AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg er i midten av 20 årene og har merket spesielt det siste året at jeg kan ta meg en fest en sjelden gang (fester ikke så ofte) og ha det kjempegøy, men blir kjempetrøtt i flere dager etterpå! Husker da jeg var 18-20 og kunne fint feste en dag eller to på rad uten problemer, og være nesten i helt fin form dagen derpå. Nå ligger jeg gjerne fyllesyk en dag med kvalme og hodepine og trøtthet og vil bare sove, flere dager etterpå er formen min preget av trøtthet og kan finne på å sove i 11-12 timer om jeg får sjansen. Er det flere som har det slik? Anonymkode: ed79a...7bc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Dette er helt normalt ... Anonymkode: 02757...a49
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Oh yes. Fra å feste hver helg og av og til to ganger i uken skled det gradvis over til to tre ganger i året. Orker ikke dårlig form. Kjekt å være edru også. Anonymkode: 7ba63...0bb
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Til en viss grad. I 20-årene kunne jeg feste som bare det, være fyllesyk neste dag men kom meg utover dagen. Tidlig i 30-årene begynte fyllesyka å vare hele dagen og ved riktig store fyllekuler er jeg ikke helt i form igjen på dagen etter dagen etter heller. Tror aldri det har vart lengre enn to dager da. Er 35. Anonymkode: ac075...ac6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Du kan forresten glede deg til mange andre vondter begynner å sige på i løpet av få år. Kroppen reparer seg selv dårligere og dårligere fra man er ca. 25. Velkommen til forfallet! Anonymkode: ac075...ac6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Ja, spesielt hvis festen varer til langt utover natt. Da snur man jo i tillegg døgnet, og da tar det lengre tid å hente seg inn. Har alltid blitt veldig fyllesyk, også i ung alder. Selv om jeg ikke har tatt helt av med drikkinga. Jeg pleier å ta en allergitablett (type som man ikke blir trøtt av) før jeg drar hjemmefra, og en til før jeg legger meg. Jeg blir ikke fyllesyk da, men blir trøtt og sliten fordi jeg ikke har lagt meg i rett tid. Det hjelper også å drikke et glass vann mellom hver alkoholenhet og et par glass til før jeg legger meg. Gjerne også litt mat. Anonymkode: e5228...0fb
Avstand Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du kan forresten glede deg til mange andre vondter begynner å sige på i løpet av få år. Kroppen reparer seg selv dårligere og dårligere fra man er ca. 25. Velkommen til forfallet! Anonymkode: ac075...ac6 Så negativt. Ikke alt har blitt verre med alderen her altså. Ryggsmerter har jeg ikke lenger, jeg klarer å puste ordentlig, psyken er bedre blandt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå