AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 En mann jeg nydelig blei sammen med gjorde det like fort slutt… Han mente plutslig vi var forskjellige.. Etter dette har han sendt meldinger slik som at han håper jeg finner en ny mann, at jeg er flott og fantastisk, mens han i det andre øyeblikke sier han savner meg…? syns dette er veldig tvetydlig. Hva mener han? Anonymkode: 24cfa...3ce
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Hva tenker du om at han fortsetter å sende deg meldinger? Syns det er ganske respektløst. Du har jo behov for å komme videre. Er nok det beste å blokke han, så du ikke får forhåpninger. Anonymkode: ce249...77c 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 jeg vet ikke en gang hva ordet er for slike persoligheter... han er liksom den store martyren som ofrer seg selv og sin egen lykke fordi han ser at du er en så stor gudinne som han ikke er verdig. nå er han ute etter å sole seg enda mer i den glansen; han stakkars, men ærefulle martyr trenger mer oppmerksomhet rundt hans himelske dåd. Han elsker og savner deg, men må gå den smale vei og lide ...  enten det, eller.....  kanskje han aldri var noe særlig interessert, og nå prøver han bare å få deg til å føle deg litt bedre ved å late som om han er problemet.  Uansett: ikke noe å miste nattesøvn over  Anonymkode: 603ee...a14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva tenker du om at han fortsetter å sende deg meldinger? Syns det er ganske respektløst. Du har jo behov for å komme videre. Er nok det beste å blokke han, så du ikke får forhåpninger. Anonymkode: ce249...77c Syns jo ikke noe om det. Å fortalt at jeg ikke ønsker noe kontakt med han. Han får tenke seg over hva det er han egentli vil. Anonymkode: 24cfa...3ce
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Hadde han ghostet deg, så hadde det vært enda verre. Å slå opp, er forhåpentligvis ikke noe han har veldig god trening i, så mest sannsynlig er det bare klønete fra hans side. Enten ber du ham slutte, eller så blokkerer du i alle kanaler. Anonymkode: ccdeb...b11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Herregud, er det samme fyren eller? Jeg ble sammen med en ganske kjapt, ogsååååå ble han uuuusikker.. buhuu. Men han savnet meg… må du skjønne. Idiotisk Anonymkode: 0b79f...eef 2
Virrevirrevapp Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Han vil du skal stryke pikken...nei, jeg mener egoet hans. 2
Catbert Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Han vil ikke ha deg, men likevel ha deg i bakhånd 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Du er backupen hans når det går dårlig med andre damer. Anonymkode: fc229...4ff 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er backupen hans når det går dårlig med andre damer. Anonymkode: fc229...4ff Ja, helt riktig. Det er så trist. Anonymkode: 0b79f...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå