AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Har hørt at kjærlighet mellom skorpion og tvilling ikke kan fungere. Men hva med vennskap? Anonymkode: 55fa9...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Del Skrevet 9. januar 2023 Har hørt at de som tror på astrologi er litt korte i toppen. Anonymkode: ad2a8...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hørt at de som tror på astrologi er litt korte i toppen. Anonymkode: ad2a8...932 Spesielt skorpioner,de er veldig på at de er så mystiske og spesielle. Anonymkode: 20841...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. januar 2023 #4 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg er skorpion og jeg hadde ikke fungert med noen som baserete vennskapet vårt på stjernetegn. Spiller ingen rolle hvilket sjernetegn du har så lenge du dømmer folk slik. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Del Skrevet 9. januar 2023 Tvilling her. Gift med skorpion 26 år nå Anonymkode: 64f93...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Del Skrevet 10. januar 2023 Det kommer helt an på, en kan ikke se på kun soltegnet, men også ascendanten og månen. Jeg er tvilling og går godt i lag med Skorpioner, jeg tiltrekkes av dem, men jeg har månen i Skorpionen. Mannen min er løve med har ascendanten i Skorpionen. Tegnet ascendanten står i viser mer hvordan vi fremstår for andre, soltegnet handler mer om hvordan vi opplever verden. Månetegnet representerer følelsene våre. Så å vite ascendanten og månetegnet er egentlig vel så viktig, om ikke mer om man skal vurdere kompatibilitet. Anonymkode: a723f...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 10. januar 2023 #7 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg har så lyst å få et slikt personlig horoskop utarbeidet, der jeg kan få vite nærmere om hvor jeg i månen og soltegnet og slikt? Noen som er virkelig gode som dere kan anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 10. januar 2023 #8 Del Skrevet 10. januar 2023 Bryr meg ikke så mye om stjernetegn lengre. Men når det er sagt så har jeg som er skorpion ofte hatt god kommunikasjon med tvillingene. Men det er mer enn soltegnet som må klaffe hvis du er interessert i astrologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Del Skrevet 11. januar 2023 Må heller se på måne tegnet ditt, det slaviske «vanlige» stjernetegnet stemmer ofte ikke. Anonymkode: e4e39...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå