Gjest Gjest_Urokråka_* Skrevet 16. desember 2005 #1 Del Skrevet 16. desember 2005 For å få ideer. jeg har ikke begynt enda,men håper på tips her. Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? Til din mor? Til din far? til voksne bror på 30-40? svigerinne på 40? til nabo som er vennepar? til en eldre husvenn på 70? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 16. desember 2005 #2 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? Har ingen Til din mor? DVD, Hudpleieprodukter Til din far? Lykt, Barberprodukter til voksne bror på 30-40? svigerinne på 40? til nabo som er vennepar? til en eldre husvenn på 70? Report PostGo to the top of the page + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 16. desember 2005 #3 Del Skrevet 16. desember 2005 Mann/samboer: har ikke, men faren til datteren min får en bok av Joseph Conrad. Mor og far: kombi DVD og VHS-spiller (vanligvis gir jeg ikke så dyr gave til dem, men det var jeg som slet ut den gamle videospilleren, så jeg synes det var en passende gave i år) Søster med mann (istedet for bror og svigerinne, som jeg ikke har ): en stor bok om vin. Nabo som er vennepar: vase Eldre husvenn: bok eller noe godt til jul, f.eks god julekaffe eller gavepakke med gode pålegg fra den lokale slakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2005 #4 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? 2 DVD`er, genser, bukse og 3ceellers maglight lykt Til din mor? Wok panne og kalender med bilder av lillebror Til par i 30-40 åra: Vin med vin opptrekker, senge tøy, soff brikker til en eldre husvenn på 70? Kurv med forbruksvarer? (ost kjeks vin osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 16. desember 2005 #5 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? En tørr/våt støvsuger til garasjen. Til din mor? Vi er med og spleiser på en godstol. Til din far? Pappa er død, men han får lys på graven til voksne bror på 30-40? Min bror på 42 får deler til et spesielt servise han samler på. svigerinne på 40? Gir ikke til min svigerinne, men hadde jeg gjort det, hadde det nok blitt en forbruksgave, a la en kurv med gosaker. til nabo som er vennepar? En invitasjon til 3 retters middag med påfølgende visning av en spennende dvd-film. til en eldre husvenn på 70? Forbruksvare, samme som til svigerinne; kurv med godsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 16. desember 2005 #6 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? Er singel Til din mor? Skal kjøpe en elektrisk saltkverner, rødvin, noe hudpleiegreier eller parfyme? Til din far? Whisky, elektrisk vater?, Etterbarberingsvann, Ballbrett fra Minde (mørk sjokolade) til voksne bror på 30-40? En bok: Doppler av Erlend Loe og en CD av Kåre Virud, Marsipangris svigerinne på 40? En bok: Berlinerpoplene av Anne B. Ragde, Eva Trio Grytekluter (har de selv, de er veeeeldig praktiske!!) Marsipangris til nabo som er vennepar? Noen flasker god vin? til en eldre husvenn på 70? Noen gode julekaker eller julegodteri, eller en god vin, en god bok eller en fin CD? Endret 16. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #7 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? Er singel Til din mor? Skal kjøpe en elektrisk saltkverner, rødvin, noe hudpleiegreier eller parfyme? Til din far? Whisky, elektrisk vater?, Etterbarberingsvann, Ballbrett fra Minde (mørk sjokolade) til voksne bror på 30-40? En bok: Doppler av Erlend Loe og en CD av Kåre Virud, Marsipangris svigerinne på 40? En bok: Berlinerpoplene av Anne B. Ragde, Eva Trio Grytekluter (har de selv, de er veeeeldig praktiske!!) Marsipangris til nabo som er vennepar? Noen flasker god vin? til en eldre husvenn på 70? Noen gode julekaker eller julegodteri, eller en god vin, en god bok eller en fin CD? ← Hvordan er de gryteklutene? Hvem fører de? trodde grytekluter var grytekluter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #8 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? En tørr/våt støvsuger til garasjen. Til din mor? Vi er med og spleiser på en godstol. Til din far? Pappa er død, men han får lys på graven til voksne bror på 30-40? Min bror på 42 får deler til et spesielt servise han samler på. svigerinne på 40? Gir ikke til min svigerinne, men hadde jeg gjort det, hadde det nok blitt en forbruksgave, a la en kurv med gosaker. til nabo som er vennepar? En invitasjon til 3 retters middag med påfølgende visning av en spennende dvd-film. til en eldre husvenn på 70? Forbruksvare, samme som til svigerinne; kurv med godsaker. ← Gir du til din bror,men ike til din svigerinne? Stusset bare. Min svigerinne hadde blitt sur da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 16. desember 2005 #9 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? Abonnement på Pondus og WoWatlas Til din mor? sminke og smykkeskrin Stemor? omslagsjakke i ull Til din far? utelamper med solcelle til hytten til voksne søster på 30-40? to filmer, smågodt for en hundrings, en flaske vin, svoger på 40? han må dele med sin kone over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #10 Del Skrevet 16. desember 2005 For å få ideer. jeg har ikke begynt enda,men håper på tips her. Hva kjøpte du til jul til din mann/samboer? Har ingen. Til din mor? Til din far? DVD samlebox med filmer de liker. til voksne bror på 30-40? Bror 1(singel) DVD I blanke messingen Bror 2(Gift). Heklet fat med "snop" på. svigerinne på 40? Se bror 2. til nabo som er vennepar? Ikke aktuelt til en eldre husvenn på 70? Ny tv kanne. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 18. desember 2005 #11 Del Skrevet 18. desember 2005 mor: tøfler og nyeste harry potter boken far: solid skjærefjøl og gammeldagse eksklusive drops onkel: bok med fiskehistorier bestefar: ullpledd og paraply (han ødela nylig den han hadde) bestefars samboer: ekslusiv såpe bestemor: eksklusiv shampo og balsam mors kjæreste: bok venninde 1: puslespill, smykke og skjerf, sokker venninde 2: genser og to fat hun ønsket seg venninde 3: genser og isskåler venninde 4: hesteutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. desember 2005 #12 Del Skrevet 18. desember 2005 til deg som lurte på ang de gryteklutene. Grytekluter fra Eva Solo er i silikon som er meget varmebestandig. De er også veldig lette å holde reine. Finnes vel i 3 farger nå trur jeg (svart, grå og en slags rødfarge (rustikk rød?) Disse selges hos blant annet Jernia, Feinsmacker, tilbords osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå