AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg er naturlig en 6’er om det har noe å si. Jeg har stripet håret mitt tidligere med frisør, og tonet det med en 9’er. Var fornøyd med dette. I høst var jeg med frisør og ville dempe det lyse mot vinteren med toning. Hun brukte en blanding av 8 og 7 med en toner. Det ble mye mørkere enn enn jeg så for meg, mer en 6-er. Jeg fikk vite at dette kom til å vaskes gradvis ut, og slo meg derfor til ro med det. Jeg har vasket det med renseshamoo mange ganger over ca 3 md. Jeg har klart å strippe en del farge, og ligger vel nå på en varm 8’er. Jeg har vanskelig for å tro at jeg klarer å strippe håret for noe mer tonerfarge. Spørsmålet mitt til dere sonetter har gjort samme «tabbe», eller er frisør: Hvis jeg drar til frisør nå, og ber om å tone håret, kan hun bruke en 9’er og lysne håret igjen? Er dette mulig? Eller må håret stripes på nytt for å lysne det? Jeg tror ikke hårkvaliteten min utover i lengdene vil tåle striping. Anonymkode: 8aa43...2fa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Dette må nok stripes når du har vasket håret og forsøkt i 3 mnd. Man kan ikke lysne hår med toner, kun endre selve tonen. Anonymkode: 204df...df2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette må nok stripes når du har vasket håret og forsøkt i 3 mnd. Man kan ikke lysne hår med toner, kun endre selve tonen. Anonymkode: 204df...df2 Usj. Det var det jeg mistenkte. Synd når en får beskjed om at dette vaskes ut etter 6 uker, og såpass mye farge sitter igjen… Da hadde jeg aldri gjort dette. 🙁 Anonymkode: 8aa43...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå