Gå til innhold

Har 45 min til rådighet før jeg henter i bhg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. Hva ville du brukt tiden på? Ryddet huset i går etter at barna var lagt, har allerede satt på en klesvask og middagen er gjort klar. 

Spør av nysgjerrighet, akkurat nå la jeg meg på sofaen for å scrolle, men kommer flere slike dager fremover. De gangene jeg kan hente før frukt, gjør jeg det, men barna (og de ansatte) liker ikke at man kommer midt i frukten ☺️

Anonymkode: 1fd3d...f8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på. 

Jeg ville preppet middag, gjort husarbeid, og slikt som jeg ellers hadde måttet kave med etter ungene var hentet/om kvelden når de var lagt. 

Om jeg mot formodning ikke hadde noe fornuftig å gjøre, ville jeg lest, spilt piano, løst kryssord, strikket, eller hvasomhelst i grunnen. 

Anonymkode: 10a78...4e4

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Tatt et bad, yoga eller salsa på YouTube, startet et puslespill, ryddet og sortert i ett skap/skuff, gått en tur, jobbet i hagen, ryddet i garasjen. Eller så hadde jeg bare tatt en lur eller skrollet🙈

Anonymkode: 1b1b8...342

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart: tatt et bad, eller gått en tur :) Noe som ville vært avslappende for meg. 

Anonymkode: 162b9...fff

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Preppet middag.

Anonymkode: 809a4...5a5

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg ville ha skrevet første kapittelet til en unik bok.

Endret av MortenMunkholm
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

.. Hva ville du brukt tiden på? Ryddet huset i går etter at barna var lagt, har allerede satt på en klesvask og middagen er gjort klar. 

Spør av nysgjerrighet, akkurat nå la jeg meg på sofaen for å scrolle, men kommer flere slike dager fremover. De gangene jeg kan hente før frukt, gjør jeg det, men barna (og de ansatte) liker ikke at man kommer midt i frukten ☺️

Anonymkode: 1fd3d...f8b

Jeg ville gjort det jeg "trenger" å gjøre. Noen dager er det å scrolle på sofaen, andre dager er det å få unna husarbeid. 😊

Anonymkode: 46468...cce

• Liker 6
Skrevet

Du bør i hvert fall bruke de på noe annet enn kvinneguiden🙈

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke har noe praktisk som må gjøres eller gjør resten av dagen enklere, synes jeg du skal slappe av og gjøre noe som får deg til å føle deg bra. Gå en tur, drikke kaffe og nyte stillheten, høre på musikk, lese i en bok, løse kryssord, legge puslespill, akkurat det du har lyst til.

AnonymBruker
Skrevet
Wilma89 skrev (10 minutter siden):

Du bør i hvert fall bruke de på noe annet enn kvinneguiden🙈

Eller det er akkurat hva hun burde bruke dem på hvis hun føler for det! ☺️

Anonymkode: 162b9...fff

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruk de 45 minuttene på noe som du vil takke deg selv for senere. Synes forøvrig den kommentaren om å begynne på en helt unik bok var lur😏

Anonymkode: 589cf...6f0

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville trent! Løp 40 minutter og 5 minutter i dusjen gjør susen for overskudd resten av dagen.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ligge på sofaen i stillhet 

Anonymkode: d7443...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lest. 

Anonymkode: db4a5...141

Skrevet

Morsomt med BHG-sjargong, altså. 

"De gangene jeg kan hente før frukt, gjør jeg det"

"....de ansatte liker ikke at man kommer midt i frukten"

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker de 45 minutter på å spise frukt i barnehagen? 

Hadde bare gått og hentet. Barnet mitt får med seg litt frukt, hvis jeg henter før de er ferdig å spise. 

Anonymkode: f88a2...950

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bruk de 45 minuttene på noe som du vil takke deg selv for senere. Synes forøvrig den kommentaren om å begynne på en helt unik bok var lur😏

Anonymkode: 589cf...6f0

Dette. Hundre ganger dette. Om det er noe praktisk eller noe som gir overskudd er ikke så nøye. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker de 45 minutter på å spise frukt i barnehagen? 

Hadde bare gått og hentet. Barnet mitt får med seg litt frukt, hvis jeg henter før de er ferdig å spise. 

Anonymkode: f88a2...950

Hvorfor ikke bare respektere ungenes ikke så veldig kravstore ønske om å ikke bli avbrutt midt i et måltid når det ikke er nødvendig? 

Anonymkode: 3dce8...110

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart laget middag, slik at vi kunne spise umiddelbart etter vi kom inn døren. Tenk hvor deilig, å kunne bli ferdig med middagen med en gang, og så kunne vi brukt tiden sammen etterpå. Tiden er knapp som den er, så dette hadde vært gull verdt for oss om jeg hadde hatt mulighet 🙂

Anonymkode: 87498...038

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alenetid - det brukes på sofaen til å gjøre ingen ting. Lese bok, Scrolle eller spille candy crush. 

Anonymkode: 09d13...a31

• Liker 4
Skrevet

Da hadde jeg laget en Kaffe Latte og sett en episode av noe på en eller annen strømmetjeneste.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...