Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby klorte seg da den var nyfødt, og arrene har ikke gått bort, baby har flere arr i ansiktet i form av små groper, er nå 1 år. Er det noen måte vi kan gå dette bort på? Synes det er urettferdig at baby skal måtte gå med disse resten av livet, den kan jo ikke noe for det selv. 

Anonymkode: 681ad...bce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Urettferdig...? Hva hadde vært rettferdig? 

Ungen kan ikke noe for at den klorte seg, men du skulle vel ha passet på da du så hva som foregikk flere ganger? 

https://www.apotek1.no/produkter/lillelam-klorevott-nyfodt-hvit-975115p

Anonymkode: 355d6...bf1

Kan ikke følge med 24/7 heller da, må sove av og til. Å klore seg går ganske raskt også så selv om man ser på rekker man ikke nødvendigvis å stoppe det.

Det tenker jeg, men aldri tatt meg av en nyfødt da, så er ikke ekspert.

Anonymkode: 6e2e8...bcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan ikke følge med 24/7 heller da, må sove av og til. Å klore seg går ganske raskt også så selv om man ser på rekker man ikke nødvendigvis å stoppe det.

Det tenker jeg, men aldri tatt meg av en nyfødt da, så er ikke ekspert.

Anonymkode: 6e2e8...bcf

Men alle sårene kom ikke samme dagen? 

Da kunne du jo ha Googlet hva andre gjør, eller spurt noen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Urettferdig...? Hva hadde vært rettferdig? 

Ungen kan ikke noe for at den klorte seg, men du skulle vel ha passet på da du så hva som foregikk flere ganger? 

https://www.apotek1.no/produkter/lillelam-klorevott-nyfodt-hvit-975115p

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men alle sårene kom ikke samme dagen? 

Da kunne du jo ha Googlet hva andre gjør, eller spurt noen?

Jo de kom ganske likt, og de klorevottene bare falt av. Skulle jeg sitte våken på natten og se på baby?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei men da får det bare være da. 

Anonymkode: 02ddb...f72

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke gjort så mye med det nå uansett. 

Anonymkode: d3229...127

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min fikk vannkopper 4 mnd gammel og klarte å klore av seg mange av dem i ansiktet til tross for klorevotter. Hun er nå voksen og har dessverre flere vannkopp-arr i ansiktet pga dette. Ikke så mye å gjøre med dessverre. Jeg tenker ikke over det og det tror jeg ikke hun heller gjør 

Anonymkode: d7485...152

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bet neglene til sønnen min mens jeg ammet ham.  Hvorfor lot du babyen ha lange negler?   

Anonymkode: 39684...a1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du får ikke gjort så mye med det nå uansett. 

Ikke? Vil ikke laserbehandling som jeg kan ta når hen blir litt større fungere heller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bet neglene til sønnen min mens jeg ammet ham.  Hvorfor lot du babyen ha lange negler?   

Anonymkode: 39684...a1d

Baby var så urolig så det tok et døgn før vi fikk revet de av. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke? Vil ikke laserbehandling som jeg kan ta når hen blir litt større fungere heller?

Det er mulig. Men nå, får du ikke gjort så mye. Så får barnet heller sjekke opp om laserbehandling når det er større/voksent. Det finnes vel knapt noen som ikke har arr i ansiktet, av en eller annen grunn. Jeg skjønner at det føles stort ut for deg nå. Arret vil bli mindre og mer usynlig. Det er virkelig ikke det verste. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen kloremerker i ansikter fra jeg var bitteliten. Lyse som de er legger ingen merke til dem og jeg har glemt de også for det meste. Ser de på en måte ikke om jeg ikke kommer på dem. Dette selv om jeg er ganske opptatt av mitt utseende. De får gangene jeg har nevnt de for folk, sier de alltid at de aldri har lagt merke til dem he he. Har også ett ganske stort vannkopper-ar  midt i panna. Samme med det. Så dette plager meg mindre enn ingenting.  

Anonymkode: f0798...e53

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...