Gå til innhold

Bytte sex posisjon er vanskelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en dame som ikke er så erfaren i sengen. Når vi har sex er det stort sett bare misjonær som funker. Når vi prøver å bytte stilling for å variere litt blir det vanskelig å få den inn. Det virker som hun stresser og blir trang og tørrere fort. Det ender med at vi må gå tilbake til å varme litt opp igjen for å klare å fortsette med samleie og misjonær. Noen tips? Jeg syns det er litt kjedelig med en stilling. Kunne tenkt å bytte litt på det. Forsøkte med glidemiddel også uten at det ble så stor suksess.

Anonymkode: d26d8...9e6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du tenker at det er fordi hun er uerfaren så «akspeter» at det er den stillingen som hun nå nyter, la henne bli trygg og fortrolig med deg og sexen så kommer ønsket om å teste ut nye stillinger av seg selv.

Anonymkode: ba26c...f4d

• Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun blir tørr underveis pga stillingsbytte vil jeg tro hun egentlig ikke er ordentlig våt i utgangspunktet (og derav ikke skikkelig kåt).

Jeg hadde samme problem som ung, og forstod ikke at jeg ikke var tent nok, ettersom jeg aldri hadde opplevd å være det.

Bruk enda lengre tid på oppvarming, og fokuser mer på å gjøre henne trygg på deg og gi henne nytelse, fremfor hva du selv synes er kjedelig eller ikke ☺️

Anonymkode: 7feef...ed2

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem at hun ikke er våt og åpen nok før. Bruker god tid på oppvarming. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke noe problem at hun ikke er våt og åpen nok før. 

Tydeligvis så er det jo det.

Anonymkode: cc793...3f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tydeligvis så er det jo det.

Anonymkode: cc793...3f7

Nei, leser du ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

Når hun blir tørr underveis så betyr det at hun ikke nyter sexen og at du har hatt for dårlig oppvarming med henne. Kommuniser bedre og bruk bedre tid på å gjøre henne varm. Kvinnekroppen er ikke opphisset og klar bare fordi du kjenner at det er litt vått i skjeden.  Skjeden er alltid våt uten at det har sammenheng med kåtskap. En del menn tror at det holder med 2 minutter tafsing bare fordi de kjenner hun er litt våt når de kjenner etter med finger inni der, men ordentlig kåt og klar er ikke kvinnekroppen før man er så våt at det bokstavelig talt renner mengder ut av henne, hårene på kroppen har ståpels og hun ikke klarer å ligge stille fordi kroppen skriker etter å bli tilfredsstilt. 

Anonymkode: b07d8...04a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt er det ikke ett problem. Hun gjør alt det du sier under. Hun kommer også fortere enn meg. Jeg bruker god tid på å varme opp. Problemet er at hun blir trang hvis vi prøver noe nytt. Har forsøkt å bytte stiling når hun er nær å nå klimaks også men det samme skjer. Hun blir usikker når jeg skal prøve en annen stilling. Må derfor begynne litt på nytt igjen. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når hun blir tørr underveis så betyr det at hun ikke nyter sexen og at du har hatt for dårlig oppvarming med henne. Kommuniser bedre og bruk bedre tid på å gjøre henne varm. Kvinnekroppen er ikke opphisset og klar bare fordi du kjenner at det er litt vått i skjeden.  Skjeden er alltid våt uten at det har sammenheng med kåtskap. En del menn tror at det holder med 2 minutter tafsing bare fordi de kjenner hun er litt våt når de kjenner etter med finger inni der, men ordentlig kåt og klar er ikke kvinnekroppen før man er så våt at det bokstavelig talt renner mengder ut av henne, hårene på kroppen har ståpels og hun ikke klarer å ligge stille fordi kroppen skriker etter å bli tilfredsstilt. 

Anonymkode: b07d8...04a

AnonymBruker
Skrevet

Hun virker usikker? 

Anonymkode: e8504...356

AnonymBruker
Skrevet

I mine unge dager opplevde jeg det.

Det handlet om totalt fravær av forspill og ingenting fokus på klitoris og kvinnelig seksualitet. 

Det kan være pga prevensjon også, men det at hun stresser litt sier meg at det ikke bare handler om det.

Hva skjer før du skal inn i henne da? 

Hva består sexen/forspillet av? 

Anonymkode: 60b6f...70b

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det helt åpenbare, ts, er å snakke med henne om det. Hun vet vesentlig mer om sin seksualitet enn oss og deg. Hun er tross alt en voksen kvinne med kontroll over egen nytelse, ikke et barn. 

Og resten av tråden; hennes nytelse er hans ansvar? Hun er sitt eget ansvar, inkludert grensesetting og nytelse. Aldri hans. Igjen - hun er ikke et barn, eller barnlig. Da er sex ulovlig.

Anonymkode: ed24a...4ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Geniale råd du får her i begynnelsen. Visste du at kvinner må være kåte for å bli våte? Har du tenkt på det? Hmmm?? Men ikke gjør noe for å få endring! Hun må ta initiativ og være tankeleser selv!

:fnise:

Anonymkode: 62c52...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke folk tror meg at jeg ikke bruker nok tid på henne. Hvis vi har forspill, kos osv i god tid før samleiet kommer hun veldig kjapt når vi har misjonær eller jeg fingrer og/eller slikker. Problemet oppstår når vi prøver en annen sex stilling. Hun sier selv at hun føler jeg gir henne mer enn jeg får tilbake. 

Vi snakker om det, men hun skjønner ikke helt hva som skjer selv. Det skjer for eksempel når hun skal sitte oppå meg. Hun blir anspent slik at vi ikke får den inni, også blir hun flau og mister litt gnisten. Da må jeg bruke tid på å få hun til å slappe av og få tilbake gnisten igjen. 

Som sagt har vi prøvd å vente til rett før hun kommer også for å se om det virker bedre, men det samme skjer. 

Skrevet

Det at hun blir redd for å bli tørr, kan også gjøre henne tørr…

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler ikke folk tror meg at jeg ikke bruker nok tid på henne. Hvis vi har forspill, kos osv i god tid før samleiet kommer hun veldig kjapt når vi har misjonær eller jeg fingrer og/eller slikker. Problemet oppstår når vi prøver en annen sex stilling. Hun sier selv at hun føler jeg gir henne mer enn jeg får tilbake. 

Vi snakker om det, men hun skjønner ikke helt hva som skjer selv. Det skjer for eksempel når hun skal sitte oppå meg. Hun blir anspent slik at vi ikke får den inni, også blir hun flau og mister litt gnisten. Da må jeg bruke tid på å få hun til å slappe av og få tilbake gnisten igjen. 

Som sagt har vi prøvd å vente til rett før hun kommer også for å se om det virker bedre, men det samme skjer. 

Men det at hun kommer betyr ikke nødvendigvis at hun er skikkelig kåt. Sånn skikkelig, skikkelig kåt. 

Men bortsett fra det så må hun jo bare trygges på at hun er bra nok sånn som hun er. For det er jo tydelig at hun er enormt usikker på seg selv om det at et bytte av stilling gjør at hun blir tørr. 

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne selv blir jeg litt oppgitt når enkelte mener at all nytelse og ansvar for kvinnen havner hos mannen. Vi har et ansvar selv for å forklare hva vi liker, og å ta ansvar for egen nytelse. 

Anonymkode: bf5d0...bc5

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dater en dame som ikke er så erfaren i sengen. Når vi har sex er det stort sett bare misjonær som funker. Når vi prøver å bytte stilling for å variere litt blir det vanskelig å få den inn. Det virker som hun stresser og blir trang og tørrere fort. Det ender med at vi må gå tilbake til å varme litt opp igjen for å klare å fortsette med samleie og misjonær. Noen tips? Jeg syns det er litt kjedelig med en stilling. Kunne tenkt å bytte litt på det. Forsøkte med glidemiddel også uten at det ble så stor suksess.

Hva om du begynner med en annen stilling enn misjonær? Dere trenger vel ikke å ha misjonær hele tiden? Å drive og bytte flere stillinger under ett samleie er bare forstyrrende. I alle fall om du skal forsøke flere tillinger hele tiden under samme økt.

Og om hun holder på å komme og du da drar deg ut og skal bytte stilling, ødelegger du jo hennes orgasme og hun må bygge seg opp igjen. Ikke rart hun blir tørr da.

Endret av Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (12 minutter siden):

Hva om du begynner med en annen stilling enn misjonær? Dere trenger vel ikke å ha misjonær hele tiden? Å drive og bytte flere stillinger under ett samleie er bare forstyrrende. I alle fall om du skal forsøke flere tillinger hele tiden under samme økt.

Og om hun holder på å komme og du da drar deg ut og skal bytte stilling, ødelegger du jo hennes orgasme og hun må bygge seg opp igjen. Ikke rart hun blir tørr da.

Det spiller ikke noen rolle om hva vi begynner eller slutter med. Det skjer om vi gjør noe annet enn det hun er vant til. 

Jeg er opptatt av at den jeg ligger med har det godt, og blir mest tent av å se at den andre nyter det skikkelig. Derfor bruker jeg god tid på å varme opp før selve samleiet. 

Selv om jeg er mann betyr det ikke at jeg kommer etter 30 sekunder. For at jeg skal komme selv liker jeg å variere litt. Det er tungt og kjedelig å bare ligge i en stilling og gjøre all jobben med å kose og stimulere den andre. 

Hun får best nytelse av at jeg slikker, fingrer og har sex med henne i misjonær, men jeg liker best bakfra og å bli ridd. Problemet er at hun ikke får det til fordi hun blir stresset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...