AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har brukt q-tip i alle år, men det er visst fy-fy. Hva skal jeg bruke? Anonymkode: 41ceb...54b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Ingenting. Tørke rett i åpningen bare. Et friskt øre er i utgangspunktet selvrensende. Har man problemer med mye ørevoks kan man dryppe og skylle hos fastlegen. Anonymkode: 640d6...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Bruker en q-tip ytterst i øret. Man trenger ikke å rense inni øret med mindre man faktisk har problemer med mye ørevoks, å da er ikke q-tips veien å gå. Anonymkode: 69ef2...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ingenting. Tørke rett i åpningen bare. Et friskt øre er i utgangspunktet selvrensende. Har man problemer med mye ørevoks kan man dryppe og skylle hos fastlegen. Anonymkode: 640d6...5f9 Og hvor lenge er det rent der da før ørevoksen er tilbake for fult? Anonymkode: 4511a...af4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Jeg og er skyldig i q-tips bruk. Men stikker den ikke kjempe langt inn da man skal ha ørevoks i øret. Men synes ikke det er pent når det begynner å bli gult i åpningen av øret, og etter en dusj bruker jeg en q-tips akkurat i åpningen. Da får jeg tørket bort vann fra dusjen, og fjernet det gule som er det. Anonymkode: a5e6d...f2b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og hvor lenge er det rent der da før ørevoksen er tilbake for fult? Anonymkode: 4511a...af4 Nå er jo ørevoks der av en grunn da. Det renser øret. Så med mindre du har en enorm produksjon, eller har dyttet den inn med q-tips i mange år, så er det sjeldent det vises i øregangen. Anonymkode: 57b9b...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå