Gå til innhold

Hva slags bakverk er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bakverk er du?

Du kommer ut som...

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

:ler::ler:

(stemmer ganske godt det :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

:sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kneippbrød

Du er antakeligvis en skikkelig kjedelig person! Du er lite oppfinnsom, og gjør tilværelsen til folk rundt deg kjedelig! Bli mer morsom, eller spar omverdenen for deg selv!

Skrevet

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

Skrevet

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? :sjarmor:

Skrevet

Brownies

Jeg også :)

Skrevet

Boller :ler:

"Du er en person med sans for tradisjoner! Du gjør som regel som alle andre, og er antakelig en lite kreativ person! Kanskje du kan prøve å bli mere selvstendig? "

Skrevet

Brownies

Skrevet

Brownies

Skrevet

Brownies

Skrevet

Brownies

Hm, tror jeg foretrekker brownies og ciabatta før jeg går løs på et kneipbrød... :ler:

Skrevet

Jeg er en fristende deilig Brownie. :)

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person,

som alikevel er utrolig morsom!

Gjest seroxata
Skrevet

Brownies

Skrevet

Brownies

Hi hi..! Denne likte jeg. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

Gjest christineemily
Skrevet

Jeg kom ut som Boller! En person med sans for tradisjoner, mest sansynlig svært lite kreativ, - burde kanskje bli litt mer selvstendig ? Kjenner meg ikke igjen :sur: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...