1...491 Jeg tror egentlig at moren bare er veldig storforlangende og hun stille sjelden opp selv. ts. Anonymkode: 16935...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå