AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har slitt mye hele ungdomstiden og mitt voksne liv og har hatt det veldig vondt. Jeg har aldri vært i et forhold og klarer ikke se for meg at noen skulle kunne være glad i meg, og jeg har heller ikke kjent på hvordan det er å elske et menneske på den måten. Hvordan føles det å elske noen? Kan dere på noen måte beskrive det? Anonymkode: 9cb33...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har slitt mye hele ungdomstiden og mitt voksne liv og har hatt det veldig vondt. Jeg har aldri vært i et forhold og klarer ikke se for meg at noen skulle kunne være glad i meg, og jeg har heller ikke kjent på hvordan det er å elske et menneske på den måten. Hvordan føles det å elske noen? Kan dere på noen måte beskrive det? Anonymkode: 9cb33...2b2 Som en tornado. Anonymkode: 87f55...1b3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Som å komme hjem. Anonymkode: 26ee6...fd0 6 11 7
Rosakatt Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som å komme hjem. Anonymkode: 26ee6...fd0 Skjønn måte å formidle det på 💖 2 2 2
Gjest Paramount Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Som å komme hjem. Anonymkode: 26ee6...fd0 Der har vi forskjellen på kvinner og menn. Vi menn føler at vi sitter på toppen av verden høyeste fjell. Kvinner begynner å rydde i hula, mannen sitter på taket og ser utover verden.
-Missi- Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Jeg er enig i den følelsen av å komme hjem ❤️du føler deg trygg, verdsatt og elsket at du virkelig kan være seg selv med dette menneske. Føles som en trygg havn ❤️🥰 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Paramount skrev (1 time siden): Der har vi forskjellen på kvinner og menn. Vi menn føler at vi sitter på toppen av verden høyeste fjell. Kvinner begynner å rydde i hula, mannen sitter på taket og ser utover verden. Hæ? Anonymkode: 26ee6...fd0 3
hjärterdam Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Det føles riktig. Som om noe inni deg bare faller på plass. 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Kan bare si noe om det å elske barna mine. Kvinner elsker jeg ikke. Det holder med begjær. Anonymkode: e6447...437
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 Hele verden bare gir mening når jeg ligger i armkroken hans. Jeg vil legge meg med han og våkne med han hver dag, være så nær som mulig hele tiden. Bare syns genuint han er det fineste mennesket i verden og vil gjøre alt jeg kan for at han skal ha det fint. Anonymkode: 10e69...949 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 Jeg vil bare være med han hele tiden. Han gir meg ro og glede på en gang. Anonymkode: dadef...f26
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kan bare si noe om det å elske barna mine. Kvinner elsker jeg ikke. Det holder med begjær. Anonymkode: e6447...437 Oi det var litt trist Anonymkode: 81d43...095 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har slitt mye hele ungdomstiden og mitt voksne liv og har hatt det veldig vondt. Jeg har aldri vært i et forhold og klarer ikke se for meg at noen skulle kunne være glad i meg, og jeg har heller ikke kjent på hvordan det er å elske et menneske på den måten. Hvordan føles det å elske noen? Kan dere på noen måte beskrive det? Anonymkode: 9cb33...2b2 Du er ikke alene.. Jeg har heller ikke opplevd det Anonymkode: 2c194...b12 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 Når jeg bare vil det beste for han. Blir knust hvis det er å ikke være med meg, men det aller viktigste er at han har det bra. Smiler og blir varm i hjertet av å tenke på han. Anonymkode: 33c06...275
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #16 Skrevet 10. januar 2023 Når du med sikkerhet vet at du ville gjort alt for denne personen, til og med ofret livet. Jeg føler det slik for barna mine, ikke for mannen min. Anonymkode: 5602a...ab7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #17 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du med sikkerhet vet at du ville gjort alt for denne personen, til og med ofret livet. Jeg føler det slik for barna mine, ikke for mannen min. Anonymkode: 5602a...ab7 Oj, der sa du noe 😳 Anonymkode: dadef...f26
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #18 Skrevet 10. januar 2023 Paramount skrev (19 timer siden): Der har vi forskjellen på kvinner og menn. Vi menn føler at vi sitter på toppen av verden høyeste fjell. Kvinner begynner å rydde i hula, mannen sitter på taket og ser utover verden. Nå er nå både menn og kvinner ulike. Her vil jeg si at mens jeg anser vårt forhold som en trygg havn å alltid vende tilbake til, så anser han vårt forhold som selve båten som bærer alt. Med det mener jeg ikke at jeg legger ut på tokt til andre menn, men jeg er den som ønsker og trenger å skue utover i verden, være opptatt av annet, for så å vende hjem til havna, mens han ikke har det behovet. Han kan være med der jeg drar, men han er veldig fornøyd med å stelle alt godt til i nær sirkel rundt meg og barna. Bygge hule som du sier. Jeg tror dette har mye med bakgrunn å gjøre, ikke nødvendigvis kjønn. Jeg har alltid hatt en trygg base under oppvekst og ung alder. Han kommer fra utrykk oppvekst, og fikk først sin trygge base i meg og barna. Så for min del er det trygt og spennende å skue utover, men for ham er det utrolig trygt og godt å ha sitt fokus på basen han savnet så inderlig, og endelig har. Anonymkode: fbd05...c16 2
Gjest Paramount Skrevet 10. januar 2023 #19 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er nå både menn og kvinner ulike. Her vil jeg si at mens jeg anser vårt forhold som en trygg havn å alltid vende tilbake til, så anser han vårt forhold som selve båten som bærer alt. Med det mener jeg ikke at jeg legger ut på tokt til andre menn, men jeg er den som ønsker og trenger å skue utover i verden, være opptatt av annet, for så å vende hjem til havna, mens han ikke har det behovet. Han kan være med der jeg drar, men han er veldig fornøyd med å stelle alt godt til i nær sirkel rundt meg og barna. Bygge hule som du sier. Jeg tror dette har mye med bakgrunn å gjøre, ikke nødvendigvis kjønn. Jeg har alltid hatt en trygg base under oppvekst og ung alder. Han kommer fra utrykk oppvekst, og fikk først sin trygge base i meg og barna. Så for min del er det trygt og spennende å skue utover, men for ham er det utrolig trygt og godt å ha sitt fokus på basen han savnet så inderlig, og endelig har. Anonymkode: fbd05...c16 Fin beskrivelse.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #20 Skrevet 10. januar 2023 Jeg elsker partneren min. Men det kan på ingen måte sammenlignes med den kjærlighet jeg har for mine barn. Anonymkode: f396f...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå