AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 For 2 uker siden så var jeg på tinderdate med en fyr, gikk fint. Etterpå begynte han å oppføre seg barnslig på meldinger, kalte meg  lat og sløv  fordi jeg ikke trente på 1 dag eller 2, etterpå sa jeg at det ikke er greit å bli kalt sånn, og at det kan ødelegge selvtilliten til noen, så håper jeg at du innser hva du skriver til neste gang. Da ble han sykt sur, fordi jeg bare sa ifra. Så blokkerte han meg fra snap og insta, bare ghostet.  Nylig igår så la han meg til på snapchat, og skreiv melding: unnskyld for at jeg var frekk. Hva vil han?? Først blokkert så lagt til igjen, virker barnslig Anonymkode: 55ac7...655
Rights Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Hørtes ut som en sjarmerende type... 🙄 14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Masse røde flagg så styr unna😅 Anonymkode: c60ec...b47 16 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Han har jo tydelig noen utfordringer han sliter med, i tillegg til en rævva personlighet. Blokk og glem ham du. Anonymkode: 4afcc...447 13 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Huff! Han der kommer til å ghoste deg hver gang han blir sur. Anonymkode: a7f47...91c 8 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 høres ut som han jeg møtte for litt siden🤣 starter han på T? Anonymkode: 0049a...f94 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For 2 uker siden så var jeg på tinderdate med en fyr, gikk fint. Etterpå begynte han å oppføre seg barnslig på meldinger, kalte meg  lat og sløv  fordi jeg ikke trente på 1 dag eller 2, etterpå sa jeg at det ikke er greit å bli kalt sånn, og at det kan ødelegge selvtilliten til noen, så håper jeg at du innser hva du skriver til neste gang. Da ble han sykt sur, fordi jeg bare sa ifra. Så blokkerte han meg fra snap og insta, bare ghostet.  Nylig igår så la han meg til på snapchat, og skreiv melding: unnskyld for at jeg var frekk. Hva vil han?? Først blokkert så lagt til igjen, virker barnslig Anonymkode: 55ac7...655 Samme hva han vil. Hadde ghosta og blokkert han etter slik oppførsel. Anonymkode: 4b8e9...44b 3
norw Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Ja, han virker umoden og du bør holde deg unna, men han har ikke ghostet. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Kom deg langt bort! Han blir mye verre enn dette! Anonymkode: e1bb3...4c1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Som mann så ville jeg tippe at dette skjedde: 1. Han kom med noe han selv anser som en uskyldig spøk 2. Du reagerer dårlig på spøken fordi du er usikker på deg selv 3. Du ender opp med å kjefte på han for å ha fortalt noe du anser som en dårlig spøk 4. Han syns du er hårsår og hvem liker å bli kjefta på? Han føler seg urettferdig behandlet. Han sletter deg 5. Han innser at han kanskje trenger deg for sex så han legger deg tilbake  Opplever det til tider at damer tolker vitser som går på deres bekostning som personangrep. Samma hvor harmløs vitsen er. Anonymkode: ef011...afd 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som mann så ville jeg tippe at dette skjedde: 1. Han kom med noe han selv anser som en uskyldig spøk 2. Du reagerer dårlig på spøken fordi du er usikker på deg selv 3. Du ender opp med å kjefte på han for å ha fortalt noe du anser som en dårlig spøk 4. Han syns du er hårsår og hvem liker å bli kjefta på? Han føler seg urettferdig behandlet. Han sletter deg 5. Han innser at han kanskje trenger deg for sex så han legger deg tilbake  Opplever det til tider at damer tolker vitser som går på deres bekostning som personangrep. Samma hvor harmløs vitsen er. Anonymkode: ef011...afd Man har ikke særlig med sosiale antenner om man synes det er morsomt, men typisk enkelte menn å skylde på "jeg tullet bare" når det er ting som er helt ute å kødde med. Hadde en sånn eks som kunne kalle meg feit osv og da jeg reagerte så var det "jeg bare tullet". Dessuten er det vel ikke noe sjakktrekk å skulle kødde med ting som går på person når det ikke er noen man kjenner godt. Så igjen; man mangler sosiale antenner. Anonymkode: b9cd5...d12 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Man har ikke særlig med sosiale antenner om man synes det er morsomt, men typisk enkelte menn å skylde på "jeg tullet bare" når det er ting som er helt ute å kødde med. Hadde en sånn eks som kunne kalle meg feit osv og da jeg reagerte så var det "jeg bare tullet". Dessuten er det vel ikke noe sjakktrekk å skulle kødde med ting som går på person når det ikke er noen man kjenner godt. Så igjen; man mangler sosiale antenner. Anonymkode: b9cd5...d12 Enig med deg. Har opplevd det selv - menn som er grusomt frekke også når de får beskjed at det er uakseptabelt så er det: «jeg tulla bare».. Etter å ha hatt lignende opplevelser med moren min i barndommen, så løper jeg vekk fra sånne mannfolk. 10 hours ago, AnonymBruker said: Som mann så ville jeg tippe at dette skjedde: 1. Han kom med noe han selv anser som en uskyldig spøk 2. Du reagerer dårlig på spøken fordi du er usikker på deg selv 3. Du ender opp med å kjefte på han for å ha fortalt noe du anser som en dårlig spøk 4. Han syns du er hårsår og hvem liker å bli kjefta på? Han føler seg urettferdig behandlet. Han sletter deg 5. Han innser at han kanskje trenger deg for sex så han legger deg tilbake  Opplever det til tider at damer tolker vitser som går på deres bekostning som personangrep. Samma hvor harmløs vitsen er. Anonymkode: ef011...afd Ikke vær en dritt om man ikke liker å få svar på tiltale 🙂 jeg opplever stadig at menn skal gå til stygge personangrep for så å skjule seg bak «jeg kødda, ikke vær så hårsår a». For meg som har opplevd psykisk vold i barndommen så er det noe jeg har hørt gjentatte ganger og det er aldri noe jeg kommer til å akseptere. Skal vi henge så må vi kunne snakke sammen og vise respekt for hverandre sine følelser. Jeg gidder ikke pisspreik  Anonymkode: 9150d...c5d 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: For 2 uker siden så var jeg på tinderdate med en fyr, gikk fint. Etterpå begynte han å oppføre seg barnslig på meldinger, kalte meg  lat og sløv  fordi jeg ikke trente på 1 dag eller 2, etterpå sa jeg at det ikke er greit å bli kalt sånn, og at det kan ødelegge selvtilliten til noen, så håper jeg at du innser hva du skriver til neste gang. Da ble han sykt sur, fordi jeg bare sa ifra. Så blokkerte han meg fra snap og insta, bare ghostet.  Nylig igår så la han meg til på snapchat, og skreiv melding: unnskyld for at jeg var frekk. Hva vil han?? Først blokkert så lagt til igjen, virker barnslig Anonymkode: 55ac7...655 Slett han  dette her kommer til å skje igjen og igjen! Han er en umoden dust  la han gå! Anonymkode: 9150d...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): høres ut som han jeg møtte for litt siden🤣 starter han på T? Anonymkode: 0049a...f94 Nei, ikke på T.😊 Anonymkode: 55ac7...655
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): For 2 uker siden så var jeg på tinderdate med en fyr, gikk fint. Etterpå begynte han å oppføre seg barnslig på meldinger, kalte meg  lat og sløv  fordi jeg ikke trente på 1 dag eller 2, etterpå sa jeg at det ikke er greit å bli kalt sånn, og at det kan ødelegge selvtilliten til noen, så håper jeg at du innser hva du skriver til neste gang. Da ble han sykt sur, fordi jeg bare sa ifra. Så blokkerte han meg fra snap og insta, bare ghostet.  Nylig igår så la han meg til på snapchat, og skreiv melding: unnskyld for at jeg var frekk. Hva vil han?? Først blokkert så lagt til igjen, virker barnslig Anonymkode: 55ac7...655 Han vil ha en å ta ut dramaet sitt på. Si nei takk. Anonymkode: 7251a...c0c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #16 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Som mann så ville jeg tippe at dette skjedde: 1. Han kom med noe han selv anser som en uskyldig spøk 2. Du reagerer dårlig på spøken fordi du er usikker på deg selv 3. Du ender opp med å kjefte på han for å ha fortalt noe du anser som en dårlig spøk 4. Han syns du er hårsår og hvem liker å bli kjefta på? Han føler seg urettferdig behandlet. Han sletter deg 5. Han innser at han kanskje trenger deg for sex så han legger deg tilbake Opplever det til tider at damer tolker vitser som går på deres bekostning som personangrep. Samma hvor harmløs vitsen er. Anonymkode: ef011...afd Godt mulig han oppriktig synes at å spøke med vekta/trening hos daten er morsomt og ikke tåler å høre at det ikke var så festlig. Det i seg selv er vel grei grunn til å gå videre. Anonymkode: 7251a...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #17 Skrevet 10. januar 2023 Jupp, blokkerte meg igjen idag om morgenen.spurte kun et vanlig spørsmål om jobben hans, så blokkerte han meg. Som at han holder noe skjult Anonymkode: 55ac7...655
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #18 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jupp, blokkerte meg igjen idag om morgenen.spurte kun et vanlig spørsmål om jobben hans, så blokkerte han meg. Som at han holder noe skjult Anonymkode: 55ac7...655 HVORFOR har du fremdeles kontakt med denne idioten? Anonymkode: 4afcc...447 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #19 Skrevet 10. januar 2023 Glem han, ikke verdt din tid og energi, det finnes bedre der ute. Anonymkode: 6ad27...c9d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #20 Skrevet 10. januar 2023 Han har sikkert lest «the Game» eller hva nå den boken der man skulle fornærme dama man skulle sjekke opp, het 🤪 Anonymkode: e533e...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå