AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Bare det at hockeysveis kan være litt ironikult, nå, mens andenebb er helt forferdelig uansett. Anonymkode: 8490a...fe9 25 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Ja det er så stygt, ser så dumt ut. Anonymkode: 52fc5...349 13 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Jeg synes synd på de som har slike lepper. En del av de har gått gjennom en trasig prosess med dårlig selvbilde først. Jeg synes også synd på de som har fått slike glinsende pølselepper fordi de er så rusa på sitt eget speilbilde. En sørgelig gjeng alle sammen. Jeg håper det går greit å fjerne de etter hvert. Alle er penere uten. Det skjønner de selv også etter hvert. Anonymkode: 59a15...f61 18 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Er ikke ducklips og løsvipper i ferd med å forsvinne? Synest det er færre slike ekstreme tilfeller å se rundtomkring nå👌🏼 Anonymkode: bdffb...2f5 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Ligger ofte noe psykisk bak, veldig dårlig selvbilde som de ikke klarer å få orden på Anonymkode: 328e1...6fd 16
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Men hockeysveis kan være kledelig. Dèt er forskjellen. Anonymkode: d735b...255 11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke ducklips og løsvipper i ferd med å forsvinne? Synest det er færre slike ekstreme tilfeller å se rundtomkring nå👌🏼 Anonymkode: bdffb...2f5 Ser en del av det på damer 40+ her jeg bor (pendlerby ca. 1 time fra Oslo). Vet ikke om de henger etter ti år, eller om de har hatt det i ti år. Anonymkode: 7b128...f31
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Det kan kanskje virke forebyggende hvis "andenebb" blir et allment ord for dette. Anonymkode: a31e8...cd8 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Helt enig. Er så grusomt. Fryktelig stygt på SAMTLIGE! INGEN kler det om du heter Sophie Elise eller Ada fra Gjøvik. Så jenter: kutt ut !! Anonymkode: 233b4...f3c 15
Arild37 Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Det som jeg har lurt på, er om det er trendy å se fake ut, eller om de ikke selv ser at det ser fake ut? De kan vel umulig unngå å se det? 🤔 14 1
MyMichelle Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 Jeg synes medlemmer på KG synes «alt mulig» er harry. Jeg synes mye fillers á la influensere er stygt, og ville ikke sett sånn ut omså jeg fikk en million kr. for det. Andre tar litt fillers, så da får de ikke «andelepper», så da synes jeg ikke det er stygt. Noen retter opp skjeve lepper så den siden med fillers ser ut som på den naturlige siden. Har blitt fortalt om en salong som nektet gi så mye fillers at det så unaturlig ut. Svære og unaturlige lepper er trendy. De vi ser i media er rike og ettertraktede. 2 3
MyMichelle Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Noen som har mistet leppevolum pga alder, tar litt fillers så de får tilbake sitt naturlige volum, det synes jeg ikke er stygt. Men jeg synes det er stygt av meg å bruke ordet «andelepper» om de jeg misliker. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare det at hockeysveis kan være litt ironikult, nå, mens andenebb er helt forferdelig uansett. Anonymkode: 8490a...fe9 Tenker mer rottehale som var populært i samme tid. Samboer har et par venninner med disse leppene. Hver gang de går ut av døra så kan jeg ikke dy meg, det blir Donald språk resten av kvelden. For et halv år siden gikk det som det gikk med hun ene venninna, hun ble tatt i utroskap med en kollega på jobben. Den så jeg komme for 15 år siden, hun har så stort behov for oppmerksomhet at det er sørgelig trist å være vitne til. Anonymkode: 756f3...5e1 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 Det er vel en litt sånn oppblåst myte at alle med fillers ser ut som ender. De fleste seriøse steder som tilbyr fillers vet hvor grensene går og anbefaler ikke kunder mer enn de trenger. Godt tjener dem uansett. Kjenner mange med fillers. De ser faktisk helt normale ute. Anonymkode: 6943a...353 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel en litt sånn oppblåst myte at alle med fillers ser ut som ender. De fleste seriøse steder som tilbyr fillers vet hvor grensene går og anbefaler ikke kunder mer enn de trenger. Godt tjener dem uansett. Kjenner mange med fillers. De ser faktisk helt normale ute. Anonymkode: 6943a...353 Kan ikke noen legge ut et bilde av unaturlige lepper som ser så naturlig og flott ut, for jeg har til gode å se dette. Anonymkode: 96016...1e2 8 4
Gjest ti10 Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 Hockeysveis ble regnet som kult da det hadde sin storhetstid. Andenebb har vel aldri vært det?
PITTY Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 Fillers i leppene ( andenebb)er så utrolig harry. Vår tids hockesveis. Yuccapalme, tusj-øyenbryn og andenebb.. 😱.. På tide å bli homo snart. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ligger ofte noe psykisk bak, veldig dårlig selvbilde som de ikke klarer å få orden på Anonymkode: 328e1...6fd Det tror jeg også. Det stemmer med de jeg kjenner og gir mening. Anonymkode: 46c0d...037 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel en litt sånn oppblåst myte at alle med fillers ser ut som ender. De fleste seriøse steder som tilbyr fillers vet hvor grensene går og anbefaler ikke kunder mer enn de trenger. Godt tjener dem uansett. Kjenner mange med fillers. De ser faktisk helt normale ute. Anonymkode: 6943a...353 Kom med noen eksempler. I likhet med påsatte vipper synes jeg aldri fillers i leppene ser særlig normalt eller fint ut. Noen liker jo den plastikklooken da, både menn og kvinner, og det skal de få lov til selvfølgelig. Anonymkode: 38977...da7 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kom med noen eksempler. I likhet med påsatte vipper synes jeg aldri fillers i leppene ser særlig normalt eller fint ut. Noen liker jo den plastikklooken da, både menn og kvinner, og det skal de få lov til selvfølgelig. Anonymkode: 38977...da7 Jeg poster ikke bilder av venner og bekjente på et forum, det sier seg selv Anonymkode: 6943a...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå