Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det blir hull ellr slitasje på klærne dine, reparerer du eller kjøper du konsekvent nytt? Skifter du glidelås og setter i nye knapper? Hvor opptatt er du at gjenbruk og redesign? 

Anonymkode: 2346f...ab4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reparere det som går å reparere om det er klær jeg liker. Ikke så "opptatt" av gjenbruk egentlig,men liker ikke bruke penger på ting jeg ikke må. 

Anonymkode: 1e76b...f82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reparerer en del selv, mamma stopper sokker, det resterende tok jeg i fjor med til skredder i Tyrkia (min mann er tyrkisk). Fikk 3 plagg reparert der i sommer, kosta meg 30 kr😶

Slitasjehull ol reparerer jeg som regel ikke, er det så slitt blir det enten filler til bilen eller resirkulert. Er ikke noe særlig å donere. 

Anonymkode: 7c9a9...9ef

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på. Jeg reparerer ikke en kjøpt sokk, men stopper sokker jeg har strikket. Jeg fikser ikke et hull i en helt utslitt t-skjorte, men fikser hullet i favoritten. Vil si jeg fikser 90% hvis noe ryker.

Anonymkode: 848e6...38e

AnonymBruker
Skrevet

Reparer det som lar seg reparere og blir pent. Syns det er litt hyggelig syssel faktisk og gjør det for hånd foran tv. Ja sømmer er gått opp og slik. Men hull i stoff er jo vanskeligere. Blir ikke fint om det er på synlig steder.  Lar andre til å skifte glidelås for meg i ting hvor det er lang tids bruk igjen ellers. Min kles -synd er at jeg ikke er så flink til å kjøpe klær som jeg kler når jeg trenger noe nytt. Og for usikker til å gå i det jeg ikke føler meg fin i. Så da går den til fretex etter å ha ligget ett år ubrukt i skapet. Men heldigvis for miljøet gjør dette jeg hater kjøpe klær og gjør det sjeldent. Ikke glad i klær generelt og går mye i det samme hver dag.

Anonymkode: f41c0...116

AnonymBruker
Skrevet

ser nå det er vanskelig å tro på jeg trengte det plagget når det kunne ble liggende i skapet ett år ubrukt. Da trengte jeg vel det ikke så veldig. Arrestere meg selv der altsåå....

Anonymkode: f41c0...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...