AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hei! Jeg har en spørsmål. Er det noen her som noen ganger har gått tilbake til en eks og det har blitt bedre og vardt lenge? At man vil at det skal funke, men er feil tid men at man likevel ender opp sammen. Kom gjerne med hvor lang tid det tok og deres erfaringer Anonymkode: 7984c...fbd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 I alle mine forhold har jeg gitt en ny sjanse og alle gangene har det gått dårlig for meg. Anonymkode: 299bc...e1e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Hadde vært sammen i nesten ett år, ble slutt 1.5mnd. Nå har vi vært sammen i ett år igjen å går foreløpig flott. Anonymkode: 6b2aa...403
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 12 år siden. Jeg har barn med ny mann og det samme med x. Han er i tillegg gift. Jeg og x har ingen barn sammen men savner hverandre.. men det går ikke nå Anonymkode: bca1b...332
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I alle mine forhold har jeg gitt en ny sjanse og alle gangene har det gått dårlig for meg. Anonymkode: 299bc...e1e Samme her Anonymkode: 36eaa...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå