Gå til innhold

Kiropraktor, med refusjon. Oslo øst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne ut hvilke kiropraktorer som jeg bare trenger å betale egenandel hos. Gjelder Oslo, østkanten.

Jeg trenger sårt en kiropraktor, men har ikke råd dersom jeg må betale hele timen av egen lomme.

Det er manuellterapeuten min som sier jeg skal oppsøke kiro fordi han ikke klarer å hjelpe meg slik han tror er best.

Hvis noen finner en oversikt, eller har noen tips så blir jeg veldig glad!

Anonymkode: cf9cc...558

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det finnes. 

Anonymkode: 90ab3...58c

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig, de har ventelister lange som år. Tror beste sjansen er om du kjenner noen som kan « få deg inn» et sted. Har stort sett betalt av egen lomme , men fikk plass et sted på bryn via bekjente etter og ha ringt rundt overalt. 

Anonymkode: 0f1f3...fc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er vanskelig å finne ut hvilke kiropraktorer som jeg bare trenger å betale egenandel hos. Gjelder Oslo, østkanten.

Jeg trenger sårt en kiropraktor, men har ikke råd dersom jeg må betale hele timen av egen lomme.

Det er manuellterapeuten min som sier jeg skal oppsøke kiro fordi han ikke klarer å hjelpe meg slik han tror er best.

Hvis noen finner en oversikt, eller har noen tips så blir jeg veldig glad!

Oversikt kan du vel finne, men 99% sikkert er alle på oversikten fullt opp. De tar inn et visst antal på henvisning, og de som allerede har fått plass sier den ikke opp med det første. Det er jo bare og ringe rundt om du har henvisning. Lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fikk du plass hos manuellterapeut? Det blir jo på samme måten. 

AnonymBruker
Skrevet

Kiropraktorer har fri prisfastsetting og minimal refusjon fra staten. Uansett er de ikke evidensbasert.

Anonymkode: 0c3c3...149

AnonymBruker
Skrevet

Kiropraktor går ikke på frikort. De har refusjon på ca 60-70kr per behandling allerede fratrukket på prislisten.

Anonymkode: 27f0e...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kiropraktorer har fri prisfastsetting og minimal refusjon fra staten. Uansett er de ikke evidensbasert.

Anonymkode: 0c3c3...149

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kiropraktor går ikke på frikort. De har refusjon på ca 60-70kr per behandling allerede fratrukket på prislisten.

Tusen takk for svar! ❤️

Da er det jo ikke vits å prøve å finne noen, herregud så dyrt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tusen takk for svar! ❤️

Da er det jo ikke vits å prøve å finne noen, herregud så dyrt.

470kr per gang er ikke så dyrt da. 

Skrevet

Ronny Dybdahl på Storo Senter er flink. Veldig hyggelig å prate med og han er også tilgjengelig på tlf hvis du har spørsmål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...