nostalgia Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Hvilket godteri er du? Du kommer ut som... Tyrkisk pepper Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. Sterk og macho?? :grine2: :grine2:
xeliasse Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Tyrkisk pepper. Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. Jeg elsker Tyrkisk pepper!!!
SissiB Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er
søndagsengel? Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Du kommer ut som... Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Du kommer ut som... Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.
Gjest Miloine Skrevet 16. desember 2005 #8 Skrevet 16. desember 2005 (endret) Du kommer ut som... Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. Søte Bjørner!?! det liker jeg ikke en gang ...og jeg som elsker tyrkisk pepper Endret 16. desember 2005 av Miloine
Gjest uri Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Tyrkisk pepper. Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg.
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2005 #10 Skrevet 16. desember 2005 Sjokolade. Du er like søt og god som dagen er lang. Er det noen som har problemer er du alltid der og stiller opp. Du er heller ikke dyr i drift og en ekte Nordmann kan man kalle deg.
Ladyen Skrevet 16. desember 2005 #12 Skrevet 16. desember 2005 Sjokolade. Du er like søt og god som dagen er lang. Er det noen som har problemer er du alltid der og stiller opp. Du er heller ikke dyr i drift og en ekte Nordmann kan man kalle deg. ----- Syns det stemte greit, jeg...
Lady Lovelylocks Skrevet 16. desember 2005 #13 Skrevet 16. desember 2005 Sjokolade. Du er like søt og god som dagen er lang. Er det noen som har problemer er du alltid der og stiller opp. Du er heller ikke dyr i drift og en ekte Nordmann kan man kalle deg.
Izaria Skrevet 16. desember 2005 #14 Skrevet 16. desember 2005 Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.
_Anki_ Skrevet 16. desember 2005 #15 Skrevet 16. desember 2005 Sure måner/sild. Siden du er en person som er sur omentrent hele tiden kan det være bra om du ikke var så mye rundt andre mennesker. Men du er jo god så derfor er det på en måte bra at du fins. Jeg er vel ikke sur
Søtpotita Skrevet 16. desember 2005 #16 Skrevet 16. desember 2005 Søte bjørner Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.
nostalgia Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #17 Skrevet 16. desember 2005 Sure måner/sild. Siden du er en person som er sur omentrent hele tiden kan det være bra om du ikke var så mye rundt andre mennesker. Men du er jo god så derfor er det på en måte bra at du fins. Jeg er vel ikke sur ←
Gjest gjest 0 Skrevet 16. desember 2005 #18 Skrevet 16. desember 2005 Du kommer ut som... Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. ← Jeg også
Ramy Skrevet 16. desember 2005 #19 Skrevet 16. desember 2005 Søte bjørner Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. ← Samme her... men hvilket godteri som gjenspeiler meg, gjenspeiler visst ikke akkurat hvilket godteri jeg liker best....
Anglofil Skrevet 16. desember 2005 #20 Skrevet 16. desember 2005 Tyrkisk pepper. Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå