Gå til innhold

Sukk. Nå som jeg endelig hadde bestemt meg for å ta praten med mannen og gå fra han,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så blir han omplassert. Totalt ut av det blå og fullstendig urettferdig. Det er masse konflikter på jobben hans, og alt tydet på at noen andre kom til å bli flyttet, men så velger de han. I tillegg fikk vi beskjed i jula om at faren hans har kreft.

Hva gjør jeg nå da? Venter? Tar praten likevel? Dette forholdet har skrantet lenge og ingen av oss har det spesielt godt.

Anonymkode: b0e19...fac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt praten likevel. Du vil bort, ikke kaste bort mer tid. 
itilfelle vente, vente på hva? Hvor lenge? 

Anonymkode: 21fd8...7a0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde tatt praten likevel. Du vil bort, ikke kaste bort mer tid. 
itilfelle vente, vente på hva? Hvor lenge? 

Jeg er redd det rakner for han hvis jeg tar praten i tillegg til alt annet som skjer. Det kan jo bli for mye for han?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer aldri til å komme et perfekt tidspunkt for å slå opp. 

Anonymkode: 56344...c99

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville definitivt ventet til han kom seg litt på bena. 

Hva hadde du selv ønsket om det var omvendt?

• Liker 5
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er redd det rakner for han hvis jeg tar praten i tillegg til alt annet som skjer. Det kan jo bli for mye for han?

TS

Vansklig og litt farlig for folk på kg og mene noe om dette uten og kjenne han.  Hvis du tror alt som skjer nå blir for mye for han , tror jeg jeg hadde ventet litt, men tipper du får sånne « heiarop» svar, sånn kom deg vekk. 

Anonymkode: 278d5...3ea

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår hvorfor du tenker sånn. Hvis du føler sterkt på det og klarer å vente litt så gjør det. Hvis han rakner av at det blir for mye på en gang så vil du klandre deg selv. 
Noen uker fra eller til kan du kanskje vente?

Lykke til ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer aldri til å komme et perfekt tidspunkt for å slå opp. 

Anonymkode: 56344...c99

Nei, men det kan komme bedre tidspunkt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men det kan komme bedre tidspunkt. 

Neppe. Snart dør denne faren osv.

Anonymkode: 2dd49...678

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rucula skrev (2 timer siden):

Jeg ville definitivt ventet til han kom seg litt på bena. 

Hva hadde du selv ønsket om det var omvendt?

Helt enig. 

Anonymkode: 4338f...ef2

Skrevet

Jeg bestemte meg for å gjøre det slutt med tidligere partner, men itsatte og utsatte siden hun stadig var i vanskelige og utsatte posisjoner.

Plutselig smalt det og beslutningen om å gjøre det slutt gjorde seg selv.

Hun har fått et mye bedre liv siden. Jeg også, men det visste jeg jo. 
Jeg tror et dårlig forhold virker inn på alle områder i livet, og det kan være et område hvor det er bra å begynne å rydde opp i livet sitt, så kanskje ser man at forhold til arbeidsgiver, familie osv også blir bedre. Det KAN være omsorg i å bli i forholdet, men ofte er det best å bare rive av plasteret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde vært lenge sammen med en person og vi var familie og vi ikke hadde det fælt, som i at jeg ble ødelagt av å bli. Så hadde jeg tenkt at det fikk vente til det verste sjokket hadde gitt seg (en måned, kanskje?), og vært forberedt på at det kunne komme et sjokk til om faren har kort tid igjen, og evt vente en mnd etter det.

Jeg har selv vært oppi brudd, hussalg og dødsfall av moren min i løpet av et halvt år. Det er svintøft å skal få et hus klar til salg med brudd, konflikt og du mister det beste du har unntatt ungene...

Anonymkode: c0254...23d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis omplasseringa kan være en ny start for ham, kunne det kanskje høres ut som en god mulighet, men jeg skjønner godt tanken din.

Anonymkode: 55449...01a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS

Hadde han ventet til det verste var over for deg tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ikke den eneste som vet at forholdet går mot slutten? Det er bedre å rive av plasteret nå enn å late som.

Anonymkode: aaaf6...ce0

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at du tenker på å vente, men du har strengt tatt ikke ansvar for andre sin psykiske helse. Blir det for tøft for han, så bør han jo søke hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at nå er ting så dritt i utgangspunktet at det ikke kan bli mye verre. Hvis pappaen er alvorlig syk er det kanskje ikke sååå viktig at man forlater et synkende skip? Jeg tenker der nesten er verre å gå gjennom en skikkelig kjip periode, endelig føle at livet er på vei til å snu, så får man teppet røsket vekk under beina igjen. 

Anonymkode: ed97c...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...