Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange problemstillinger angående pliktsex. For meg virker det som dette blir mer og mer fremtredende etterhvert som årene går i forholdet, hører ofte om folk som snakker om at de hadde mye sex som unge/på starten, så dabber det mer og mer av. Dette har jeg også skjønt er roten til mange samlivsproblemer.

Jeg er en kvinne i slutten av 20årene. Har hatt mye sex i mitt liv, både i forhold, med dater, tilfeldig sex, osv. Også mye pliktsex. Jeg nyter sjeldent sex og derfor lurer jeg på om jeg aldri bør bli i et forhold med en som er glad i sex på grunn av dette? Når lysten ikke er særlig tilstede til å begynne med vil det heller ikke bli bedre med årene, og forholdet er vel dømt til gå under.. Rådet er vel at jeg bør finne meg en med lik sexlyst som meg, men har enda ikke møtt én med samme behov.

Tanker?

Anonymkode: 7949d...f83

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du søkt spesifikt etter en med lavt libido da? 

Anonymkode: 75f71...d30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på så mye.

Selvom jeg er glad i sex og fint kan ha sex ofte, så hadde det ikke vært noen deal braker for meg. 
Er bare sex liksom. Legger ikke så mye i det. Kan ha det like fint uten/med lite sex, som med mye. Er mange andre ting som er viktigere i et forhold for min del.

Anonymkode: 9d37a...227

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig digg å kunne legge seg uten å få dårlig samvittighet, eller andres behov trøkt nedi halsen. Forbli singel du💃

Anonymkode: 11c4e...9e4

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på så mye.

Selvom jeg er glad i sex og fint kan ha sex ofte, så hadde det ikke vært noen deal braker for meg. 
Er bare sex liksom. Legger ikke så mye i det. Kan ha det like fint uten/med lite sex, som med mye. Er mange andre ting som er viktigere i et forhold for min del.

Er du kvinne eller mann?

Virker som at de fleste menn verdsetter sex over alt. Som singel i dag møtes man ofte via Tinder og der bedømmes du først og fremst ut fra sex. Gir håp om det finnes menn som har ditt utgangspunkt, men må innrømme jeg tror du er dame. Tar jeg feil?

Anonymkode: 08af1...a04

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Klart det finnes menn som ikke ser på sex som nødvendig. Jeg har en slik mann. Veldig frustrerende for jeg er ikke sånn, men har dessverre blitt sånn ettersom årene har gått. 

Jeg ville ha vært ærlig på det fra start av. Du skal i hvert fall ikke ha plikt sex, det er ikke bra. 

Anonymkode: 31373...b2a

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes endel menn der ute og som ikke har særlig middels-høyt sexbehov.

Vær tydelig om det i Tinderbioen :) 

Anonymkode: c48df...a13

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du så lenge du er ærlig på at du er sånn så er det jo ikke noe i veien for å finne en som er som deg. 

Anonymkode: b385f...e69

• Nyttig 2
Skrevet

Hvor ofte kunne du tenke deg å ha sex i et godt forhold hvis du fikk bestemme?

2 ganger i måneden?

2 ganger i uka?

Aldri?

Jeg blir også deprimert av å lese på KG, men verden er ikke så mørk. De fleste par har ikke veldig mye sex, men de fleste er ganske fornøyd. Jeg tror det er vanskelig å finne en mann som er fornøyd med null sex hvis det er det du ønsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du kvinne eller mann?

Virker som at de fleste menn verdsetter sex over alt. Som singel i dag møtes man ofte via Tinder og der bedømmes du først og fremst ut fra sex. Gir håp om det finnes menn som har ditt utgangspunkt, men må innrømme jeg tror du er dame. Tar jeg feil?

Anonymkode: 08af1...a04

Da tar du feil ja. Jeg er mann 😊. Mann med et pragmatisk forhold til sex. 
Sex er gøy, godt og fint. Men ikke noe jeg trenger i et forhold for å ha det bra.

Legger rett og slett liten vekt på det.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Andelen unge menn, som er foret opp på antidepressiva, er stigende. Blant disse vil du finne mange som har fått ødelagt libidoet sitt, men som likevel vil unngå ensomheten.  At det også finnes menn som mangler sexlyst av andre årsaker, får vi stadig bevis på, her på KG.  Det vanskelige er trolig å finne dem, for lyst i seg selv er en sterk faktor til at man gjør seg tilgjengelig for dating, og det er et stort stigma for en ung mann, å gå ut med at han ikke har sexlyst. 

Sukker, er vel det eneste nettstedet jeg har sett, som har en personlighetstest, der du faktisk kan greie å søke deg frem til kandidater med lavt eller høyt libido, uten at de skriver det tydelig i profilen sin. 

Anonymkode: a05a5...d50

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finne skaphomofil og være dekkhistorie? 

Anonymkode: 5e9b4...8b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser mange problemstillinger angående pliktsex. For meg virker det som dette blir mer og mer fremtredende etterhvert som årene går i forholdet, hører ofte om folk som snakker om at de hadde mye sex som unge/på starten, så dabber det mer og mer av. Dette har jeg også skjønt er roten til mange samlivsproblemer.

Jeg er en kvinne i slutten av 20årene. Har hatt mye sex i mitt liv, både i forhold, med dater, tilfeldig sex, osv. Også mye pliktsex. Jeg nyter sjeldent sex og derfor lurer jeg på om jeg aldri bør bli i et forhold med en som er glad i sex på grunn av dette? Når lysten ikke er særlig tilstede til å begynne med vil det heller ikke bli bedre med årene, og forholdet er vel dømt til gå under.. Rådet er vel at jeg bør finne meg en med lik sexlyst som meg, men har enda ikke møtt én med samme behov.

Tanker?

Anonymkode: 7949d...f83

Selvfølgelig skal du ikke sikte mot en mann som vil ha et sexliv, når du selv ikke vil.

Hva faen slags spørsmål er dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig skal du ikke sikte mot en mann som vil ha et sexliv, når du selv ikke vil.

Hva faen slags spørsmål er dette?

Er det eksen din siden du er så sint?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det eksen din siden du er så sint?

Jepp. Jeg kjenner henne igjen på anonymkoden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del hadde det vært en fullstendig deal-breaker, siden jeg opplever sex som det aller viktigste i et forhold. Og jeg er en kvinne. Vennskap og nærhet kan jeg ha med alle andre, men sex har jeg kun med kjæresten. Du bør si i fra veldig tidlig, for de aller fleste menn er glad i sex og behøver det i et forhold. Det vil bare føre til vanskeligheter for dere begge to dersom du ikke er åpen om det.

Jeg ser at noen foreslår sukker, det var et godt forslag, for da blir ikke bare din sexlyst synlig, men du kan også søke etter menn med lav sexlyst og menn som ikke synes at det gjør noe om du har lav sexlyst. Dermed slipper du en klein bekjennelsessituasjon der du må fortelle om hvor ofte du ønsker å ha sex. Og så vet du hvor du har mannen også og om dere er kompatible på det området 😁.

Selv vil jeg helst ha sex daglig, men jeg har hatt noen kjærester som var fornøyd med noen ganger i uken. Forskjellen i sexlyst var umulig å leve med over lengre tid, dessverre.

Anonymkode: 82565...1ab

Skrevet

Kan egentlig forstå Ts. Kåt partner kan være jækla masete når du egentlig ønsker å gjøre noe interessant.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært forelsket noen gang, TS?

Anonymkode: c6fa8...672

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med forhold om du ikke skal ha sex? Du har vel venner? Eneste grunnen til forhold da er jo om du har lyst på barn. De forholdene er uans kun basert på logistikk så det går fint. 

Anonymkode: ba603...059

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva skal du med forhold om du ikke skal ha sex? Du har vel venner? Eneste grunnen til forhold da er jo om du har lyst på barn. De forholdene er uans kun basert på logistikk så det går fint. 

Anonymkode: ba603...059

Tror du ikke folk kan elske hverandre selv om potensen svikter og de blir gamle? Et kjærlighetsforhold er jo mye mer enn sex og helt annerledes enn et vennskap.

Anonymkode: fefcb...9dc

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...