Gjest Endelig! Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Endelig! Jeg fant det helt selv! Utrolig deilig! Nå håper jeg bare mannen min også finner det! Hvordan får jeg stimulert det ved samleie?
malicious Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Fortsett og ha sex det så merker du det nok
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Endelig! Jeg fant det helt selv! Utrolig deilig! Nå håper jeg bare mannen min også finner det! Hvordan får jeg stimulert det ved samleie? ← Heldigris! Kan jeg spørre hva du gjorde for å finne det? Eller bare rota du rundt liksom...jeg er 28 år og begynner å bli godt frustrert etterhvert....
Gjest lurven Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 i misjonærstillingen der han ligger med overkroppen langt opp.. hvis du skjønner
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Heldigris! Kan jeg spørre hva du gjorde for å finne det? Eller bare rota du rundt liksom...jeg er 28 år og begynner å bli godt frustrert etterhvert.... ← Jeg fingret meg selv og rotet litt rundt til jeg fant punktet som var deilig. Kjente at her kom det til å gå for meg hvis jeg bare fortsatte. Noe jeg selvsagt gjorde og fikk en intens og krafitg orgasme. Nå har jeg tatt mot til meg og bestilt en vibrator med skikkelig kraft. Håpet er å få vaginal orgasme med samleie. Det skulle vel ikke være helt umulig?!??
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Jeg fingret meg selv og rotet litt rundt til jeg fant punktet som var deilig. Kjente at her kom det til å gå for meg hvis jeg bare fortsatte. Noe jeg selvsagt gjorde og fikk en intens og krafitg orgasme. Nå har jeg tatt mot til meg og bestilt en vibrator med skikkelig kraft. Håpet er å få vaginal orgasme med samleie. Det skulle vel ikke være helt umulig?!?? ← Takk takk,det er vel bare å sette i gang å lete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå