Rosagodis Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Eller må man fysisk gå inn og slette nr hans via tinder appen. For så det var mulig også.... Jeg vil ikke se noe mer til den narsissitiske idioten noen sted... Sist jeg blokkerte tlf hans så han ikke får sendt sms og får ringt så klarte seff og og komme borti og gi et ring 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ så er er redd for og klare og gjøre noe lignende om jeg blokkerer han på tinder 😅😅
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Jeg tror ikke det har noen sammenheng. Jeg har vært nødt til å bruke betalingsfunksjonen på tinder der man skjuler profilen sin for alle andre enn de man selv har swipet like på, for å slippe unna min eks der inne. Anonymkode: 50f39...f6a 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Du kan gjøre slik at du skjuler deg for akkurat han ved å legge inn telefonnummeret hans i appen. Det funker vel bare dersom han har registrert seg med telefonnummer i appen da, og ikke med Facebook el. Anonymkode: a6af6...ff2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå