AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hva har skjedd med appelsinene? Før kunne man skrelle og spise en appelsin uten problemer, men nå blir det gris overalt. Skallet er hardt, man skreller inn i appelsinkjøttet, og båtene har ikke lenger det indre ‘skillet’ de hadde før slik at man kunne dele de opp. Aaahh. Frustrasjon. De var jo ikke sånn før? Anonymkode: 37ecf...8f2 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Tror du bare har vært litt uheldig. Jeg har akkurat kjøpt appelsiner med skikkelig tykt skall som er lette å skrelle. Kan fint deles opp også. Så at det "ikke var sånn før" er nok å ta i Litt ekstra saftige og søte er de nok, men med litt papir for hånden går det helt fint. Anonymkode: 6f166...32d 3
Gjest Raptuss Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 (endret) 😂 hvordan skreller du appelsiner? Hadde nettopp en i bilen og uten å søle en dråpe. Saftige appelsiner er uansett å foretrekke om det så blir litt søl av det. Endret 9. januar 2023 av Raptuss Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Haha, jeg begynner på toppen og skreller nedover. Finnes det så mange måter å skrelle en appelsin på? Uansett blir det klin 😅 Anonymkode: 37ecf...8f2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 De blir bedre utover våren nå, når de ferske appelsinene kommer i butikken Anonymkode: ee29b...943
Pølsevann Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har sluttet å spise appelsiner pga det samme. Blir jo saft overalt 😂 Kanskje forskjellen er at i gamle dager skrella mamma de for meg 😇 2
Anonymbruker*** Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Har ikke spist appelsiner på ett par-tre måneder, så jeg kan ikke si noe verken fra eller til. Men du fortjener honnør for årets beste overskrift på KG 😂 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Blodappelsin? De er mykere i materien.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Jeg kjente jeg gledet meg til å gå inn i denne tråden og finne ut hva problemstillingen var! Men mine appelsiner er helt normale! Anonymkode: d066a...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva har skjedd med appelsinene? Før kunne man skrelle og spise en appelsin uten problemer, men nå blir det gris overalt. Skallet er hardt, man skreller inn i appelsinkjøttet, og båtene har ikke lenger det indre ‘skillet’ de hadde før slik at man kunne dele de opp. Aaahh. Frustrasjon. De var jo ikke sånn før? Anonymkode: 37ecf...8f2 Mens jeg, snart 50, alltid har syntes appelsiner oppfører seg på denne måten, og derfor holdt meg unna appelsiner som må skrelles for hånd. Mye mindre gris å skjære dem opp. Anonymkode: 9bbb1...dec
Brunhilde Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Appelsiner ❤️ De er jo så gode nå. Jeg skreller med kniv og spiser meg nedover, da søler det bare litt. 1
visp Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Pølsevann skrev (4 timer siden): Jeg har sluttet å spise appelsiner pga det samme. Blir jo saft overalt 😂 Kanskje forskjellen er at i gamle dager skrella mamma de for meg 😇 Du kan spørre en nabo om skrellehjelp Ellers kan man kanskje spise de i dusjen. 1 1
Daudaferd Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 Spis appelsiner i dusjen. Problem løst. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 Jeg har ikke hatt noe problem med slikt etter at jeg begynte å dele opp appelsiner med kniv. Anonymkode: 07a91...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå