AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hei! Jeg har en opprettet et tidligere trå på dette, men fikk ikke helt frem hva jeg mente. Noen her inne som har endt opp med og finne tilbake til en man var sammen med før, evt hvor lang tid det tok og hvordan det var. At typ alle følelser er der, men at det ble slutt pga jobb og ulike ting. Men at det har funka andre gangen. Kom gjerne med egen erfaringer Anonymkode: b169e...f27
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Ja, går ann det Anonymkode: b169e...f27
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: f4024...2d1 7
Serenahiis Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har en opprettet et tidligere trå på dette, men fikk ikke helt frem hva jeg mente. Noen her inne som har endt opp med og finne tilbake til en man var sammen med før, evt hvor lang tid det tok og hvordan det var. At typ alle følelser er der, men at det ble slutt pga jobb og ulike ting. Men at det har funka andre gangen. Kom gjerne med egen erfaringer Anonymkode: b169e...f27 Du vet jo tydeligvis svaret, siden du svarer deg selv 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: f4024...2d1 Hvorfor gidder du og svare hvis du ikke skal svare på spørsmålet?? Anonymkode: b169e...f27
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor gidder du og svare hvis du ikke skal svare på spørsmålet?? Anonymkode: b169e...f27 Hvorfor svarer du på ditt eget spørsmål som du er en annen? Alle kan se at trådstarter og 1.svar har samme anonymkode. Anonymkode: f7dd9...adf 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor gidder du og svare hvis du ikke skal svare på spørsmålet?? Anonymkode: b169e...f27 Fordi det er teit å svare på sine egne tråder, bitter much for at du dreit på draget der? Anonymkode: f4024...2d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå