AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har flere saker hos namsmannen. Det er min skyld alt sammen da jeg har lett for å ikke åpne posten. Jeg er en av de du kan se på luksusfellen som gjemmer brev i skuffer, skap eller arkiverer de i søppelbøtte uåpnet. Jeg har svindlet NAV for flere hundre tusen. Fikk dom og tatt min straff, men gjelden består og betales ved lønnstrekk i flere år fremover. Siste betaling hvis alt går på skinner er i 2028. Jeg har svindlet ett familiemedlem og til tross for min argumenter for hvorfor jeg gjorde det, så tapte jeg i forliksrådet. Har ikke begynt med lønnstrekk der ennå. Det kommer vel en gang. Så er er det masse regninger som er oversendt til namsmann fordi jeg ikke betaler. Det forsikring på bilen (hender den er uforsikret) strømregning, leie av bolig (henger etter, men betaler ca annenhver mnd så jeg ikke blir kastet ut) Mobil betaler jeg da jeg trenger den i forbindelse med jobb. Jeg tjener ikke mye og noe av lønnen går med til spilling på nett. Jeg ønsker meg kjæreste og evt en familie. Jeg er 29 nå og tenker jeg kan begynne å date. Men skal jeg være ærlig om gjelden min og mine problemer med å betale? Evt når skal jeg fortelle det? Første date eller vente en stund? Ville du hatt en som meg som kjæreste, samboer etc? Anonymkode: 61f8f...dba
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Once a cheater always a cheater. Nei aldri. Anonymkode: cc2b6...4f7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Nei, du trenger å ta ansvar for livet ditt på egen hånd. Synes du bør ta kontakt med NAV og få deg gjeldsrådgivning. Du kommer til å føle deg så mye bedre når du får hjelp med problemene. Anonymkode: 7fadc...70c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Finnes nok av desperate kvinner som innleder forhold med menn som deg. Anonymkode: 09117...1ad
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Du burde være ærlig fra starten, for de fleste vil nok ikke date noen som har så dårlig kontroll på økonomien. Noen som prioriterer spilling fremfor husleie og bilforsikring er lite attraktivt, og folk som prioriterer spilling fremfor å betale tilbake ett familiemedlem man har svindlet er enda mindre attraktivt. Hadde du derimot tatt grep og faktisk prøvd endre deg, så hadde det kunne vært litt annerledes. Anonymkode: f3494...e6e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Å ikke betale regninger er en ting, det kunne jeg levd med så lenge viljen til å ordne opp hadde vært der. Svindel derimot er noe annet, svindel av familie er det verste. Ville ikke hatt deg som kjæreste overhodet. Anonymkode: 75c3b...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå