Gå til innhold

Spille LP-plater baklengs?

Anbefalte innlegg

Gjest Spacegirl

Visste ikke helt hvor jeg skulle putte denne, så noen får flytte den hvis det er feil:)

Det jeg lurer på er om man kan spille LP-platene baklengs på alle platespillere, eller må man ha en spesiell type spiller? Jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det, men det er kanksje ikke mulig på den jeg har :klø:

Satt og mimret tilbake til ungdomsskoletida mi, og husker at vi hadde mye moro med å spille platene baklengs for å finne "skjulte budskap". Det var spesielt death metal-platene som hadde slike, og det vi hørte var stort sett destruktivt bullshit, men moro var det lell. Hadde vært morsomt å prøvd dette på nytt, men jeg finner ikke ut hvordan :sur:

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/164694-spille-lp-plater-baklengs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Judas Priest ble tiltalt for følgene (2 selvmord) av såkalt bevisst baklengsmaskering på sin plate Stained Class, tilbakeviste de anklagen med å blant annet spille baklengsbeskjeder som helt tilfeldig utkrystalliserte seg på platen.........

På et sted - jeg tror det er sangen "exiter", vil man, dersom man spiller den baklengs, ganske tydelig få høre at Robert Halford spør om å få et peppermyntedrops.

Hvorvidt noen av fanscaren gav ham et peppermyntedrops som følge av denne sublimale kommandoen sier historien intet om.

:ler:

Milo

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...