Gå til innhold

Kåt, flau og forvirret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har et ganske aktivt sexliv, og innimellom liker jeg å krydre litt med å ha på meg lårhøye støvletter når vi elsker. Jeg vet at dette er noe han liker veldig godt, men forleden fikk jeg et lite sjokk.

En kveld vi skulle elske ville jeg ha en rask dusj før vi la oss. Han spurte om jeg ikke kunne ha på meg et par støvletter, og jeg var ikke så vanskelig å be. Men da jeg kom inn på soverommet fikk ble jeg mildt sagt litt sjokkert. Han hadde kjøpt et par lårhøye damestøvletter med skyhøye hæler til seg selv, og lå der i sengen med dem på... Først mistet jeg all lyst, og jeg så at han følte seg veldig utilpass, men når jeg fikk samlet meg selv litt og betraktet ham, så var jo det hele ganske uskyldig og ufarlig... Vi begynte å kysse, og jeg merket at jeg faktisk ble tent av situasjonen.

Dette er nå et par måneder siden, og siden den gang har vi (svært ofte) hatt sex med støvletter på. Nå føler jeg meg flau og forvirret, (og litt kåt), fordi jeg liker at han har på seg støvlettene. Faktisk synes jeg det er utrolig sexy dersom han går rundt i huset med dem på. Men jeg føler at jeg er den eneste kvinnen i verden som liker dette. Jeg har i hvert fall aldri hørt om andre kvinner som tenner på menn i damestøvletter. Som sagt - flau og forvirret.

Er det andre kvinner som har vært borti liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke. Jeg tror jeg bare hadde sprutet ut i latter om samboeren min hadde ligget i senga kun i ført støvletter. Total turn off...

Skrevet
Min samboer og jeg har et ganske aktivt sexliv, og innimellom liker jeg å krydre litt med å ha på meg lårhøye støvletter når vi elsker. Jeg vet at dette er noe han liker veldig godt, men forleden fikk jeg et lite sjokk.

En kveld vi skulle elske ville jeg ha en rask dusj før vi la oss. Han spurte om jeg ikke kunne ha på meg et par støvletter, og jeg var ikke så vanskelig å be. Men da jeg kom inn på soverommet fikk ble jeg mildt sagt litt sjokkert. Han hadde kjøpt et par lårhøye damestøvletter med skyhøye hæler til seg selv, og lå der i sengen med dem på... Først mistet jeg all lyst, og jeg så at han følte seg veldig utilpass, men når jeg fikk samlet meg selv litt og betraktet ham, så var jo det hele ganske uskyldig og ufarlig... Vi begynte å kysse, og jeg merket at jeg faktisk ble tent av situasjonen.

Dette er nå et par måneder siden, og siden den gang har vi (svært ofte) hatt sex med støvletter på. Nå føler jeg meg flau og forvirret, (og litt kåt), fordi jeg liker at han har på seg støvlettene. Faktisk synes jeg det er utrolig sexy dersom han går rundt i huset med dem på. Men jeg føler at jeg er den eneste kvinnen i verden som liker dette. Jeg har i hvert fall aldri hørt om andre kvinner som tenner på menn i damestøvletter. Som sagt - flau og forvirret.

?? enda en som har forlest seg eller? unnskyld,men jeg klarer ikke ta deg alvorlig.

Finnes de i mannestr+ Hvordan fikk han prøvd de først da?

har for mange ? til at jeg tar dette seriøst.

Skrevet

Et fint, fint eksempel på at sex er subjektivt. Trikset er å finne frem til hva som er deres greie, og kose dere med det. Er vel litt av det beste med sex også det der da, er det ikke? Å finne noen å være "gæren" sammen med. Nei, jeg har ikke vært borti liknende (er mann) men synes dette vitner om at dere har det godt sammen. I hvert fall at dere tørr å utfolde dere og eksperimentere sammen.

Sehr gut. :)

-

Gjest; Spurtet ut i latter? Heh. Det kommer seg med årene. ;)

Skrevet
Gjest; Spurtet ut i latter? Heh. Det kommer seg med årene.  ;)

Jeg SPURtet ikke ut i latter; SPRUTer vettu.

Skrevet

Er ikke noe å føle skam over dette, og jeg kan garantere deg at det finnes mange som tenner på det samme! Begge er fornøyde, ingenting er bedre enn det!

Gjest GreenSky
Skrevet
Er ikke noe å føle skam over dette, og jeg kan garantere deg at det finnes mange som tenner på det samme! Begge er fornøyde, ingenting er bedre enn det!

Enig! :)

Skrevet

Signerer!

Skrevet
?? enda en som har forlest seg eller? unnskyld,men jeg klarer ikke ta deg alvorlig.

Jeg er flau og forvirret fordi jeg ikke har hørt om andre som tenner på slikt. (Og jeg kan jo ikke snakke med venninnene mine om det). Jeg håpet derfor at forumet her var et okei sted å kunne fortelle det uten å måtte se på at noen ruller med øynene... Hva mener du forresten med "forlest"?

Støvlettene ble kjøpt her, så nei, han prøvde ikke før han kjøpte... Tydeligvis finnes det støvletter i store størrelser. Jeg vil jo også tippe at ikke alle transvestitter har små bein...

- Helene

Skrevet
Jeg er flau og forvirret fordi jeg ikke har hørt om andre som tenner på slikt. (Og jeg kan jo ikke snakke med venninnene mine om det). Jeg håpet derfor at forumet her var et okei sted å kunne fortelle det uten å måtte se på at noen ruller med øynene... Hva mener du forresten med "forlest"?

Støvlettene ble kjøpt her, så nei, han prøvde ikke før han kjøpte... Tydeligvis finnes det støvletter i store størrelser. Jeg vil jo også tippe at ikke alle transvestitter har små bein...

- Helene

Ikke alt man trenger å fortelle til vennindene sine, vettu.... Hvorfor trenger man overhode å fortelle hva man liker i senga til venner? Det er mellom deg og samboeren din og ingen andre. Hvorfor i all verden skal du være flau over noe som tenner dere begge? Bare kos deg og se på det som deres lille hemmelighet ;)

Skrevet

Takk. :)

Vi har det fint, vi. Det er nok bare jeg som føler meg forvirret over meg selv...

Skrevet

Kjære Helene,

Jeg blir flau på KG sine vegne når jeg leser enkelte av de svarene du får her inne. Flau og oppgitt.

Her kommer mitt svar til deg:

Jeg synes det er supert at du og typen har funnet frem til noe som dere begge liker og tenner på. Ingenting er vel bedre enn det? Synes ikke dette er noe å være det minste flau eller forvirret over. Bare vær kåt, du! :sjarmor:

Selv liker jeg at jeg og typen min har noen små hemmeligheter sammen som ingen andre vet om, og typen min er heller ikke fremmed for å kle seg i damesko/damestøveletter. Selv liker jeg å kle ham i mitt undertøy -dette tenner meg, ikke alltid - men av og til. Da får han låne strømpeholdere, strømper, en string truse og bh. Jeg har på meg det samme, eller korsett -eller hva jeg nå enn har for hånden. Forresten liker jeg også sko og støvletter, og typen min digger at jeg har det på når vi har sex. Som sagt har han snakket om at han har lyst til å kjøpe seg noen sko eller støvletter i sin størrelse. Dette synes jeg bare er spennende -synes ikke det er flaut eller forvirrende i det hele tatt, men er glad for at vi kan finne de små tingene sammen som vi liker og som gjør sexlivet vårt enda bedre!

Lykke til Helene. Håper ikke du tar deg nær av de utrolig umodne og flåsete svarene du har fått. Det er desverre en god del svært umodne mennesker her inne som har et stort behov for å rakke ned på andre nær sagt uansett hva man skriver om.

Skrevet
Kjære Helene,

Jeg blir flau på KG sine vegne når jeg leser enkelte av de svarene du får her inne. Flau og oppgitt.

Her kommer mitt svar til deg:

Du skjønner her inne er det bare Nelle som har de rette svarene :ler:

Skrevet
Du skjønner her inne er det bare Nelle som har de rette svarene  :ler:

Det er ikke snakk om å ha de rette svarene her...det er snakk om å faktisk klare å akseptere at enkelte tenner på noe andre igjen hadde syntes var helt absurd.

Folk har forskjellige lyster, og det er flott at de finner frem til hva som ska til for å tenne maksimalt. Ingenting er bedre enn det!!

Mange sliter med sexlivet, kanskje nettopp det å eksperimentere er det som skal til for å få det bedre!? Men når folk til enhver tid skal fortelle at det er ikke normalt, fysj, latterlig...så er det færre som tør, og føler skam rundt det å tenne på noe som er utenfor hva folk tør å snakke om!!

Til trådstarter: Spiller vel ingen rolle at du ikke føler for å fortelle dette til vennene dine. Noen ting skal man ha heeelt for seg selv. Dette kan være en av de tingene.

Det er ting som foregår i vår seng som jeg aldri kommer til å fortelle noen...ikke nødvendigvis fordi jeg er redd for at andre skal synes det er merkelig, men fordi det er mellom meg og sambo. Hva vi gjør i senga føler jeg ikke noen trang for å fortelle til folk rundt oss.

Og bare så det er sagt, så er det langt fra unormalt å tenne på menn i dameklær.

Skrevet
Nei det har jeg ikke. Jeg tror jeg bare hadde sprutet ut i latter om samboeren min hadde ligget i senga kun i ført støvletter. Total turn off...

Jeg hadde også gjort det, men jeg vet også at dersom man kommer over det første sjokket, tar opplevelsen med seg og gjør et forsøk, så kan man godt ta denne delen med seg i tenningsmønsteret sitt videre. Det er jo sånn fetisher oppstår også - de har sitt utspring i en deilig seksuell opplevelse en eller annen gang.

Skrevet

Hva veit du om hans skostørrelse da?

Jeg har en bror med str 41... og han er verken kort eller liten.. han har bare små føtter.

Skrevet
Du skjønner her inne er det bare Nelle som har de rette svarene  :ler:

Selvfølgelig er det ikke det, men det er en kjennsgjerning i dette forumet at dersom man ikke helt forstår det som skrives, eller synes det er langt utenfor kanten, så tror man det hele er en bløff. Det er ofte de samme kvinnene som stiller opp med æsj og spysmileyer i fleng

Skrevet

Til Helene

Jeg ble glad da jeg leste innlegget ditt fordi det viser at det finnes kvinner der ute som aksepterer det som ligger utenfor "normalnormen"! Selv er jeg mann, og har en fetisj for støvletter. Ikke fordi jeg har lyst eller har noe ønske om å ha en slik fetisj, men fordi det er slik jeg er "satt sammen". Det er mitt lodd i livet, og jeg må forholde meg til det enten jeg vil eller ikke. For de som måtte lure så betyr det at jeg går rundt i huset iført (dame)støvletter med både høye og lave hæler...

Jeg har akseptert at jeg er slik, og lever godt med det. Men å finne en kvinne å leve sammen med blir som å finne den berømte nålen i høystakken. Men etter havarerte samboerskap og ekteskap, der støvlettene har vært forsøkt lagt på hyllen, har jeg innsett at min fetisj må kunne likes av en eventuell partner.

Det at du har akseptert og begynt å like den siden av din samboer som han har vist deg synes jeg er fantastisk flott! Du skal ikke være flau, du skal være stolt! Dere er heldige som har hverandre! :)

Chris

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Men jeg føler at jeg er den eneste kvinnen i verden som liker dette. Jeg har i hvert fall aldri hørt om andre kvinner som tenner på menn i damestøvletter. Som sagt - flau og forvirret.

En grunn til at du hører lite om kvinner i samme situasjon som deg selv er kanskje at de andre også tenker som deg - at det kan da ikke være noen andre som tenner på dette, og dermed holder de det for seg selv. For alt hva du vet, så kan det til pg med være folk i din omgangskrets som deler denne interessen, selv om de aldri snakker om det ;)

En del intime ting er det faktisk lettere å dele med fremmede f.eks på et internett-forum enn med venner og bekjente (selv om KG dessverre ikke er det forumet med høyest takhøyde i så måte). Om du surfer litt på nett, vil du garantert finne mange likesinnede. Kanskje det kan ufarliggjøre dette litt for deg? Noe dere begge tenner på og som binder dere tettere sammen bør ikke være forbundet med skam, selv om det ikke er A4. Dere verken skader eller støter noen med å gjøre dette, så kos dere med det.

Skrevet

For min del ble jeg utrolig glad for den linken! Jeg bruker størrelse 43 og finner nesten aldri noen sexy, fine sko. Takker:)

Og; klart du ikke er unormal, og takk og pris for dere here inne som vet å fortelle henne det, dere gjør KG til et mye bedre sted å være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...