AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg lever et usunt liv når det gjelder trim og kosthold. Det har vart i så mange år at det er ekstremt vanskelig å komme ut av. Innerst inne tror jeg at jeg burde hatt hjelp (alt fra psykolog til personlig trener 🙄), men dette er ikke noe økonomien tillater nå. Jeg må derfor gjøre det jeg kan på pur vilje, og den har en tendens til å kapitulere etter kort tid. Jeg skal begynne å gå litt tur på kveldstur nå, og tenkte jeg burde høre noe podcast e.l mens jeg går. Og da hadde det jo vært helt perfekt dersom det fantes en som faktisk omhandler livsstilsendring! Er det noen som vet om noen? (norske) Veldig takknemlig for tips! Anonymkode: ce4f6...79b
thinkywinky Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Det er ikke direkte tema livsstilsendring, men jeg hører følgende podcaster som fra tid til annen er innom temaet: Træningsprat, gympodden med Lasse & Fredrik, treningspodden, hjernesterk, litt for personlig trener, sterkere og egentid med Børge Fagerli.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Anbefaler heller en gøy podcast til disse turene. Noe du gleder deg til å høre og gir litt energi! Anonymkode: 5d816...fed 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Søk opp Marit Kolby i podcast appen, episodene i Wolfgang Wee og den i Tore Sagen sin er veldig bra. Anonymkode: 18562...f9d 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Treningspodden er hyggelig og lettbeint 😊 Anonymkode: 72274...2d1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Leger om livet er en bra podcast. Marit Kolby i Wolfgang wee og leger om livet. Anonymkode: 734c2...cee 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 «Spis deg fri» med Irina Lee😊 Den har hjulpet meg veldig. Anonymkode: 9f7fc...ed6 1
Torsketunge Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 Endret min livsstil ved å spise mye protein (kjøtt,fisk,egg osv). Ellers spiste jeg med vanlig tilbehør ris/pasta/grønnsaker. Men fyller alltid 50/50 tallerken med proteiner. Da mistet jeg søtsuget. Visste du at søtsug-følelsen betyr at kroppen spør om mer næring? Det kan bety at du ikke har fått i deg nok proteiner i kosten. Prøv da et proteinrikt måltid, så skal du se at søtsuget er 100% vekk etter bare et par dager😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå