Gå til innhold

Cannes/Nice/Monaco

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å reise til den franske riviera til sommeren. Hvor vil du anbefale å bo? Hva bør man oppleve på disse stedene? Har du noen generelle tips?

Anonymkode: b533b...422

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler definitivt Nice for det er mer å gjøre der enn de andre stedene. Man kan lett ta toget til både Monaco og Cannes om man ønsker å besøke de stedene også. Er også kjempefint generelt å ta en togtur fra Nice til Italia for eksempel. Nice er en ganske stor by, og du får storbyfølelsen, samt strandliv om man ønsker det. 

Anonymkode: a9a61...0a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg anbefaler definitivt Nice for det er mer å gjøre der enn de andre stedene. Man kan lett ta toget til både Monaco og Cannes om man ønsker å besøke de stedene også. Er også kjempefint generelt å ta en togtur fra Nice til Italia for eksempel. Nice er en ganske stor by, og du får storbyfølelsen, samt strandliv om man ønsker det. 

Takk for tipset! Hvor i Italia går den togturen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk da om det var størrelsen på en by og aktiviteter å gjøre som var avgjørende for om man dro dit eller ikke. Hvorfor skal man da i heletatt dra til Nice?

Anonymkode: db258...602

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk da om det var størrelsen på en by og aktiviteter å gjøre som var avgjørende for om man dro dit eller ikke. Hvorfor skal man da i heletatt dra til Nice?

Anonymkode: db258...602

Hæ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...