AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Hei, jeg vil lage en ny CV, men føler det er så mange maler der ute at jeg ikke vet helt hvilken jeg skal velge. Hvilken pleier dere å bruke? Jeg har alltid brukt en basic mal uten farger, men ser at det er mange fargerike maler? Jeg søker jobb i skolesektoren, så det er ikke behov for min del å ha en kreativ CV med masse farger, men hvilken går dere for? Anonymkode: 0f7dd...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Del Skrevet 9. januar 2023 Bruker bare en mal man finner i Word. Trenger ingen fancy greier med farger. Anonymkode: ea743...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg har også brukt en klassisk mal fra word tidligere, men i de bransjene jeg har søkt jobber har jeg måttet fylle ut all CV-relevant info på nett i forbindelse med søknad. Dermed har jeg ikke trengt å oppdatere en "vanlig" CV på årevis. Jeg har aldri lagt ved en ekstra CV. Mine jobber har vært administrative oppgaver innen industri og offentlig forvaltning. Anonymkode: d41eb...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå