Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nylig flyttet til Østlandet der jeg leier hybel i et fint hus. Jeg har fått treffe huseieren et par ganger og jeg er forelsket. Han er kjekk, snill, sterk og omsorgsfull. 

Har visst tilfeldigvis ikke truffet på ham i det siste så mye. Men jeg har blitt godt kjent med hans datter. Vi har fått utrolig god kjemi sammen. 

Datteren har bekreftet at faren er singel. Hun selv har tenkt å flytte ut når hun blir 18 om 2 år, og har sagt hun skulle gjerne sett han fikk seg kjæreste.

Hvordan bør jeg gå frem?  Bør jeg være ærlig med datter så hun kanskje kan spleise oss sammen?

Anonymkode: a6888...027

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grøss

Anonymkode: dbf8d...e51

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir sabla anstrengt hvis han avviser. Ville i allefall ikke dratt datteren hans inn i det.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Flytte. 

Ingen som roter seg borti leietageren,det er like krise som å finne seg en på samme kontoret. 

Anonymkode: 37ffc...089

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: 118da...290

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Flytte. 

Ingen som roter seg borti leietageren,det er like krise som å finne seg en på samme kontoret. 

Hvorfor er alle så pessimistiske?  Hvor har det blitt av det gode gamle, go for love!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går over ☺️

Anonymkode: 60938...630

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en tøysetråd?

Du skjønner vel at det er store sannsynligheter for drama og drit her.

Anonymkode: 9ca84...acf

Skrevet

Jeg er forelska i lærer’n🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (Akkurat nå):

Jeg er forelska i lærer’n🤣

Å-å-å

Anonymkode: 9ca84...acf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det går over ☺️

Anonymkode: 60938...630

Det gjør det! Nyt hormonbruset, men la det dø ut.

Anonymkode: 602a7...e42

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Det finnes andre steder å leie, og folk fant hverandre på denne måten hele tiden. Men kanskje hold datteren unna. 

Anonymkode: ed11e...218

AnonymBruker
Skrevet

Du har truffet han to ganger og er forelsket?? Kan jeg spørre hvor gammel du er, ts? 

Anonymkode: 8783b...69a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Leieboeren min er forelska i meg også. Er bare kleint.

Anonymkode: 350b9...2d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ute etter freeloading? Et rimelig ligg for gratis husleie 😀? Så lenge du bor der, hold deg unna. Ikke sikkert han syns du er noe annet en en okey og stabil leietaker 😎!! Og det der er trøbbel! Been there done that !! Min gamle huseier hadde crush på meg i den perioden jeg leide der ! Ikke bra i det hele tatt!! Og han hadde særboer… ble mye kaos. 

Anonymkode: a010b...898

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hold datteren utenfor, TS. Tror ikke det vil gi et spesielt godt inntrykk på faren hennes om du bruker datteren som "matchmaker". 

Ellers kan du vel alltids finne småting du vil spørre om eller trenger hjelp til med utleieboligen, eller andre ting om byen du er flyttet til osv. Siden du er forholdsvis nytilflyttet, vil ikke det være så uvanlig. Eventuelt kan du finne et påskudd til å be han på kaffe.

Og så bør du tenke over om du vil klare å fortsette å bo der dersom du er åpen om at du er interessert/forelsket, og dette ikke er gjengjeldt, det kan jo fort komme til å bli litt kleint. Kan også være at huseier finner situasjonen vanskelig og finner på et påskudd for å si opp leieavtalen din. Er du villig til å risikere det?

Anonymkode: eccbc...7d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er alle så pessimistiske?  Hvor har det blitt av det gode gamle, go for love!

Det virker som du har laget deg en mening om hva du vil så da får du gjøre hva du vil, men dette virker som en oppskrift på like stor katastrofe som det er å inngå forhold på arbeidsplassen.

Uansett, la den stakkars datteren ikke være meldingsbringer mellom deg og faren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😆

Anonymkode: b9dad...e81

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 9.1.2023 den 1.03):

Flytte. 

Kjenner  to utleiere som er blitt samboere med leier.  Den ene faktisk to ganger og han har en flott sønn med den siste.  🙂

Endret av Merlin
Skrevet

Tror ikke en som må leie hybel er den mest attraktive partneren for en huseier.

Anonymkode: ea716...fe4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...