Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Innledet et forhold til en gift mann, vi pratet i timesvis , jeg visste ikke at han var gift. 
Han presenterte seg for meg for ca 10 mnd siden som singel. 

Ringte han på nyttårs aften hvor det var kona som svarte tlf , stakkars dame  var i sjokk og det var vel jeg også mildt sagt.

Han har etter dette vært sint på meg og sier det er «min» skyld for å ha gitt vedkommende trøbbel «heime» at jeg skulle ikke fortalt henne hvem jeg var og heller lagr på og sagt jeg ringte feil, så fint som han forklarte det. 
Han har kuttet kontakt med meg sagt han ikke ønsker å forklare prate eller noe som helst

Så jeg sitter her som en idiot og føler meg lurt har mange spm og samtidig har jeg kjærlighets sorg, og det verste er at jeg savner dritten enormt mye.

Vet ikke hva jeg vil med innlegget men føler jeg har mistet 10 dyrbare mnd 

Anonymkode: 75678...122

• Hjerte 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du ikke mistet 10 til! 

Anonymkode: 15b7a...61f

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær glad du ikke mistet 10 til! 

Anonymkode: 15b7a...61f

Jeg vet men føler jeg aldri kommer over dette, vi var perfekte på alle plan , så var han egentlig bare en jævla kødd :( 

Fikk tom dyr julegave av meg til 3000 kr angrer som bare det , faens mannfolk altså .

• Hjerte 2
Skrevet

Husk på at du savner den han utga seg for å være, ikke den han faktisk er.

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. du kan si hva du vil om utro menn, mange har jo sterke meninger om dette og mener det er "good riddance" bare pga det. Greit nok. 

Men dette.. det er jo toppen av kransekaka at han blir sur og kjefter på deg fordi du ikke holdt på en hemmelighet han ikke har delt med deg engang. 

Dette er 1000% hans egen feil. Sykt at det gikk så lenge i det hele tatt, mannen er jo ikke bare en drittsekk, han har jo i tillegg utrolig lav intelligens.

Så - good riddance!!!

Heldigvis ble det ikke lengre, selv om det er tungt nå så husk at det faktisk går over. Det tar bare litt tid. En dag vil du våkne og være sjeleglad for at du aldri endte opp med han. Og en dag vil du våkne og bare ikke tenke på han i det hele tatt hele dagen. Den dagen kommer :) Bare hold ut!

Anonymkode: cb1da...006

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jævlig kjipt. Har vært i din posisjon. Det går over. 🖤

Han sletter deg for å forsøke å redde ekteskapet sitt. Dessverre er du lettere å ofre. Han har ført deg bak lyset, vært ekstremt egoistisk og spilt et dobbeltspill. Det er vondt for deg nå, det forstår jeg. Har du en nær familie eller venn du kan betro deg til? 

Anonymkode: fd503...207

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig?

Anonymkode: 1a31d...1ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (14 minutter siden):

Husk på at du savner den han utga seg for å være, ikke den han faktisk er.

Takk det stemmer , skal prøve å si det til meg selv.

Han møtte familien min også og alle likte han så godt , «familien» hans bodde vistnok ikke her i denne «byen» . 

Føler meg så dum samtidig som jeg prøver å komme meg over dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså.. du kan si hva du vil om utro menn, mange har jo sterke meninger om dette og mener det er "good riddance" bare pga det. Greit nok. 

Men dette.. det er jo toppen av kransekaka at han blir sur og kjefter på deg fordi du ikke holdt på en hemmelighet han ikke har delt med deg engang. 

Dette er 1000% hans egen feil. Sykt at det gikk så lenge i det hele tatt, mannen er jo ikke bare en drittsekk, han har jo i tillegg utrolig lav intelligens.

Så - good riddance!!!

Heldigvis ble det ikke lengre, selv om det er tungt nå så husk at det faktisk går over. Det tar bare litt tid. En dag vil du våkne og være sjeleglad for at du aldri endte opp med han. Og en dag vil du våkne og bare ikke tenke på han i det hele tatt hele dagen. Den dagen kommer :) Bare hold ut!

Anonymkode: cb1da...006

Ja jeg sa til han at jeg faktisk ønsker å få svar på en del spm jeg har , tilbake fikk jeg at det er du som har satt meg i denne possisjonen så ikke henvend deg til meg fra idag. 

Altså dette er en godt voksen mann på 40 år , faens idiot , hvordan kan folk holde på sånn , ha slik samvittighet. 

Konen kontaktet meg på fb og  har vært hyggelig, jeg har beklaget for at jeg har vært den «andre» dama men sa det som det var at jeg visste ingenting faktisk  ingenting. 

Han er drit forbanna på meg , men hva forventet han, at han skulle lure meg bruke meg og så forvente at jeg skulle lyve for han. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jævlig kjipt. Har vært i din posisjon. Det går over. 🖤

Han sletter deg for å forsøke å redde ekteskapet sitt. Dessverre er du lettere å ofre. Han har ført deg bak lyset, vært ekstremt egoistisk og spilt et dobbeltspill. Det er vondt for deg nå, det forstår jeg. Har du en nær familie eller venn du kan betro deg til? 

Ja har familie men er ikke lenge siden vi alle satt med middagsbordet og alle elsket han , føler meg så liten nå og rundlurt og dum rett og slett, er egentlig en oppegående kvinne med god jobb og alt så dette var bare jævelig :( 

• Hjerte 3
Skrevet

Takk det stemmer , skal prøve å si det til meg selv.

Han møtte familien min også og alle likte han så godt , «familien» hans bodde vistnok ikke her i denne «byen» . 

Wow, det er skikkelig utspekulert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg sa til han at jeg faktisk ønsker å få svar på en del spm jeg har , tilbake fikk jeg at det er du som har satt meg i denne possisjonen så ikke henvend deg til meg fra idag. 

Altså dette er en godt voksen mann på 40 år , faens idiot , hvordan kan folk holde på sånn , ha slik samvittighet. 

Konen kontaktet meg på fb og  har vært hyggelig, jeg har beklaget for at jeg har vært den «andre» dama men sa det som det var at jeg visste ingenting faktisk  ingenting. 

Han er drit forbanna på meg , men hva forventet han, at han skulle lure meg bruke meg og så forvente at jeg skulle lyve for han. 

Han er nok ikke egentlig sint på deg, men stresset, desperat og føler seg nok i en fastlåst situasjon. Han tar det dog ut på deg med aggresjon og sinne, så det beste er nok å bare prøve å glemme han. Det virker som du bare har vært en brikke i et spill. Og det virker til at du ikke er en unik brikke i hans spill...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan er det mulig?

Ja si det, jeg har tydeligvis vært «hjemme» hos han , altså i en leilighet som han har sagt hjemme at han leier ut, men som han sa til meg at var hans hjem. 

Han har hus og barn med kona ca 12 min fra leiligheten :( 

Har overnattet der, og tom hatt noen av  tingene mine der, ellers har han vært hos meg også. 
Er en godt voksen mann med god jobb og det hele , trodde jo han var en oppriktig god fyr. 

Han har tom barn :( får så vondt av kona og barna .  Vært  gift i 15 år sa  hun .

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja har familie men er ikke lenge siden vi alle satt med middagsbordet og alle elsket han , føler meg så liten nå og rundlurt og dum rett og slett, er egentlig en oppegående kvinne med god jobb og alt så dette var bare jævelig :( 

Siden de også så hvor sjarmerende han var og likte han godt, vil de sikkert ha mye forståelse for at ble lurt. Han er vel flink å spille. Dreven kanskje? 

Uff 🖤 føler med deg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden de også så hvor sjarmerende han var og likte han godt, vil de sikkert ha mye forståelse for at ble lurt. Han er vel flink å spille. Dreven kanskje? 

Uff 🖤 føler med deg! 

Takk han har vært veldig flink til å spille. 

Jeg merker at jeg vemmes litt over meg selv, vemmes for at forelskelsen har tatt over og latt meg bli blind, samtidig tror jeg godt om folk, så vet ikke om jeg er dum naiv eller om han bare var for flink. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk han har vært veldig flink til å spille. 

Jeg merker at jeg vemmes litt over meg selv, vemmes for at forelskelsen har tatt over og latt meg bli blind, samtidig tror jeg godt om folk, så vet ikke om jeg er dum naiv eller om han bare var for flink. 

Han hadde jo klart dette opplegget før han en gang møtte deg. Tenk å ha en egen lureleilighet og å besøke kjærestens familie som ikke aner at han er gift med barn...Det er veldig beregnende og utspekulert. Du falt for det fordi han gikk veldig langt for å overbevise. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja si det, jeg har tydeligvis vært «hjemme» hos han , altså i en leilighet som han har sagt hjemme at han leier ut, men som han sa til meg at var hans hjem. 

Han har hus og barn med kona ca 12 min fra leiligheten :( 

Har overnattet der, og tom hatt noen av  tingene mine der, ellers har han vært hos meg også. 
Er en godt voksen mann med god jobb og det hele , trodde jo han var en oppriktig god fyr. 

Han har tom barn :( får så vondt av kona og barna .  Vært  gift i 15 år sa  hun .

Google - hørt om det?

AnonymBruker
Skrevet

Google - hørt om det?

Er det samme sted som du lærte empati?

Anonymkode: 14978...8d9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Huff! For en utspekulert dritt, håper kona går fra han. 

Anonymkode: cc9cd...427

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Google - hørt om det?

Han har ikke sosial media, ga seg ut for å være fri fra dette ( som han så fint kallte det) 

( her snakker vi ingen snap fb insta  ) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...