AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hei.. fikk vite at datteren min har sett reveenka på film i barnehagen. Hun synes det var en fin film.. fint for henne, tenkte jeg, men skal ærlig innrømme at de dukkene er skikkelig creepy. Hele serien er creepy og husker selv jeg ble redd for de dukkene langt opp på barneskolen. Overdriver jeg eller er det innafor å vise til femåringer?😅 Anonymkode: a0257...c00
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Hele det eventyret er ganske utdatert må jeg si. Friere på døra, og den peneste får komme inn. Hehe Anonymkode: de030...e7c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Du overdriver. Men enig i at de er litt creepy med de øynene og ganske så utdatert. Anonymkode: 807e9...680
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Det er kanskje lurt å huske at dette er datteren din, ikke deg. Greit nok at du ikke likte de dukkene, men datteren din sitter igjen med en fin opplevelse og du lurer på om det er noe å reagere på? Jeg var livredd udyret under senga til Albert Åberg når jeg var liten, og trollet på Hunderfossen. Men ungene skal jo få lov til å oppleve det selv for det uten at jeg legger føringer. Så skal jeg heller tre støttende til når det trengs. Og komme med pekefingeren til barnehagen dersom de klart går langt utover hva som er greit å vise 5åringer. Anonymkode: 593e7...2e1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Vi var alle redd for forskjellige ting på barnetv da vi var barn. Ting andre ikke var redd for. Dvs alle var visst redd for Pompel og pilt. Jeg synes bare de var kjedelig. Nei revenka var ikke objektivt skummelt. Det var tilfeldig at akkurat du var redd for akkurat den filmen. Antar at det gikk bra med ungene i barnehagen, og at de ikke må sende hele avdeling til traumebehandling i morgen 😀 Anonymkode: 94980...378
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi var alle redd for forskjellige ting på barnetv da vi var barn. Ting andre ikke var redd for. Dvs alle var visst redd for Pompel og pilt. Jeg synes bare de var kjedelig. Nei revenka var ikke objektivt skummelt. Det var tilfeldig at akkurat du var redd for akkurat den filmen. Antar at det gikk bra med ungene i barnehagen, og at de ikke må sende hele avdeling til traumebehandling i morgen 😀 Anonymkode: 94980...378 Ja var redd hufsa i mummitrollet også 😅 selvfølgelig gikk det nok fint med dem 😅 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er kanskje lurt å huske at dette er datteren din, ikke deg. Greit nok at du ikke likte de dukkene, men datteren din sitter igjen med en fin opplevelse og du lurer på om det er noe å reagere på? Jeg var livredd udyret under senga til Albert Åberg når jeg var liten, og trollet på Hunderfossen. Men ungene skal jo få lov til å oppleve det selv for det uten at jeg legger føringer. Så skal jeg heller tre støttende til når det trengs. Og komme med pekefingeren til barnehagen dersom de klart går langt utover hva som er greit å vise 5åringer. Anonymkode: 593e7...2e1 Ja selvsagt. Hun virker jo ikke brydd 😅 skal selvfølgelig ikke overføre frykten min på henne. Og synes også det er helt ok at barnehagen viste filmen, det er bare jeg ble litt sånn oj,de viste den ja, er ikke den litt ekkel😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hele det eventyret er ganske utdatert må jeg si. Friere på døra, og den peneste får komme inn. Hehe Anonymkode: de030...e7c Ganske kreativt da og setter i gang fantasien med hun dama som satt fast i stubben.. Anonymkode: a0257...c00
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Fra de blir født. Finnes ikke noe skummelt med de filmene. Hver glad de viser sånne filmer enn annet tull på YouTube. Anonymkode: f5dda...d4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå