AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Skriver anonymt for å ikke bli hatet på. Generelt spørsmål og tror ikke det gjelder alle elle noe slikt. Men lurer litt på er det mange damer som synes det er gøy å friste, blotte, tease og slikt. Tenker ikke nødvendigvis i forhold eller under sjekking men av mer seksuell karakter, eventuelt ovenfor fremmede, offentlig etc.? Tenner/pirrer det med ideen eller tanken om dette, eventuelt er det noe noen gjør eller har gjort. Tenker sånn type blotte noen forsiktig, sende avslørende bilder, komme i kontakt med folk som de kan gjøre slikt mot/med? Blir vel egentlig litt sånn exhibisjonisme type kategori. Er det noe flere liker eller leker med tanken på, eller oppsøker utover noen få i fetish miljø. Anonymkode: 9e352...bd9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Så lenge man gjør det med folk som ønsker å bli blottet for og gjør det i private settinger - ikke offentlig blant uskyldige andre - så får man holde på som man vil. Gjør man det offentlig er man både kriminell og utrolig ekkel og pervers som påtvinger andre sin seksualitet, men det er gjerne det du vil være. Anonymkode: ebc68...d4c 3 1
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Blotte er nok ikke spesielt vanlig, men friste ? Ta en titt på instagram, og ta en titt på hvordan kvinner går kledd på trening (og på gaten for den saks skyld). Rimelig opplagt at det er mye av det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Ikke på en mandag formiddag. En varm sommerkveld, kan du få andre svar. Men ikke av den drøyeste sorten. Anonymkode: 7cb96...edb 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Kipling skrev (5 minutter siden): Blotte er nok ikke spesielt vanlig, men friste ? Ta en titt på instagram, og ta en titt på hvordan kvinner går kledd på trening (og på gaten for den saks skyld). Rimelig opplagt at det er mye av det. NEI. At du mener folk gjør det for din seksuelle nytelse er kun tankegang av en voldtektsmann. Hold blikket unna. Anonymkode: ebc68...d4c 2 2
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: NEI. At du mener folk gjør det for din seksuelle nytelse er kun tankegang av en voldtektsmann. Hold blikket unna. Anonymkode: ebc68...d4c 😅 Nei, det er helt klart at det å trene i en lyserosa spandex shorts som viser cameltoe, og å hele tiden rulle opp t-skjorten bak slik at den ikke dekker til rumpa handler om komfort og ikke i det hele tatt at man vil vise frem en sexy kropp. Det er klart. Er alle menn på treningssenteret som legger merke til det voldtektsmenn, eller er det bare meg? 3 2
billie833111 Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 11 minutter siden, Kipling said: Blotte er nok ikke spesielt vanlig, men friste ? Ta en titt på instagram, og ta en titt på hvordan kvinner går kledd på trening (og på gaten for den saks skyld). Rimelig opplagt at det er mye av det. Først, mitt svar til HI er også nei. Og for å svare @Kiplingså tror jeg ikke det har å gjøre med å friste noen i den forstand. Jeg tror det for majoriteten av kvinner (og menn) gjelder ønsket om validering og bekreftelse. Jeg tror de selv bryr seg om hvordan ser ut og ønsker å være attraktive fordi det gir en midlertidig selvtillitboost, men jeg tror ikke det er det aktive ønsket om at menn skal bli kåte på dem. Det blir mer som et underliggende symptom som går hånd i hånd. 1 3
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 13 minutter siden, billie833111 said: Først, mitt svar til HI er også nei. Og for å svare @Kiplingså tror jeg ikke det har å gjøre med å friste noen i den forstand. Jeg tror det for majoriteten av kvinner (og menn) gjelder ønsket om validering og bekreftelse. Jeg tror de selv bryr seg om hvordan ser ut og ønsker å være attraktive fordi det gir en midlertidig selvtillitboost, men jeg tror ikke det er det aktive ønsket om at menn skal bli kåte på dem. Det blir mer som et underliggende symptom som går hånd i hånd. Man legger vel alle litt forskjellig i de ulike ordene, men når jeg snakker om fristing så snakker jeg om det å bevisst prøve å maksimere sex appell fordi man vil ha mannlig oppmerksomhet, for selvtillitt, validering fordi oppmerksomhet bare er gøy, etc etc etc. Tenker i utgangspunktet ikke på at noen går målrettet inn for å friste livet av en stakkar de ikke har lyst på bare for å torturere ham. Men det er litt sånn menn og kvinner er. Kvinner er naturlig mer exhibitionistiske enn menn, fordi menn er de som generelt sett tar initiativ, så for å få drømmemannen så har den kvinnelige strategien alltid pleid å være å se så deilig ut som mulig for å forsikre seg at det er henne og ikke en annen han prøver seg på. Og det er fair det, det er sånn det funker. Men da blir det rimelig tullette når folk prøver å påstå at kvinner ikke prøver å se bra ut for menn, men at de bare har et halvt kilo sminke på for morros skyld, og at det bare er skikkelig behagelig å gå rundt med cameltoe.
Trøndermann Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skriver anonymt for å ikke bli hatet på. Generelt spørsmål og tror ikke det gjelder alle elle noe slikt. Men lurer litt på er det mange damer som synes det er gøy å friste, blotte, tease og slikt. Tenker ikke nødvendigvis i forhold eller under sjekking men av mer seksuell karakter, eventuelt ovenfor fremmede, offentlig etc.? Tenner/pirrer det med ideen eller tanken om dette, eventuelt er det noe noen gjør eller har gjort. Tenker sånn type blotte noen forsiktig, sende avslørende bilder, komme i kontakt med folk som de kan gjøre slikt mot/med? Blir vel egentlig litt sånn exhibisjonisme type kategori. Er det noe flere liker eller leker med tanken på, eller oppsøker utover noen få i fetish miljø. Anonymkode: 9e352...bd9 Vet av erfaring at det ikke er så uvanlig, mange som liker sånt. Men det er vel litt tabu å regne for mange, ikke noe de fleste tør å snakke åpent om😀 1
Hedda-78 Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Mange kvinner liker å være attraktive, og gjør seg selv attraktive bevisst med sminke og klær, også med et ønske om oppmerksomhet fra menn.Tror likevel ikke det er dette TS sikter til. Men jeg har aldri hørt om kvinner som blotter seg for fremmede offentlig. Det er jo å be om problemer. 1
billie833111 Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 1 hour ago, Kipling said: Og det er fair det, det er sånn det funker. Men da blir det rimelig tullette når folk prøver å påstå at kvinner ikke prøver å se bra ut for menn, men at de bare har et halvt kilo sminke på for morros skyld, og at det bare er skikkelig behagelig å gå rundt med cameltoe. Er det én ting jeg har lært i mitt liv som kvinne, så er det at de fleste kvinner legger mer tanke i å se bra ut for andre kvinner. Det er de som er fordomsfulle. Menn er enkle og vil ha oss nesten uansett hva, så all innsatsen som legges ned, er stort sett ikke for dem 😅😂 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 billie833111 skrev (17 minutter siden): Er det én ting jeg har lært i mitt liv som kvinne, så er det at de fleste kvinner legger mer tanke i å se bra ut for andre kvinner. Det er de som er fordomsfulle. Menn er enkle og vil ha oss nesten uansett hva, så all innsatsen som legges ned, er stort sett ikke for dem 😅😂 Dette. Kvinner flest er helt klart mer opptatt av hvordan de fremstår for andre kvinner, ikke for menn. Svært mange kvinner setter foreksempel langt mer pris på et kompliment fra en fremmed kvinne en fra en mann. Anonymkode: 96d8e...586 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 TS her... Ikke hvorfor kvinner gjør det de gjør tråden er om nei, var mer om deres seksuelle interesse av nevnt adferd. Om det er noe de liker eller pirres av, kanskje til og med gjør. Og nei, ikke blotter folk i tide og utide men under trygge forhold med folk som er med på det. Var et spørsmål om seksuell interesse/tenning og ingen ting annet. Kan i tillegg støtte de 2 siste innleggene, og si det gjelder også menn til en viss grad. Selv måler jeg meg ikke i hvordan en kvinne ser meg hvis jeg skal måle hvordan jeg er, jeg måler meg mot en mann som er idealen min, forbilde eller idee av hva jeg ønsker å se meg som. Så et kompliment fra en skikkelig og respektabel mann er noe i en helt annen klasse enn hva en kvinne vil gi. Skal være et veldig treffende og intelligent kompliment fra en kvinne for å treffe tungt hos meg. Anonymkode: 9e352...bd9 1
billie833111 Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: TS her... Ikke hvorfor kvinner gjør det de gjør tråden er om nei, var mer om deres seksuelle interesse av nevnt adferd. Om det er noe de liker eller pirres av, kanskje til og med gjør. Og nei, ikke blotter folk i tide og utide men under trygge forhold med folk som er med på det. Var et spørsmål om seksuell interesse/tenning og ingen ting annet. Kan i tillegg støtte de 2 siste innleggene, og si det gjelder også menn til en viss grad. Selv måler jeg meg ikke i hvordan en kvinne ser meg hvis jeg skal måle hvordan jeg er, jeg måler meg mot en mann som er idealen min, forbilde eller idee av hva jeg ønsker å se meg som. Så et kompliment fra en skikkelig og respektabel mann er noe i en helt annen klasse enn hva en kvinne vil gi. Skal være et veldig treffende og intelligent kompliment fra en kvinne for å treffe tungt hos meg. Anonymkode: 9e352...bd9 Godt forklart Og jeg tror nok dessverre svaret ditt på det første avsnittet er et nei fra de fleste kvinner - men det finnes selvsagt unntak. 1 1
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 1 hour ago, billie833111 said: Er det én ting jeg har lært i mitt liv som kvinne, så er det at de fleste kvinner legger mer tanke i å se bra ut for andre kvinner. Det er de som er fordomsfulle. Menn er enkle og vil ha oss nesten uansett hva, så all innsatsen som legges ned, er stort sett ikke for dem 😅😂 Er det andre kvinner som er motivasjonen for å gå i en lyserosa og nesten gjennomsiktig tights med synlig cameltoe? Jeg er helt enig i at når kvinner prøver å kle seg stilig/moteriktig så er det for andre kvinner, men når det er snakk om å kle seg veldig avslørende så tror jeg det har mer å gjøre med menns reaksjoner.
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: TS her... Ikke hvorfor kvinner gjør det de gjør tråden er om nei, var mer om deres seksuelle interesse av nevnt adferd. Om det er noe de liker eller pirres av, kanskje til og med gjør. Og nei, ikke blotter folk i tide og utide men under trygge forhold med folk som er med på det. Var et spørsmål om seksuell interesse/tenning og ingen ting annet. Kan i tillegg støtte de 2 siste innleggene, og si det gjelder også menn til en viss grad. Selv måler jeg meg ikke i hvordan en kvinne ser meg hvis jeg skal måle hvordan jeg er, jeg måler meg mot en mann som er idealen min, forbilde eller idee av hva jeg ønsker å se meg som. Så et kompliment fra en skikkelig og respektabel mann er noe i en helt annen klasse enn hva en kvinne vil gi. Skal være et veldig treffende og intelligent kompliment fra en kvinne for å treffe tungt hos meg. Anonymkode: 9e352...bd9 Hvis det er et kompliment på at kombinasjonen av slips, skjorte og dress er bra, ja… Men hva om det er et kompliment på at rumpa di ser bra ut i den shortsen, eller at det er sexy at man ser omrisset av kølla di i de buksene? Det er forskjell på komplimenter på å være velkledd i et antrekk, og komplimenter på at man ser sexy ut i et antrekk, og det jeg pratet om er jenter som går i dramatisk seksualiserte versjoner av treningstightser etc. Når jenter betaler ekstra for tights som har passform som går så langt opp i rumpa at man ser omrisset av balongknuta når hun squatter, er det egentlig for å imponere andre jenter med hvor stilig hun er? Jeg syns det høres tvilsomt ut.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 Kipling skrev (9 minutter siden): Er det andre kvinner som er motivasjonen for å gå i en lyserosa og nesten gjennomsiktig tights med synlig cameltoe? Jeg er helt enig i at når kvinner prøver å kle seg stilig/moteriktig så er det for andre kvinner, men når det er snakk om å kle seg veldig avslørende så tror jeg det har mer å gjøre med menns reaksjoner. Ja. Til å være trussel for andre kvinner. Anonymkode: 145cc...cd7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå