Gå til innhold

Hvordan håndtere avslag ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke etter forhold eller flørt, men kanskje der jeg tok feil? Snakket med noen som åpenbart flørtet med meg, jeg prøvde flørte tilbake men jeg var rusten og ikke klar selv om jeg synes de var attraktive.Tror det gikk skeis fordi jeg ikke fikk svar på siste mld, kanskje jeg virket desp. Noe som jeg selv trodde jeg hadde greid å kommet meg forbi. (Trodde) liksom jeg akkurat hadde begynt å lære meg å nyte singel livet, men det var liksom en god følelse jeg hadde glemt😑

Ser 3 alternativer:

1. Øv på bli avslått, og jobb med selvtilitten -> Start å date igjen. (Fysj slittsomt og vondt)
2. Syns synd på meg selv (inkluderer shopping og kanskje glass vin)
3. Gi blanke, lat som ingenting skjedde.
Inspill eller andre alternativer?

Anonymkode: 90e2f...96a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg at det ikke er noen katastrofe å få et avslag, bli dumpa eller ghostet. 
Livet går videre og det kommer sikkert nye sjanser. Du må bare se opp og frem.

Anonymkode: 5b1b7...922

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Lær deg at det ikke er noen katastrofe å få et avslag, bli dumpa eller ghostet. 
Livet går videre og det kommer sikkert nye sjanser. Du må bare se opp og frem.

Anonymkode: 5b1b7...922

Dette! Bare med en flørt er uansett litt sånn whatever. Det er verre når man har datet en stund 🫣

Anonymkode: 2fb99...8ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ser 3 alternativer:

1. Øv på bli avslått, og jobb med selvtilitten -> Start å date igjen. (Fysj slittsomt og vondt)

Hvorfor er det slitsomt og vondt å jobbe med selvtilliten din og å lære seg å akseptere å bli avslått? 

Sitat

2. Syns synd på meg selv (inkluderer shopping og kanskje glass vin)

Hvor langt kommer du med det? 

Sitat

3. Gi blanke, lat som ingenting skjedde.

Er det noe selvutvikling med det? 

Sitat

Inspill eller andre alternativer?

Ja. En ting du må lære deg er at avvisning er ikke alltid personlig ment. Det er faktisk sjeldent det er det. Den som sluttet å svare deg kan ha egne issues som gjorde at hen ikke var klar, og om det er at akuratt dere to ikke var en god match så betyr det ikke nødvendigvis at det er noe galt med deg. Bare at dere ikke passet sammen. Det må man akseptere og det er ingenting å bli lei seg for eller gi opp dating for. 

Anonymkode: 829ec...64d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja. En ting du må lære deg er at avvisning er ikke alltid personlig ment. Det er faktisk sjeldent det er det. Den som sluttet å svare deg kan ha egne issues som gjorde at hen ikke var klar, og om det er at akuratt dere to ikke var en god match så betyr det ikke nødvendigvis at det er noe galt med deg. Bare at dere ikke passet sammen. Det må man akseptere og det er ingenting å bli lei seg for eller gi opp dating for. 

Anonymkode: 829ec...64d

Dette! Lær deg at en avvisning ikke betyr at det er noe galt med deg eller at du ikke er bra nok, for det er det. De du har hatt kontakt med var bare ikke riktige for deg. Den riktige personen for deg er noen som får deg til å følge deg fantastisk, akkurat som du er. Men det tar gjerne tid å finne denne personen, og på veien vil du møte en god del andre. Det er en del av livet.

Anonymkode: 71376...8d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg ikke hjelpe deg med.

Hva føler du om det?

Anonymkode: 58405...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det vil jeg ikke hjelpe deg med.

Hva føler du om det?

Anonymkode: 58405...455

Vell ikke alle må jo…oh. Skjønner hva du gjør her haha.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette! Lær deg at en avvisning ikke betyr at det er noe galt med deg eller at du ikke er bra nok, for det er det. De du har hatt kontakt med var bare ikke riktige for deg. Den riktige personen for deg er noen som får deg til å følge deg fantastisk, akkurat som du er. Men det tar gjerne tid å finne denne personen, og på veien vil du møte en god del andre. Det er en del av livet.

Anonymkode: 71376...8d1

Tenkt bare automatisk at jeg er innbilsk om jeg ikke tror jeg selv alltid er problemet, men det er kanskje ikke så sunt å tenke hver eneste gang. Takk, det gir meg håp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...