AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Trenger bare å få ut litt. sitter med blandende følelser og vet ikke hvordan jeg skal takle det. noen med lignende erfaringer? Jeg har alltid hatt et behov for kjærlighet/oppmerksomhet og jeg har aldri fått en gave, blomst, blitt gjort noe fint for på disse 5 årene. Kun når jeg har gitt beskjed, noe som gir en falsk følelse. Også med bursdag og få bursdagsgave på etterskudd. Aldri kunne planlagt noe kjekt fordi han gidder ikke være med å planlegge. jeg føler meg tåkete, som at jeg lever i en boble, blir fysisk sliten av kjæresten fordi han kjører på med alt. Snakking, energien hans som blir for mye. han fremstiller han og eksen som at de er "Vi" jeg blir satt på sidelinjen og blir fysisk dårlig av at han skal fremstille de som et par, følge alt hun sier og overkjøre planene vi har. Som at vi ikke er noe, for det er de.. og jeg skal gjøre som de ønsker om dere skjønner. er barn i bildet og. Og jeg føler meg ikke respektert. hver gang han ikke bryr seg om det vi har planlagt og gjør det som eksen sier og jeg sier ifra så blir han sinna og lager en diskusjon. Alltid. Det er alltid hun, alltid hun som skal beskyttes på en måte, meg? Meg er ikke så nøye. tar jeg opp hva jeg føler, så blir han sinna. for da ser han på det som kritikk. Han ser faktisk på alt som kritikk i denne verden. bare jeg spør om noe så kan det være kritikk i hans øyne. Han kan be meg holde godt kjeft, på mange forskjellige sårende måter om jeg snakker og si mye sårende. Føler meg tom, tom for ord, tom for kjærlighet, forvirret? Han formulerer seg ganske ofte feil, sier ting han ikke mener som bare kommer ut. Men det er så mye.. så mye feil og sårende. han er veldig fin på mange måter, er flink med husarbeid, barn, gir meg massasje, koser, stiller opp, en ordentlig type. Men mer ordentlig foran andre, enn hjemme. men jeg føler meg såret, forvirret, føler meg ikke glad, men samtidig er jeg så sliten. Jeg vil føle den kjærligheten, at han tar intiativ til å gjøre noe for meg. skjønner ikke hvorfor det er sånn. Får fortsatt den gode følelsen når han kysser meg. Men føler meg så ofte tom, at jeg ikke vil ha han her, men samtidig vil. føler jeg har gitt hele meg selv til han, men får bare drit tilbake. Hakker på meg, men så for å forandre mening. Sier noe, for så å endre på det han sa, " jeg som hører feil " sitter med følelsen av at jeg er et 0. Er det noen med lignende erfaringer som kanskje vil skrive noe? Anonymkode: fc3de...c42 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Det som er så fint, er at forhold er en av tingene man ikke trenger. Du kan bare forlate han. Slutte klage. Folk forandrer seg ikke. Nå har du godtatt å være nr 2 i flere år. Hvorfor ikke ta litt tak i livet og slutte med det? Anonymkode: e19e9...6c7 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Jeg fikk vondt av å lese det du skrev her. Jeg har ingenting fornuftig å si deg, annet enn at du må huske å ta vare på deg selv❤️ Anonymkode: 4ae29...efa 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Det høres ut som du ikke har det spesielt bra. Vet ikke om jeg skjønner alt som skjer/ikke skjer. Men det virker ikke som du har det godt midt oppi dette. Anonymkode: 8305a...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Når et forhold bryter deg ned, forlat det! ❤ Anonymkode: 6cd19...951 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Har du ikke barn med ham så er helt frivillig å bli der.....hvorfor går du ikke? Anonymkode: 77f5e...9ba
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Jeg kjenner meg godt igjen i situasjonen din og anbefaler deg å forlate forholdet. Ja, det blir bedre om noen år ang. eksen men da sitter du å tenker tilbake på alle episodene og tenker «hvorfor gadd jeg?» Jeg fant ut at det er ikke riktig å trygle noen om å ville bruke tid med deg. Ikke la en mann vise deg mer enn en gang at han ikke bryr seg om deg.. Anonymkode: afb31...5c1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Du virker helt nedbrutt psykisk av dette forholdet, såpass ille at du ikke vet opp eller ned på situasjonen. Kom deg ut, fortest mulig, og la det gå minst ett halvt år før du får lov til å revurdere det! Klem til deg ❤️ Anonymkode: 29e83...1c1
Vetikkebedre Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Kjære deg. Jeg har tenkt på så mange ganger at det en dag kan skje at hun som ble sammen med eksen min etter meg kom til å skrive her. Jeg vet selvfølgelig ikke om det er deg, men det kunne det like gjerne vært. Jeg har hatt det akkurat sånn, og så virkelig ingen løsninger. Skrev et langt innlegg her inne, hvor den unisone responsen var at jeg måtte gå fra ham. Kanskje var det akkurat det jeg trengte å høre, for jeg gjorde det kort tid etterpå. Alt jeg hadde fryktet (ensomhet, flytting, ikke finne kjærligheten) forble dystre, egenproduserte spådommer. I dag har jeg et helt nydelig liv, med en kjæreste som elsker meg på ordentlig. Ikke for på noen måte å gni det inn at jeg sier det, men fordi jeg håper at du klarer å tro på at det er sånn livet kan bli for deg også. Og bare så det er sagt - jeg er en ganske vanlig middelaldrende dame. Det var tungt og vanskelig å gå og å etablere meg på nytt, og 100% verdt det. Jeg er et annet menneske nå som jeg slipper å være sammen med en som ikke respekterer, ser og anerkjenner meg. Du er sikkert sliten og nedbrutt nå, og hvis du trenger noen å snakke med eller hjelp til et eller annet kan du bare sende meg en PM. Jeg dømmer ingen og vet hvordan du har det. ❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ikke barn med ham så er helt frivillig å bli der.....hvorfor går du ikke? Anonymkode: 77f5e...9ba Er frivillig og med barn TS 🏃♀️💨 Anonymkode: b8705...36c 1
Fremmed fugl Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 TS, Eks med felles barn. Han må ta et valg, har du vært tydelig på det? Det er sikkert dem som syns det er greit å leve i en type dobbelfamilie, der eksen er tilstede i familielivet, men du er opplagt ikke en av dem. Så mannen din må velge om han vil være familie med deg eller ikke. Tenker jeg. Hvorfor har han ikke klippet navlestrengen til eksen? Dem kan vel kanskje hatt en slik dynamikk også når dem var sammen, der han ble trent til å svare ut hennes forventninger. Som i så fall kanskje også kan forklare at han er så "flink" å skuffe deg. Han vil ikke ha et sånn forhold igjen, men klarer ikke å bli ferdig med det han hadde. Du blir straffet dobbelt på en måte. Tror du faktisk må gi han en troverdig trussel om at han må ta valget. Det går helt supert å ha et godt og konfliktfritt samarbeid om barn uten det han og eksen driver på med. Uansett, lykke til.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Still ham et ultimatum. Fortell hva du trenger, og si at hvis ham ikke kan gi deg det, vil du ikke være sammen med ham mer. Anonymkode: 0e417...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå