Gå til innhold

Hva liker menn sånn rent utseendemessig ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til menn

Sånn rent utseendemessig og klesmessig, hva liker dere hos jenter/kvinner ? 

Veit det er forskjellig, og det beste er bare å være seg selv og alt det, men litt fint å høre om likevel ! 

Veit og at mange liker former og høye damer, hva med oss som er "små/petit" og ikke så mye former...?😅

Anonymkode: 598f7...ddd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har vel like ulik smak som det vi damer har?

Anonymkode: a0d84...3ff

• Liker 12
  • Nyttig 3
Gjest GjesteSpiller
Skrevet

Er nok folk i verden til at det er plenty folk som liker enhver form og type 🙂 "små/petit" er vel absolutt en av de populære formene menn liker. For alle de som ikke liker store pupper og lår som alle tror er favoritten til alle menn, så liker de andre enden som er nette og små kvinner.

Selv foretrekker jeg mindre formfulle og "slanke" kvinner, sikkert fordi jeg er vokst opp i en familie med sportsdans så er den typen damer jeg vokste opp rundt. Liker bedre en veltre, markert, tynn eller slank kvinne fremfor en formfull. Men damen jeg deler livet med og er forlovet med er andre enden formfull med medium store bryst. Så er ingen fasit men selv jeg som har en favoritt preferanse faller for andre former når det er en vakker kvinne med en god personlighet og like verdier og interesser. :D

AnonymBruker
Skrevet
GjesteSpiller skrev (3 minutter siden):

Er nok folk i verden til at det er plenty folk som liker enhver form og type 🙂 "små/petit" er vel absolutt en av de populære formene menn liker. For alle de som ikke liker store pupper og lår som alle tror er favoritten til alle menn, så liker de andre enden som er nette og små kvinner.

Selv foretrekker jeg mindre formfulle og "slanke" kvinner, sikkert fordi jeg er vokst opp i en familie med sportsdans så er den typen damer jeg vokste opp rundt. Liker bedre en veltre, markert, tynn eller slank kvinne fremfor en formfull. Men damen jeg deler livet med og er forlovet med er andre enden formfull med medium store bryst. Så er ingen fasit men selv jeg som har en favoritt preferanse faller for andre former når det er en vakker kvinne med en god personlighet og like verdier og interesser. :D

Når man elsker noen blir den man elsker automatisk veldig vakker 😊 Min eksmann pleide å klippe håret i en frisyre jeg ikke synes er så fin, fordi jeg liker fade, men fordi det var han så ble det jo fint likevel 😊 

Takk for at du tok deg tid til å svare.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet det. Fint å lese likevel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Til menn

Veit det er forskjellig, og det beste er bare å være seg selv og alt det, men litt fint å høre om likevel ! 

Veit og at mange liker former og høye damer, hva med oss som er "små/petit" og ikke så mye former...?😅

Jeg tiltrekkes kvinner som er typisk «små/petit» 😊

De partnere jeg har hatt, har vært typisk petit. 
Ikke mye former bryr meg null☺️

Anonymkode: 2f49e...023

• Liker 1
Gjest sokrat
Skrevet

Jeg har ingen ting i mot høye damer. Egentlig synes jeg det bare er bra, fordi da kan jeg få høyere barn.

AnonymBruker
Skrevet

Dama kan være så høy eller lav hun bare vil, men hun må være slank og ikke sånn jente med trent monsterrumpe. Helst lite glad i å sminke seg også, jeg syns de fleste jenter som pynter seg til fest o.l. blir mindre pene, ser så kunstig ut. Men for å være pen uten sminke så må man vel være ganske naturlig pen, så kanskje er det kun slanke, naturlig pene jenter jeg liker.

Og de er vanskelige å få tak i. Ikke rart jeg er singel.

Anonymkode: ff5aa...919

• Liker 2
Skrevet

Klesstil legger jeg litt for mye vekt på. Har det for meg at det speiler hvem hun egentlig er som kvinne. Prøver å fokusere mindre på det, men klarer ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til menn

Det er et litt håpløst spørsmål, for svaret vil være forskjellig etter hvem man spør. Personlig takler jeg ikke små tynne jenter, liker best litt å ta i, og en rumpe som ser ut som tåler litt, og helst ikke sminket til det ugjenkjennelige, men det er min smak, og jeg vet mange er uenig, men er det ikke det som er bra, at vi liker forskjellig? Kjæresten min har godt med former, men var liten før, og hun driver å går ned i vekt, så brått er jeg sammen en lav petit dame 😅 Men vil jo synes hun er like fin allikevel 

• Liker 5
Skrevet

Liten og tynn er ikke noe problem, men foretrekker 160+ og verken anorektisk eller overvektig. 

Traff en dame som er ca 30 cm lavere enn meg for noen år siden. Kunne gått det også, men ikke optimalt.

AnonymBruker
Skrevet

Gøy å lese de forskjellige svarene. Man får jo gjerne et inntrykk fra sosiale medier at menn liker kun de med stor rumpe og treningstights. Det er jo fint, så ikke noe negativt altså 😊

Regna egentlig litt med at det er forskjell, men av en eller annen grunn er det veldig interessant likevel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig mange typer kvinner. Både slanke og høye, og lave litt kraftige. Og alt i mellom. Det viktigste er personligheten. Og det er ikke en klisje. Det er slik det er. Personligheten gjenspeiler seg ofte i utseende, hårfrisyre og klesvalg. Selvsagt tenner jeg mest på kvinner med perfekt kropp og tettsittende klær. Men det er noe du ser og kan gjøre deg kåt, ikke noen du blir forelsket i uten videre.

Anonymkode: f3566...3dd

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Små slanke damer, er jo det fineste som finnes. Selv er jeg 190+, så jeg holder meg til de damene som er på plussiden av gjennomsnitt. Kun av praktiske årsaker. 

Anonymkode: 226a7...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig pene og smilende damer. 

Anonymkode: 727e9...98a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Til menn

Rent generelt? Slank, men med former. Langt hår. Klær som viser kroppen på en ikke vulgær måte?

Anonymkode: a5177...d73

AnonymBruker
Skrevet

Til menn

Kan si hva jeg ikke liker, det er lettere. Fillers er grisestygt. Greit å være overvektig, men da må puppene også være digre. Dvs små pupper på overvektige kvinner er ikke pent, beklager. 

Anonymkode: 45c65...e2b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Endelig en dame som har skjønt det. Her på KG er "menn" en ensartet gruppe som gjør, synes og mener akkurat det samme.

Anonymkode: 54c39...edb

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Gøy å lese de forskjellige svarene. Man får jo gjerne et inntrykk fra sosiale medier at menn liker kun de med stor rumpe og treningstights. Det er jo fint, så ikke noe negativt altså 😊

Regna egentlig litt med at det er forskjell, men av en eller annen grunn er det veldig interessant likevel.

Stor rumpe fenomenet fremstår mer importert/egengenerert enn noe jeg tror menn flest synes er særlig fint. De fleste synes nok rett og slett en "balansert" slank kropp som "passer sammen" er finere. Symmetri og femininitet er nok nøkkelord. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Små slanke damer, er jo det fineste som finnes. Selv er jeg 190+, så jeg holder meg til de damene som er på plussiden av gjennomsnitt. Kun av praktiske årsaker. 

Kjærlighet bør komme fra hjerte - ikke være praktisk. Så mitt råd er å gå for noen du er genuint fysisk tiltrukket av, selv om de ikke ytrer det, merker nok partnerene dine at du er sammen med dem av praktiske årsaker. Finnes mange posisjoner som kan funke for de med høydeforskjell. :PSå la heller partner finne noen som genuint er tiltrukket av dem. 

Anonymkode: f027f...cbc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjærlighet bør komme fra hjerte - ikke være praktisk. Så mitt råd er å gå for noen du er genuint fysisk tiltrukket av, selv om de ikke ytrer det, merker nok partnerene dine at du er sammen med dem av praktiske årsaker. Finnes mange posisjoner som kan funke for de med høydeforskjell. :PSå la heller partner finne noen som genuint er tiltrukket av dem. 

Anonymkode: f027f...cbc

Ja, det kom vel kanskje litt feil ut. Jeg går selvsagt ikke etter høye damer, uten at jeg er tiltrukket av dem. Og jeg kommer neppe til å løpe, om en sexy petite skulle vise interesse. Velkommen skal hun være! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...