AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Kommunisert daglig både på melding og telefon i over en måned. Alltid fått melding av han etterpå hvor han synes det er så koselig å prate med meg og alt har virket gjensidig fra begge parter hele veien. Trodde jeg. Avtalte første date om et par uker som vi begge gledes oss masse til og jeg hadde skaffet barnevakt. Så hører jeg plutselig ikke fra han på over et døgn og han tar ikke telefonen når jeg ringer. Han ringer heller ikke tilbake.... Som han normalt pleier. Jeg konfronterer han selvfølgelig og får en kort sms tilbake der han skriver "beklager" og at han ikke klarte å tro på at en som meg som er så smart og fin ville ha han og at han var redd for å bli ghostet om vi først møttes. Det må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt i mitt liv!! Mannen er en godt voksen mann. Jeg har gitt han masse bekreftelse, så det gir ingen mening. Jeg ble veldig lei meg, svarte at han burde ringe meg og hva jeg mente om dette. Meldingen ble lest, men fikk selvfølgelig ingen svar tilbake og ble ghostet på nytt. Nå begynner jeg snart å miste troen på kjærligheten og jeg har såvidt bikket 30. Flere? Anonymkode: dae8c...f86 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Tja, folk er feige og man møter mye rart. Men jeg har ikke mistet troen på kjærligheten av den grunn. Det finnes jo mange flotte og fine folk også. Anonymkode: 46571...f3c 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, folk er feige og man møter mye rart. Men jeg har ikke mistet troen på kjærligheten av den grunn. Det finnes jo mange flotte og fine folk også. Anonymkode: 46571...f3c Jeg trodde denne mannen var fin og flott. Derfor jeg sa ja til date med han, men nå virker det som om alt han har sagt og skrevet er løyn. Og at han ikke gadd å ringe meg tilbake sier også en del. TS Anonymkode: dae8c...f86
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Kanskje mannen lider av angst eller noe som skapte en panikk? Slik du beskriver det høres det veldig rart ut, og tenker derfor at det ligger noe mer bak. Jeg har ikke mistet troen på kjærligheten, jeg tror bare det ikke finns noen der ute som vil kunne elske meg, så er derav heller ikke på utkikk/leiting. Anonymkode: 8bec5...154 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Dette er jo ikke ghosting i det hele tatt. Han ga beskjed om at han ikke var interessert, det er bare at du ikke godtar det. Anonymkode: 78424...9a6 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Dette er ikke en god følelse å sitte igjen med, men han var åpenbart ikke den rette for deg. Han sliter nok med sine egne greier ellers var han rett og slett ikke så interessert som han gav inntrykk av. Skjønner du er frustrert og han kunne håndtert dette på en bedre måte. Anonymkode: e32c0...55a 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Dersom han har angst så gir svaret hans mening. Han vil treffe deg men tør ikke. Redselen for å ikke være god nok kan spise en helt opp og da stritter alt imot. Det er seg selv han er redd for, ikke deg. Du fikk ett ærlig svar. Anonymkode: 51527...c44 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Mange menn er veldig glad i den underholdningen på chat og tlf i hverdagen. Det er uforpliktende. Et steg videre blir ofte «stress» så han orket nok ikke tanken på «jobben» videre. Det ble kanskje for komplisert…. Anonymkode: 016e8...026 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er jo ikke ghosting i det hele tatt. Han ga beskjed om at han ikke var interessert, det er bare at du ikke godtar det. Anonymkode: 78424...9a6 Ikke interessert? Når han to dager før hadde skrevet han gledet seg til å treffe meg. Ble plutselig ikke interessert over natta da eller? TS Anonymkode: dae8c...f86 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke interessert? Når han to dager før hadde skrevet han gledet seg til å treffe meg. Ble plutselig ikke interessert over natta da eller? TS Anonymkode: dae8c...f86 Han har dame Anonymkode: c5cb1...d05 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke interessert? Når han to dager før hadde skrevet han gledet seg til å treffe meg. Ble plutselig ikke interessert over natta da eller? TS Anonymkode: dae8c...f86 Om han skiftet mening over natten eller ikke er ikke relevant. Spørsmålet i tråden handlet om ghosting. Og han ghostet deg ikke. At forklaringen hans var dårlig gjør det ikke til ghosting. Anonymkode: bfa33...7e7 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Kanskje du nå har lært at du må velge menn med mer omhu. Ikke bare se på bildet og hvor høy han er og tro at alt blir rosenrødt. Anonymkode: 8f45c...b63 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Velkommen til dating 2023. Har selv kjørt datteren min en time unna til foreldrene mine, pyntet meg en ny time osv, bare for å få melding at han/de ikke kan likevel 5 min før møtet, og så enten slettet meg eller spurt om en ny sjanse, selv om han/de var den som tok initiativet. Selv dro jeg på date med panikkanfall (har hatt diagnosen panikkangst i 10 år) fordi jeg visste han jeg skulle møte hadde ordnet barnevakt og kjørt et stykke for å se meg, og da tenkte jeg at ikke søren skal jeg være så slem at jeg dropper å møte han da selv om jeg hadde opplevd noe tidligere den dagen som hadde trigget et anfall. Han var veldig snill så glad for det nå. Har totalt sluttet å legge inn innsats nå, gidder knapt å svare på meldinger fra menn lenger for det er bare vinglepetter og brutte løfter å få tilbake. Mitt tips ts er å blokkere han, og ha sykt lave forventninger uten å legge inn innsats neste gang en mann ber deg ut for de fortjener det sannsynligvis ikke! Anonymkode: f110e...2b2 3 1
Svartfugl Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommunisert daglig både på melding og telefon i over en måned. Alltid fått melding av han etterpå hvor han synes det er så koselig å prate med meg og alt har virket gjensidig fra begge parter hele veien. Trodde jeg. Avtalte første date om et par uker som vi begge gledes oss masse til og jeg hadde skaffet barnevakt. Så hører jeg plutselig ikke fra han på over et døgn og han tar ikke telefonen når jeg ringer. Han ringer heller ikke tilbake.... Som han normalt pleier. Jeg konfronterer han selvfølgelig og får en kort sms tilbake der han skriver "beklager" og at han ikke klarte å tro på at en som meg som er så smart og fin ville ha han og at han var redd for å bli ghostet om vi først møttes. Det må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt i mitt liv!! Mannen er en godt voksen mann. Jeg har gitt han masse bekreftelse, så det gir ingen mening. Jeg ble veldig lei meg, svarte at han burde ringe meg og hva jeg mente om dette. Meldingen ble lest, men fikk selvfølgelig ingen svar tilbake og ble ghostet på nytt. Nå begynner jeg snart å miste troen på kjærligheten og jeg har såvidt bikket 30. Flere? Anonymkode: dae8c...f86 Forstår godt at du blir skuffa. En mager trøst kan være at du fant ut at han er en sånn som backer ut så fort noe kjennes et gram ubehagelig ut nå og ikke lamgt inn i forholdet. Da trenger du ikke å kaste vekk mer tid på ham. Da jeg datet, brukte jeg aldr mye tid på chat og snakk før jeg møtte en person, rett og slett fordi folk mye lettere viser hvem de er når man møtes. Da merker man også godt om kjemien mangler og man har ikke investert tid og følelser i chat og telefonsamtaler som ikke fører videre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du nå har lært at du må velge menn med mer omhu. Ikke bare se på bildet og hvor høy han er og tro at alt blir rosenrødt. Anonymkode: 8f45c...b63 Jeg vet ikke hvor høy han er. Vi har aldri møttes som sagt. TS Anonymkode: dae8c...f86
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 5 minutter siden, Svartfugl said: Forstår godt at du blir skuffa. En mager trøst kan være at du fant ut at han er en sånn som backer ut så fort noe kjennes et gram ubehagelig ut nå og ikke lamgt inn i forholdet. Da trenger du ikke å kaste vekk mer tid på ham. Da jeg datet, brukte jeg aldr mye tid på chat og snakk før jeg møtte en person, rett og slett fordi folk mye lettere viser hvem de er når man møtes. Da merker man også godt om kjemien mangler og man har ikke investert tid og følelser i chat og telefonsamtaler som ikke fører videre. Takk. Jeg pleier å bruke en måned med chat før man treffes siden det er barn i bildet og jeg liker å vite hvem jeg faktisk skal treffe. Jeg er også mye bedre skriftlig enn muntlig. Nå var det han som ikke kunne treffes før nå da. TS Anonymkode: dae8c...f86 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 15 minutter siden, Svartfugl said: Forstår godt at du blir skuffa. En mager trøst kan være at du fant ut at han er en sånn som backer ut så fort noe kjennes et gram ubehagelig ut nå og ikke lamgt inn i forholdet. Da trenger du ikke å kaste vekk mer tid på ham. Da jeg datet, brukte jeg aldr mye tid på chat og snakk før jeg møtte en person, rett og slett fordi folk mye lettere viser hvem de er når man møtes. Da merker man også godt om kjemien mangler og man har ikke investert tid og følelser i chat og telefonsamtaler som ikke fører videre. Støtter å ikke chatte lenge før treff, mest for å finne ut om det er kjemi og tiltrekning der, men og for å spare seg for skuffelser. Folk kan jo skape sin egen identitet over nett da det bare er ord man ser og ikke handling Anonymkode: f110e...2b2 2
Svartfugl Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Jeg pleier å bruke en måned med chat før man treffes siden det er barn i bildet og jeg liker å vite hvem jeg faktisk skal treffe. Jeg er også mye bedre skriftlig enn muntlig. Nå var det han som ikke kunne treffes før nå da. TS Anonymkode: dae8c...f86 Skjønner. Skjønner godt at du blir litt motløs.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke interessert? Når han to dager før hadde skrevet han gledet seg til å treffe meg. Ble plutselig ikke interessert over natta da eller? TS Anonymkode: dae8c...f86 Ja. Han har møtt noen andre som er mer interessante eller mistet interessen av en grunn. Jeg ble ditchet 2 timer før en date, av ulike grunner var han ikke interessert lengere. Anonymkode: 54639...7f3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Han har møtt noen andre som er mer interessante eller mistet interessen av en grunn. Jeg ble ditchet 2 timer før en date, av ulike grunner var han ikke interessert lengere. Anonymkode: 54639...7f3 Så råtten gjort. Jeg kunne aldri ha gjort noe sånt mot andre. Fikk du aldri vite hvorfor? TS Anonymkode: dae8c...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå