Gå til innhold

Kabelnettet

Johanna

Anbefalte innlegg

Ville bare si at jeg endelig er blitt koplet opp på kabelnettet. (Hadde isdn før)

Det er så herlig å surfe på nettet nå, sidene kommer opp på et øyeblikk. Når jeg laster ned musikk er det ferdig på et øyeblikk. Lasta ned en hel cd på 1/2 time.

Er så fornøyd at jeg vil si det til alle.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer! er det ikke deilig? :) selv har jeg nettopp fått adsl, fra nextgentel (704/384), og er kjempefornøyd. Cd'er er ferdig på 10-15 minutter liksom :) Og ikke minst så er det deilig å kunne være innpå så mye man vil!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er bare helt herlig, smiler hele tiden mens jeg er inne og surfer :lol:

Har fått meg brannmur også. Er visstnok en fordel for oss som er på nett hele dagen. :wink:

Har selv en hastighet på 512/128 kbit/s. Og betaler fast 299,- i mnd.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi er også på kabel. Nå har jeg ikke så mye greie på ting ved pc, men noen sa meg at vi er på en måte trygger vi som er på kabel.

Det være seg virus,inbrudd osv. Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Gjest

DU er ikke på noen måter tryggere for dette selv om du er på kabel, det er vel egentlig motsatt.

Orker ikke forklare alt rundt det der, men mitt råd er at du bruker et bra antivirus program og brannmur (Vil anbefale Norton Internett Security)

Gib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet ut Northon Internett Scurity, hadde det på pc`n men så ble det surr på et eller annet. 14 dager etter hadde jeg maskinen full av virus. Laster du ned musikk fra Kazaa el.lign. så bør du ha et virusprogram som er oppe og går. Det var via Kazaa jeg ble "syk". Nå har jeg fått nytt Northon 2002 og alt er en fryd. Pc`n står pålogget 24t. 7 dager i uka

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kuttet ut Northon Internett Scurity, hadde det på pc`n men så ble det surr på et eller annet. 14 dager etter hadde jeg maskinen full av virus. Laster du ned musikk fra Kazaa el.lign. så bør du ha et virusprogram som er oppe og går. Det var via Kazaa jeg ble "syk". Nå har jeg fått nytt Northon 2002 og alt er en fryd. Pc`n står pålogget 24t. 7 dager i uka  

:kul:

Man bør ikke bruke eldre versjon en Norton 2002 :) Helst 2003

Er ikke sikker på hvorfor du kutta ut Norton Internett Security siden den inkuldere Norton Antivirus også. Det er kjempe nyttig å bruken en firewall når maskinen står på 24/7

Er glad du ble kvitt virus problemt dit TheMan :)

Tenk hvor fint det hadde vært om man slapp å bekymre seg om virus og innbrudd på maskinen selv om den stå på nette hele døgnet :o

Gib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Kabel oppkobling.....og maskina står på 24 timer i døgnet 7 dager i uka,med en liten restart innimellom......

Er også glad for at jeg kan sitte i timesvis og ikke være redd for dyre regninger p.g.a surfinga mi

*klem* :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...