Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Incellenes konge, Jordan Peterson, begynte å gråte under et intervju der han ble erklært for nettopp det, å være kongen av alle inceller.

Er det synd på han? Får du medfølelse med han fordi han tar til tårene?

Anonymkode: 201f4...243

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde Tate var kongen jeg....

Anonymkode: 60726...3fd

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, finnes ikke synd på ham. Han er en trolig en klok mann og burde skjerpe seg i stedet.

Anonymkode: 73b45...67a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Incellenes konge, Jordan Peterson, begynte å gråte under et intervju der han ble erklært for nettopp det, å være kongen av alle inceller.

Er det noe jeg ikke forstår meg på, så er det mennesker som omtaler andre mennesker som dette. Skrekkelig personlighetstrekk.

Anonymkode: 3c62e...6cf

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest sokrat
Skrevet (endret)

Dere burde helt ærlig talt skjerpe dere med dette incel pratet og det er egentlig ikke rart at Jordan Peterson begynner å gråte her. Fordi det er en gruppe som blir vist veldig lite medfølelse og forståelse.

Majoritet av såkalte incels er snille menn, moralsk og sosialt, som ikke greier å finne en partner. De har gjerne ikke  en jobb å gå til og sliter kanskje med depresjon og angst, siden de har levd dårlige liv. De er gjerne den mest ulykkelige delen av befolkningen.

Kvinner forstår ikke helt hvordan det er å leve slike liv, fordi evig single kvinner stort sett har sosiale nettverk. Disse vil gjerne finne en person å ha sex med selv om de ikke får partner. Menn som lever slik, blir ofte sett på som lavstatus og blir også mindre attraktive som venner.

Endret av sokrat
AnonymBruker
Skrevet
sokrat skrev (2 minutter siden):

Dere burde helt ærlig talt skjerpe dere med dette incel pratet og det er egentlig ikke rart at Jordan Peterson begynner å gråte her. Fordi det er en gruppe som blir vist veldig lite medfølelse og forståelse.

Majoritet av såkalte incels er snille menn, moralsk og sosialt, som ikke greier å finne en partner. De har gjerne ikke  en jobb å gå til og sliter kanskje med depresjon og angst, siden de har levd dårlige liv. De er gjerne den mest ulykkelige delen av befolkningen.

Kvinner forstår ikke helt hvordan det er å leve slike liv, fordi evig single kvinner stort sett har sosiale nettverk. Disse vil gjerne finne en person å ha sex med selv om de ikke får partner. Menn som lever slik, blir ofte sett på som lavstatus og blir også mindre attraktive som venner.

Å være snill mot andre gir deg ikke rett til å ha sex med noen. Bare til opplysning.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Gjest sokrat
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å være snill mot andre gir deg ikke rett til å ha sex med noen. Bare til opplysning.

Men det burde gi en rett til å bli behandlet med medmenneskelighet, siden de viser medmenneskelighet til andre.

AnonymBruker
Skrevet

Han griner jo av alt

Anonymkode: b1b65...d37

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
sokrat skrev (3 minutter siden):

Men det burde gi en rett til å bli behandlet med medmenneskelighet, siden de viser medmenneskelighet til andre.

Det er ikke medmenneskelighet å være snill mot andre og forvente å få sex for det.

• Liker 9
  • Nyttig 6
Gjest sokrat
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke medmenneskelighet å være snill mot andre og forvente å få sex for det.

Jeg tviler ganske sterkt på at karene du har blitt behandlet dårlig av er incels. Den delen av samfunnet som sjeldent får partner og sex er særlig de deprimerte og angstfulle. Disse vil sjeldnere være stygge, heller tvert om. De som har emosjonelle utbrudd og blir sinte, vil etter det jeg ser, sjeldnere ende som evig single. Fordi de tar det de vil ha.

AnonymBruker
Skrevet
sokrat skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler ganske sterkt på at karene du har blitt behandlet dårlig av er incels. Den delen av samfunnet som sjeldent får partner og sex er særlig de deprimerte og angstfulle. Disse vil sjeldnere være stygge, heller tvert om. De som har emosjonelle utbrudd og blir sinte, vil etter det jeg ser, sjeldnere ende som evig single. Fordi de tar det de vil ha.

Jeg bruker ordet "incel" også om sterkt misongynistiske menn som vil ha tradisjonelle kvinneroller, altså ta fra damer mulighet for å leve likeverdige liv med menn. De klarer sikkert å plukke opp en eller annen dum/ustabil kvinne sånn hvert skuddår, men det blir aldri noe ut av det. Normale kvinner skygger unna disse.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Gjest sokrat
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bruker ordet "incel" også om sterkt misongynistiske menn som vil ha tradisjonelle kvinneroller, altså ta fra damer mulighet for å leve likeverdige liv med menn. De klarer sikkert å plukke opp en eller annen dum/ustabil kvinne sånn hvert skuddår, men det blir aldri noe ut av det. Normale kvinner skygger unna disse.

Men da bruker du jo begrepet helt feil. Incel er en forkortelse for involuntary celibate (ufrivillig sølibat). Damene her på forumet plukker jo opp slike menn du beskriver flere ganger i uken og gifter seg med dem.

Endret av sokrat
AnonymBruker
Skrevet

Incel er bare et oppfunnet begrep. Teit å drive å sette begrep på folk for å sette dem i bås.

Anonymkode: 144b7...95f

AnonymBruker
Skrevet
sokrat skrev (26 minutter siden):

Men da bruker du jo begrepet helt feil. Incel er en forkortelse for involuntary celibate (ufrivillig sølibat). Damene her på forumet plukker jo opp slike menn du beskriver flere ganger i uken og gifter seg med dem.

Det gjør de vil ikke? De gutta der er uegna for mer en et feilslått engangsopplegg, damene stikker jo når de viser hva de tenker og mener. Trist for dem, for de tenker nok de er ettertraktede familiemenn, men de skremmer jo vannet av folk.

• Liker 2
Skrevet
sokrat skrev (47 minutter siden):

Kvinner forstår ikke helt hvordan det er å leve slike liv, fordi evig single kvinner stort sett har sosiale nettverk. Menn som lever slik, blir ofte sett på som lavstatus og blir også mindre attraktive som venner.

Det er selvfølgelig leit at disse menn vil melde seg ut av samfunnet. Men er disse profetene redningen?
Forståelig at de trenger samhold og gruppering for å føle fellesskap og for å bli hørt. Men disse fastlåste teoriene? Dette å skylde på kvinner? Er det løsningen? Neppe. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg bruker ordet "incel" også om sterkt misongynistiske menn som vil ha tradisjonelle kvinneroller, altså ta fra damer mulighet for å leve likeverdige liv med menn.

Det er nok helst unge sårbare menn som blir hjernevasket av bitre skilte menn. Husker når de først dukket opp på nettet, så var de først og fremst litt eldre menn som hadde gått gjennom en bitter skilsmisse med konflikter om tid med barna, barnebidrag og skilsmisseoppgjør. Tror de fikk et kick at av så mange unge menn så opp til dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
sokrat skrev (1 time siden):

Det er ikke sannt, om du forstår at menns mentale helse kan stoppe dem fra å leve optimale liv, hvordan kan du da ikke se at kvinner kan oppleve det samme? Hva har det å si at en fyr har lyst på sex med deg, om du ikke tørr å møte folk? Å som om bare sex er så lett eller i det hele tatt givende, med feil person. Det er det nærmeste man er noen for meg, aldri om jeg slipper noen jeg ikke kjenner nært kroppen min. Å hvordan vet han at det ikke er en kvinne som vil ha sex med han å, om han ikke tar kontakt med hver eneste ei han møter? Det er ikke slik at man bare huker tak i genseren på dem man liker å sier direkte hva man syns om dem(Mobbere kanskje). For alt man vet har man gått forbi 3 stykker på butikken som tenker, kjekk fyr, uten å noen sinne få vite om det.

Vet at menn har det tungt, men vi har alle den samme fordømte hjernen å forholde oss til, det er ikke lett å være kvinne heller. Sier ikke det for å forminske menns problemer, men du antar om kvinners liv, uten å vite. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
sokrat skrev (1 time siden):

Mange av disse mennene er som svarte hull…  skal bare ha og ha og ha.. 

Anonymkode: 2cd5e...919

• Liker 3
Skrevet
20 hours ago, Somba9 said:

Har null sympati for incels.

Shit, nå kommer jeg ikke til å få sove i natt, og må grine meg i søvn. Det var jo akkurat din sympati jeg var ute etter også.

Anonymkode: 3c62e...6cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2023 den 19.12):

Han har et godt poeng for en gangs skyld. Andre utsatte grupper får sympati og "godhetsmobben" vil hjelpe alle. Men hvis det er unge menn som sliter med problemer så blir de rakket ned på, mobbet, uthengt, utestengt, osv.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...